Miten määritellään 'unelmaliitto'
Julkkiksen unelmaliitto päättyy eroon, miten määritellään unelmaliitto? Mun mielestä sen tietää vasta kuolinvuoteella miten elämän parisuhde/suhteet meni.
Kommentit (4)
Siihen riittää kaksi tunnettua julkkista.joissain tapauksissa yksi.
Meille se on tätä
Aviomieheni kertoi kiihottuvan pieruistani. Niinpä päätin kokeilla tyydyttää häntä... Rakastan häntä.
Kerroin aviomiehelleni kokeilustani ja hän suhtautui siihen huvittuneesti. Hän asettui mukavasti sohvalle ja minä menin seisomaan pylly täysin paljaana huoneen keskelle. Päätin pyllistää syvään ja pitää asennon muutaman sekunnin ajan, jotta saisin pierun mahdollisimman voimakkaaksi. Olin valmis antamaan kaikkeni tämän kokeen eteen.
Hengitin syvään ja pyllistin niin syvälle kuin pystyin. Tunsin, kuinka vatsalihakseni jännittyivät ja odotin jännityksellä pierun ääntä. Hetken kuluttua se tapahtui pieni, mutta kuuluvasti pärähtävä ääni täytti huoneen. Samalla aviomieheni alkoi runkata äänekkäästi.
Vaikka pieru ei ollutkaan niin voimakas kuin olin toivonut, en voinut olla kiihottumatta itsekään. Se oli tuhma tilanne, ja aviomieheni kiima tarttui minuunkin. Laskin pyllyni hänen syliinsä ja tunsin hänen peniksensä työntyvän pilluuni samalla, kun pierin kuin tyhjentyvä ilmapallo.
Yleensä tarkoittaa jotain ihan muuta kuin mitä itse pitäisin unelmaliittona. Minulle unelmaliitto olisi todella hyvin toimiva suhde juuri oikeanlaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella niin henkisesti kuin seksuaalisesti, ja kummankin elämät sopivat hyvin yhteen. Yleensä unelmaliitto ainakin lehdissä tosin tuntuu tarkoittavan vain sitä, että kaksi julkkista menee naimisiin ja heistä saa yleisen standardin mukaan hyvinnäköisiä kuvia (jotka kuitenkin voivat monen persoonallisemman tyypin mielestä olla vain geneerisiä).
No Koivujen tapauksessa salamatakastuminen, papin eteen vannomaan ikuista rakkautta, isot hääjuhlat, liuta lapsia ja vaimo kotona lasten kanssa, mies pettää pelireissuillaan mennen tullen, kuusi vuotta papin aamenesta eropaperit vetämään. Vähän samanlaista unelmaa kuin joillain tämä meilläonunelma -meininki. Yhden unelma on toisen painajainen,