Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkinen salaisuus ärsyttää!!

16.12.2006 |

On alkanut oikeen todella ärsyttää tällainen tilanne, joka on eräässä samalla paikkakunnalla asuvassa perheessä.

Aviopari on molemmat siinä neljänkympin tietämillä. Mies kolmivuorotyössä toisella paikkakunnalla ja nainen yksityisyrittäjä täällä. Heillä on kaksi lasta. Noin 13 ja 8 vuotiaat. Muuten elävät ihan normaalia arkea, äiti osallistuu esimerkillisesti lastensa harrastuksiin ja koulutoimintoihin jne. Isä käsittääkseni myös niin paljon kun töiltään ehtii ja hän on muutenkin loistava isä ja mies. Kaikinpuolin hyvä ihminen (jos näin voi sanoa...). Mutta äiti... Hän elää ihan täydellistä kaksoiselämää..! Voi olla, että se onnistusikin ja kulissit pysyisivät pystyssä jossain isommassa kaupungissa, mutta ei tälläisessa pikku" kylässä" !

Nainen on kova menemään viikonloppuisin ja vaihtaa miehiä kuin alushousuja! Mitä nuorempia, sen parempi. Siis mitä enemmän alle 20vee, sen kivempi mennä portaikkoihin nussimaan...

Nainen on aika hyvännäköinen nelikymppiseks naiseks, hyvä kroppanen ja osaa laittaa itsensä, joten ei ihme että miehiä riittää...!

Itseäni on alkanut tämä ärsyttämään, koska naisen oma aviomies on tosiaan niin mukava ja aivan liian sinisilmäinen! En ainakaan usko että hän tietää vaimonsa touhuista tai sitten vaan sulkee silmänsä kaikelta... En tiedä. Mutta en tajua, miksi ketään ei hänelle kerro?! Pariskunnalla on paljon ystäviä ja hekin tästä kyllä tietävät, niin kuin kaikki muutkin, mutta eivät kerro. En voi ymmärtää miksi??

Syy miksi yleensä olen alkanut tilanteeseen huomiota kiinnittämään on se, että tämä nainen on iskenyt silmänsä veljeeni. Veljeni (24v) oli muutaman kerran hänen kanssaan n.puoli vuotta sitten ja nyt edelleenkin nainen soittelee ja tekstailee hänelle viikonloppuisin. Veljeni tyttöystävä tietää näistä " syrjähypyistä" ja haluaa antaa anteeksi, mutta nainen tekee sen kovin vaikeaksi..!

Tietysti vika on veljessäni, en tosiaan puolustele häntä! Mutta tämä nainen on niin uskomaton!

Haluaisin, että hänkin saisi toiminnastaan jotain seurauksia, mutta enhän itse (esim) voi hänen miehelleen kertoa, koska en tunne häntä lainkaan. Tämä nainen on saanut pilattua jo niin monen tutun pariskunnan välit, että kyllä hänenkin olisi jo aika maistaa omaa lääkettään, mutta miten...

Antakaa ihmeessä vinkkejä, mitä itse tekisitte!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano naiselöle, että pysyttelee veljestäsi erossa.

Vierailija
2/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen salaisuus ärsyttää.

Miksi jatkat sitä, eikö sinussa ole naista kertomaan siitä sen naisen miehelle ja lopettamaan se salaisuus.

Nainen saa ottaa veljesi jos haluaa, sinä et voi sitä estää. Ainoa mitä voit tehdä on lopettaa salailu. Kuulut itse siihen salailujengiin, ymmärrätkö !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä tuli sellanen olo, että mitä h... se sulle kuuluu, pilaako jotkut elämänsä vai ei. Toisaalta on totta, että veljesi kautta asia sullekin vähän kuuluu - mutta hyvin vähän. Eiköhän ole aikuisen veljesi asia hoitaa itse itsensä eroon siitä ämmästä, tai sitten veljen tyttöystävän. Veli tai sen tyttökaveri voisi ilmoittaa tälle naiselle rauhallisen vakavasti, että mikäli tulee vielä yksikin yhteydenotto, koko koreus paljastetaan naisen puolisolle esim. kirjeitse. Ja sitten todella toimitaan tämän uhkauksen mukaan. Parempi on pysyä aika etäällä tollasista tyypeistä, ne on nurkkaan ajettuna usein arvaamattomia...

Vierailija
4/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin hetkeäkään voi uskoa, että koko paikkakunnalta ei löytyisi YHTÄÄN ihmistä joka ei olisi hänelle tähän mennessä asiaa kertonut. Toki voi olla ettei hän tiedä ihan kaikkea tai asian koko laajuutta. Tai voi tietysti olla myös niin, että mies syvällä sisimmässään tietää, mutta haluaa kieltää kaiken ja sulkea korvansa kaikilta vihjeiltä.

Kaikki ihmiset eivät halua eroa tuollaisessa tilanteessa. Joillakin pariskunnilla voi olla jopa sopimus, että tuollainen käyttäytyminen on sallittua. Ehkäpä miehellä on itselläänkin suhde siellä toisella paikkakunnalla?

Kannattaa ajatella asiaa tältäkin kannalta ennen kuin mahdollisesti lähtee asiaa miehelle kertomaan. Voi olla ettei miehen reaktio olekaan ollenkaan sellainen kuin kuvittelet sen olevan. Voi jopa olla, ettei mies halua sinun sekaantuvan heidän asioihinsa yhtään sen enempää kuin nainenkaan. JOS kerrot, niin kannattaa siis varautua myös siihen, että joudut itse syntipukiksi ja heidän molempien vihan kohteeksi.

Vierailija
5/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen käytöshän voi myös olla vain seurausta siitä, mitä mies tekee. Ehkäpä miehellä tosiaankin on suhde, ehkä jopa toinen perhe toisella paikkakunnalla ja nainen vain reagoi siihen, haluaa kostaa miehelleen jne..

Vierailija
6/6 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli salasuhde, isäni (mukamas) tietämättä.. Kun isäni alkoi epäilemään jotain sen tyyppistä, hän selvitti äitini puhelutiedot ja sai näin selville asian. Muttei koskaan kertonut äidilleni että tietää. Heidän avioliitto oli tuolloin muutenkin huonossa jamassa ja erokin oli vireillä.

Isäni yhtenä iltana halusi puhua minulle siitä (halusi jollekkin purkaa asian). Ja sanoi etten saa kertoa siitä kenellekkään.

Että voit ap, kuvitella miltä minusta, heidän tyttärenään on tuntunut tietää asiasta, mutten ole voinut äidillekkään mitään sanoa (saati sisaruksilleni). Toisaalta teki välillä niin mieli sanoa ja myöskin olla äidilleni vihainen. Mutta oli vain nieleskeltävä ja antaa heidän selvittää omat asiansa. Ei se minulle kuulunut. (myöhemmin äitini kertoi suhteestaan ihan itse)

Suosittelen että annat naapuri akan elää omaa kaksoiselämäänsä. Mutta voithan veljesi kanssa keskustella asiasta ihan " rauhanomaisin" elkein, puuttumatta kuitenkaan hänen valintoihinsa. Ettet vain pilaa suhdettasi häneen. (tietenkään en tiedä sinun ja veljesi suhteesta, kuinka läheisiä olette ja mistä voitte keskustella ym.) Mutta totuus on että asia ei sinulle oikeastaan kuulu tippaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä