Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette seksin aikana...

Vierailija
01.08.2023 |

Varsinkin naiset siis.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalistaa ja safkantekoa ym muita asioita.

Vierailija
2/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppalistaa ja safkantekoa ym muita asioita.

Ei taida olla kummosta seksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamattoman kanssa ajattelen että "olisipa se pian ohi". Osaavan kanssa ajattelen että ei tämä "marjankeruuta" kummempaa ole. Ja sitte näiden ketkä paljon puhuvat ja kehuvat itseään valmiiksi, heidän kanssaan ajattelen että voi voi "kuinka paljon puhetta" miehiin mahtuukaan.

Vierailija
4/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siinä eriksee ajatella jotain?. Jos siinä kykenee mihinkään muuhun kuin nauttimiseen, ei se silloin ole hääviä touhua.

Miehistä en tiedä mitä ajattelevat, mutta MONI katsoo silmät "psykopaattisessa" virneessä itse yhtymistä. Varmaan osa syy miksi laukeaa niin nopeasti. 

Naisilla eli meillä palstan mammoiksi kutsutuilla taas voi olla mielessä mitä erikoisempia asioita, mutta niistä ei miehille suoraan yleensä kerrota. 

Uskon että moni voi myös olla kirjaimellisesti ns tyhjässä tilassa. Mennä tilanteen mukaan.

Vierailija
5/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla eli meillä palstan mammoiksi kutsutuilla taas voi olla mielessä mitä erikoisempia asioita, mutta niistä ei miehille suoraan yleensä kerrota.

Ja sitten ihmetellään, miksi sitä orkkua ei tulekaan. No juuri siksi.

Vierailija
6/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaamattoman kanssa ajattelen että "olisipa se pian ohi". Osaavan kanssa ajattelen että ei tämä "marjankeruuta" kummempaa ole. Ja sitte näiden ketkä paljon puhuvat ja kehuvat itseään valmiiksi, heidän kanssaan ajattelen että voi voi "kuinka paljon puhetta" miehiin mahtuukaan.

Olet joko lesbouteen taipuva tai et ole itsellesi oikeaa miestä vielä kohdannut. Ihmettelen jos ennen orgasmia tai orgasmin hetkellä pystyt mitään ajattelemaan saati vertaamaan marjanpoimintaan.

Vierailija
7/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että vaimoni on aina osannut heittää aivot narikkaan, kun tuntunut aina elävän hetkessä. Siinä vaiheessa kun pillu on syönyt jo epätoivoisesti sormia ennen orgasmia niin tuskin mitään muuta. Himo täyttänyt kaiken. Toki on voinut ajatella seksiä tai vieraita kulleja, mitä väliä. Mutta on vastaavasti myös saanut aina orgasminsa.

Itse olen keskittynyt 100% vain vaimon reaktioiden ja tunteiden lukuun. Tähän silloinkin ja varsinkin silloin, jos on pitänyt naida hänelle orgasmi. Jos saanut jo, niin siinä vaiheessa enemmän omaakin nautintoa hänen nautintoa unohtamatta.

Vierailija
8/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka jätän tuon sian ja pihtaan!

Vierailija
9/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  aika usein ajattelen olevani mies panemassa jotain ihanaa (tuntematonta) naista. Olen ihan ekstaasissa ja saan muutamalla työnnöllä ja mies hiukan kosketelee sitä klitorista. Usein squirttaan myös.

Vierailija
10/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päälle sitten syytellään miehiä huonoiksi sängyssä, kun oma pääkoppa ei ole kunnossa seksiä ajatellen.

Vierailija
11/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päälle sitten syytellään miehiä huonoiksi sängyssä, kun oma pääkoppa ei ole kunnossa seksiä ajatellen.

Ei se tule pelkästään ajattelemalla, kyllä ne genitaalit tarvitsevat kosketusta, aivan kuin se kalukin. Ja jos ei mies tee mitään, niin on huono mies sitten.

Vierailija
12/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tule pelkästään ajattelemalla, kyllä ne genitaalit tarvitsevat kosketusta, aivan kuin se kalukin. Ja jos ei mies tee mitään, niin on huono mies sitten.

Ei tuu joo, jos kukaan ei tee mitään!

Mä en puhunut mistään ajattelemalla saadusta orkusta vaan pääkopan kunnosta. Pässi.

ps. mun naiseni saa joskus orkun nukkuessaan...

Vierailija
13/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en puhunut mistään ajattelemalla saadusta orkusta vaan pääkopan kunnosta. Pässi.

Mistäs sinä kaikkien pääkopat tiedät. Sulla se ei ole kunnossa, kun alat noin haukkumaan. Törkee kääkkä.

Vierailija
14/14 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä kaikkien pääkopat tiedät. Sulla se ei ole kunnossa, kun alat noin haukkumaan. Törkee kääkkä.

Yksi suurimmista esteistä naisen orgasmille on juurikin tuo mainittu syy. Kaikki tietää tän asian. Ihan sama vaikka se sua kuikuttaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän