Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostaako bentsot painoa samalla tavalla kuin antipsykootit

Vierailija
31.07.2023 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nosta. Niillä ei ole vaikutusta mihinkään aineenvaihduntaan jne

Vierailija
2/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät nosta. Niillä ei ole vaikutusta mihinkään aineenvaihduntaan jne

Okei. Kiitos vastauksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saat bentsoja?

Vierailija
4/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään lääkkeet ei itsessään nosta painoa, ruokahalua voi nostaa mutta kuitenkin lopulta ihminen itse syö liikaa jos lihoaa.

Vierailija
5/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niistä tulee nälän tunne jonkin aikaa ottamisen jälkeen, mutta ei se ole sellaista 24/7 nälkää mitä psyykelääkkeet aiheutti.

Vierailija
6/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkään lääkkeet ei itsessään nosta painoa, ruokahalua voi nostaa mutta kuitenkin lopulta ihminen itse syö liikaa jos lihoaa.

Anteeksi nyt vain, mutta monet lääkkeet mm. Ketipinor hidastaa aineenvaihduntaa radikaalisti

Vierailija
7/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan nosta, söin niitä nuorempana sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja paniikkihäiriöön eikä mitään vaikutusta painoon tai ruokahaluun.

Vierailija
8/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne aiheuta pelkästään nälän tunnetta, ne myös muuttaa metaboliaa, se on ihan tutkittu juttu ja lukeekin usein siellä sivuoire-luettelossa. Ne vaikuttaa monin tavoin lihottavasti. Eikä pelkästään psyykelääkkeet vaan moni muukin lääke tekee samaa.

Vierailija
9/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta monet lääkkeet mm. Ketipinor hidastaa aineenvaihduntaa radikaalisti

Silti sitä läskiä ei tule lisää jos ei syö enemmän kuin kuluttaa. Jos noita myrkkyjä vetää niin sitten kannattaa myös muuttaa ruokavaliota ja syödä vähemmän kaloreita jos ei halua lihota.

Vierailija
10/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaikuttavat tutkitusti myös aineenvaihduntaan.

Vierailija
11/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saat bentsoja?

Mä saan apteekista työterveyslääkärin reseptillä. On miedompaa ja vahvempaa,mutta resepteissä tosi pienet annostukset ja määrät. Toinen oli muistaakseni vain 1x10kpl. Pitkäaikaiseen käyttöön en varmasti saisi.

Vierailija
12/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti sitä läskiä ei tule lisää jos ei syö enemmän kuin kuluttaa. Jos noita myrkkyjä vetää niin sitten kannattaa myös muuttaa ruokavaliota ja syödä vähemmän kaloreita jos ei halua lihota.

No tuo nyt on selvää, mutta jos tuollaisia myrkkyä joutuu syömään, on yleensä vointi muutenkin niin huono, ettei siinä mitkään kuntokuurit ja terveyskokkailut ole päällä. Mullakin lääkkeet lihotti, mutta nyt kun voin paremmin, jaksan taas tehdä terveellistä ruokaa ja kuntoilla, että jos vaikka saisin nyt ne lääkityksen aikana kertyneet kilot pois. Tai en ainakaan enää ole lihonnut aikoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme