Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää sukkahousut, jotka mahtuu?

Vierailija
01.08.2023 |

Olen 175 pitkä ja painan 80 kg eli mittaraulukon mukaan koon 40-44 sukkikset voisi mahtua ja käytän muutenkin kokoa 42. Isoimmat sukkikset, jotka löysin on kokoa 44-48 ja ne ei mahdu millään päälle, haarakiila jää todella alas, sukkisten pituus loppuu armotta kesken. Mistä siis saa sukkiksia, jotka mahtuu päälle?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla vissiin iso pepa?

Vierailija
22/37 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset sukkahousuja 30 c helteessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut saksalaista tuotantoa. Olen 160 cm 75 kg ja  normaali. Vatsan kohta on niin niin pieni sukkahousuissa. Ostan kokoa 52 sopiva vatsan ympärys. Ei haittaa, mutta ne ovat saksalaisia ja kestävät hyvin, pitkisten alla hyvät, vaikka olisi silmäpakoja. Harmi, ettei vatsan kohdalta väljiä ole riittävästi.

Voi olla, että olet normaali, mutta ylipainoa kyllä löytyy. Ei ihme etteivät sukkikset sovi vatsan kohdalta.

Vierailija
24/37 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota plus-kokoa, vaikka et muuten olekaan sitä. Sukkahousut ovat sellaista materiaalia, että ne venyvät sekä pituus että leveyssuuntaan, mutta venyminen yhteen suntaan vähentää aina sitä toista suuntaa. Siksi pitkäjalkaisilla on käytännössä täsmälleen samat ongelmat kuin pulleillakin, ja ratkaisu niihin on yksinkertaisesti isontaa kokoa reippaasti. Plus-puolelta löytyy paljon yli 50 kokonumeroita, mutta se 50 voi jo riittääkin kun ei kuitenkaan tuota enempää ole pituutta.

Ei muuten veny, kertoo kokemuksen syvällä rintaäänellä 178 cm, 69 kg pitkäjalkainen nainen. Sukkahousut venyy lähinnä leveyssuuntaan. Ja valitettavasti pituussuuntaan venyttäminen ei saa siitä kaventumaan vyötäröltä. Ei voi ostaa kovin suurta kokoa, koska sitten ne rullautuu yläpäästä farkkujen tai hameen vyötärön päälle, kun ne ylettyy melkein tisseihin saakka (niissä on oletus että iso koko tarkoittaa että pitää olla venymisvaraa isoa vyötärönympärystää varten). Minulla ovat aivan löysät ylhäältä, silloin kun jalkaosat on edes suunnilleen riittävän pitkät (haaraosa roikkuu vaan vähän.

Vierailija
25/37 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttämään stay-up sukkia! Miehet ja haarovälisi kiittää.

Vierailija
26/37 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala käyttämään stay-up sukkia! Miehet ja haarovälisi kiittää.

No vähän riippuu muodoista. Ei ole hyvännäköiset jos alkaa muistuttamaan kuoret päällä krillattua hk-sinistä.

Vierailija
27/37 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
28/37 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei todellakaan ole mikään itsestään selvyys sukkahousuissa, että venyisivät pituussuunnassa. Ei oikein tiennyt, pitäisikö itkeä vai nauraa, kun yritti kiskoa periaatteessa oikean kokoisia vähän paksumpia sukkahousuja jalkaan. Kun venytti niitä niin paljon kun mahdollista pituussuunnassa, niin haarakohta tuli ehkä 5 cm polvien yläpuolelle. Silti leveyssuunnassa olisi mahtunut toinenkin saman kokoinen samoihin pöksyihin. Sitten taas jotkut sukkahousut venyy hyvin pituussuunnassa samalla kiristyen leveydestä. Riippuu aivan neuloksesta. Jotkut 3D mallit ovat mukautuneet todella hyvin päälle. Jatkossa pyrin valikoimaan mahdollisuuksien mukaan malleja, jossa on tuo 3D maininta.   

Vierailija
29/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 182 ja 84 kg , silti löydän sopivia sukkahousuja. Mutta tosiasia ,ettei huonoja kannata ostaa. Kokemuksellla osaa etsiä sopivat ja hyvin istuvia ei etes huomaa. kuten vilkkumaan norlynit ! Tai voguet , kunertit , falket tai kalliimmat wolfordit

Vierailija
30/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snag tights, parhaat ja kestävimmät sukkahousut. Älkää antako mainoskuvien hämätä, löytyy myös hillittyjä sukkiksia.

Vierailija
31/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen ja käytän vaatekokoa 40, sukkikset 44-46 ja kiristää!?

Mun tytär on erittäin pitkäjalkainen normaalipainoinen 175cm pitkä, vaatekoko M/36-38 ja sukkikset koko 46 jää puoleen reiteen, lahjeosat 20cm liian lyhyet.

Miten noita ei saada paremmin istuviksi, miksi ei ole pitkille omia malleja?

Vierailija
32/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pituisesi mutta painan 40 kg enemmän. Pari vuotta sitten kekkasin Voguen Curvy sukkahousut ja jestas miten mahtavat! Kerrankin tarpeeksi pituutta ja tietysti leveyttäkin. Eivät valu. On monta eri denieri vaihtoehtoa ja paljon kokoja. Kannattaa tsekata.

Vierailija
33/37 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä löydin prismasta H House merkkiset bambusukkahousit ja siinä on potkille jaloille sopivia kun ottaa xl koon.Valitettavasti prisma on päättänyt lopettaa tämän sukkahousin valmistamisen.joten käy ostamassa jos vaikka viekä löytäisit.Itse olen ollut näihin tyytyväinen ja  kantapää muotoultu ja varpaan sauma on varpaiden ylä puolella joten sukka housut on todella mukavat päällä. minulla ja tyttärelläni on pitkät koivet ja nyt kun prisma lopettaa H House sukkahousujen valmistusta. löytyy samankaltaiset sukkahousut muotoiltu kantapää ja sauma varpsiden ylä puolella. sokoksesta löytyy vogue merkki joka on hieman kalliimpi ja stockmanilla löytyy myös 

Vierailija
34/37 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kun kaikki tehdään Kiinassa, niin aina loppuu materiaali jostain kesken. Minulla oli sama ongelma ja ratkaisin sen niin että ostan leggingsejä ja käytän sukkia niiden kanssa. 

Vieläköhän Raivula rysäpöksyjä on saatavilla. Ne ainakaan eivät ole kiinalaisia.

Vierailija
35/37 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus (180 cm pitkän tyttären äitinä) on, että sukkahousut venyvät enimmäkseen leveyttä, eivät pituutta. Joskus on tyttärelle ostettu kokoa liian suuret sukkahousut, jotka olivat hänelle liian lyhyet. Tosin tämä tapaus on varsin pitkäjalkainen. 

LIndexissä on kuulemma sukkiksia, joissa riittää pituus (sain joskus tämän vinkin, kun tuskailin samaa ongelmaa).

Meillä myös erittäin pitkäsäärinen tytär. Ei ole vielä löydetty sopivia edes lindexistä, koko 46 (tytön vaatekoko 38-40) valuu sitten päältä vaikka lahkeet on liian lyhyet. 

Ihmettelen myös miten ylipainoisetkaan löytää sopivia - olen itse lyhyt 161cm ja muuten kokoa 40, kaikki ahdistaa ja puristaa vaikka ostan sukkikset kokoa 44! 

Vierailija
36/37 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snag Tights ja Sheertex. 

Vierailija
37/37 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aamua piristää, kun pääsee isoon perseeseen työntelemään!