Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa jos miehen jutut menee jatkuvasti navan alle?

Vierailija
01.08.2023 |

Tunnetaan vapaa-ajan kuvioista, viime aikoina tutustuttu enemmän ja tullut tällanen uusi sävy juttuihin. Liekö on kiinnostunut jostain enemmästä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä kaksmieliläppäilijät tiedetään. Joko haluavat itse sinne napasi alle tai sitten ovat lapsen tasolla kun heidän mielestään ne pippelipyllyjutut on niin mahdottoman hauskoja.

Pippelipylly! Tirsk! Kihihihi!

Vierailija
22/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti? Olet siis vielä keskustellut hänen kanssaan ensimmäisen kerran jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset, mikä näissä miehissä viehättää? Olen huomannut, että naiset arvostavat tällaista enemmän kun puhetta esim. maailmankaikkeudesta. Silti aina äly on korkealla listalla kun kysytää ominaisuuksia mitä miehessä arvostetaan. 

Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Sitä saa leikkiä ihan tarpeeksi aikuista. Haluan, että miehen kanssa saa laittaa aivot narkikkaan, pitää kivaa ja olla välillä jopa vähän lapsellinenkin.

Vierailija
24/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä.

Vierailija
25/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ettei henkinenikä ei vastaa kalenteri-ikää.

TÄMÄ!! 👍👍👍👍

Vierailija
26/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että olet hänestä seksuaalisesti kiinnostunut.

Vierailija
27/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset, mikä näissä miehissä viehättää? Olen huomannut, että naiset arvostavat tällaista enemmän kun puhetta esim. maailmankaikkeudesta. Silti aina äly on korkealla listalla kun kysytää ominaisuuksia mitä miehessä arvostetaan. 

Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Sitä saa leikkiä ihan tarpeeksi aikuista. Haluan, että miehen kanssa saa laittaa aivot narkikkaan, pitää kivaa ja olla välillä jopa vähän lapsellinenkin.

Viestistä päätellen sinulla ei ole mitään narikkaan laitettavaa, eli miksi selität tällaista?

Vierailija
28/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Tapailin tuollaista miestä, mutta asia selvisi minulle vasta jälkeenpäin. Komea mies ja seurassani todellinen herrasmies.

Pieni shokki kun näin hänen instagraminsa, jossa heittää tuosta vaan jotain käteenvetoläppää ja jakaa jotain mukahauskoja alapäämeemejä. Hyi helvetti. (Terveisiä vaan jos olet paikalla ja tunnistat itsesi.)

Vierailija
29/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehem tärkein tehtävä on astua nainen takaapäin.

Homo.

Vierailija
30/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että mies on vahingossa alkanut avoimesti puhua mitä ajattelee. Ei kovin tahdikasta, eikä järkevää, varsinkaan jos haluaa jonkun pöksyihin.

Vierailija
31/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen mies ei turhia jaarittele, vaan panee heti toimeksi. Naisetkin pitävät yleensä tällaisesta suorasta toiminnasta, koska siihen kuitenkin päädytään. Miksi siis aikailla.

Vierailija
32/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestistä päätellen sinulla ei ole mitään narikkaan laitettavaa, eli miksi selität tällaista?

Tämä on nyt sitä maailmankaikkeudesta keskustelua minkä perään itse haikailit?

Vierailija
33/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä kaksmieliläppäilijät tiedetään. Joko haluavat itse sinne napasi alle tai sitten ovat lapsen tasolla kun heidän mielestään ne pippelipyllyjutut on niin mahdottoman hauskoja.

Tämä! Lapsen taso on todennäköisin vaihtoehto.

Voi olla myös puute.

Itse innostuin kaksimielisistä jutuista vain yhdessä suhteessa, jossa on megalomaalisen hyvää seksiä. Sama oli hänennystävällään, joten nelisin puhuttiin hyvin härskejä. Oltiin kai kiimassa kaikki jatkuvasti.

Muutoin en ole jutellut elämässäni kaksimielisiä.

Vierailija
34/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARKOITTAA AINA , ETTÄ, ON MOUKKA, MOUKKA, MOUKKA, MOUKKA....

Vierailija
35/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämähän eivät sulje toisiaan pois.

Vierailija
36/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen mies ei turhia jaarittele, vaan panee heti toimeksi. Naisetkin pitävät yleensä tällaisesta suorasta toiminnasta, koska siihen kuitenkin päädytään. Miksi siis aikailla.

Samaa mieltä. Pyytää vaan sitä pillua ja samalla heittää pallon sille naiselle, joka on jo ihan iso tyttö sanomaan että vedä käteen, jos paneminen ei kiinnosta. En ymmärrä miksi juuri naisten mielestä miesten pitäisi edetä asiassa epärehellisesti?

Vierailija
37/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "liekö on"? Se liekö/lieneekö -sanahan sisältää jo tuon kysymyksen; "lieneekö kiinnostunut jostain enemmästä".

Itse en jaksaisi ihmistä, jonka jutut menevät navan alle. Eroottinen viestittely on sitten asia erikseen.

Vierailija
38/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllä tykkään kaksimielisläpästä jossain määrin, mutta jos se on ainoa huumorin laji ja ne alapääjutut on jatkuvia niin ei se hyvää kuvaa ihmisestä anna. Lisäksi jos ne on sellaisia kovin sovinistisia tai henkilökohtaisuuksiin meneviä niin ei kiva.

Vierailija
39/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kyllä tykkään kaksimielisläpästä jossain määrin, mutta jos se on ainoa huumorin laji ja ne alapääjutut on jatkuvia niin ei se hyvää kuvaa ihmisestä anna. Lisäksi jos ne on sellaisia kovin sovinistisia tai henkilökohtaisuuksiin meneviä niin ei kiva.

Huumori on tavattoman helppo laji. Sen sijaan siitä ilahtuminen on jo huomattavasti vaikeampaa, koska huumorintaju ei vastoin yleistä luuloa kuulu niihin yksilön ominaisuuksiin, joita voisi mielekkäästi mitata asteikolla hyvä-huono.

Vierailija
40/43 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä naurattaa yksinhuoltajaäitien vauvakutsuilla, ei välttämättä naurata setämiesten saunaillassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi