Tampereen seudun eräissä päiväkodeissa näkyy nyt erikoinen ilmiö Lapset hoidossa, vanhemmat viettävät lomaa
Äitinä en vaan jaksa ymmärtää!
Vanhemmat viettävät lomaa ja pienet lapset kuskataan päivähoitoon vanhempien loman aikana. Miksi nuoret ja terveet äidit ja isät hoidattavat lapsensa päivähoidossa, vaikka he ovat itse lomalla? Jos näissä perheissä on koululaisia, niin ilmeisesti koululaiset on tuupattu pois silmistä ja pois mielestä - joko naapureitten ja sukulaisten vaivoiksi.
Aamulehti Pirkanmaa
Tampereen seudun eräissä päiväkodeissa näkyy nyt erikoinen ilmiö Lapset hoidossa, vanhemmat viettävät lomaa: https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009753012.html
Kommentit (5)
Lapset pois tuollaisilta. Ja miten tuo on edes mahdollista ja laillista?
Tuota on ihan kaikkialla. Ennen vanhempien piti toimittaa työajat ja lomat päiväkodille, silloin ei ollut mahdollista pitää lasta oman loman ajan päiväkodilla.
Eikä vain Tampereella. Mutta ideologian takia tätä aihetta hyssytellään hiljaiseksi.
No kukas näitä nykyajan kersoja kestäis, ei ees omat vanhemmat...
Mun tutut tekivät aikoinaan niin että ottivat lapset koko kesäksi pois päiväkodista niin säästivät pk-maksut mutta lapset kiersivät koko kesän milloin kenenkin sukulaisen nurkissa. Minuakin pyydettiin lapsenvahdiksi kun olin työtön, että isä saisi lomailla :o