Minkä ikäinen on vanhin mies, jonka kanssa olet ollut yhdynnässä?
Tapasin miellyttävän vanhemman herran. Halusin intohimoisesti munaa. Imin hänen kaluaan ja hän kuumeni, tunnusteli pilluani. Lopuksi sain kunnolla kalua.
tse olen 61-vuotias. En tiennyt panohetkellä miehen ikää, mutta jälistäpäin selvisi, että hän on 81-vuotias.
Kommentit (30)
76-vuotias oli ensimmäinen m/m-kokemukseni. Asiallinen, rauhallinen, osaava. Olisi halunnut kaverinsakin mukaan mutten ekalla kerralla uskaltanut.
55 -vuotias oli toissakesän vanhin mies. Naisen huomioon ottavat aikuiset miehet jäi viehättämään vieläkin. Nykyään seukkaan ikäiseni kanssa. N18
Anita H kirjoitti:
Mielestäni aika luonnollista ja suotavaa että nuoret naiset harjoittelevst kokeneitten herrasmiesten kanssa. Itse kun olin 24 v ja olin 47 v hyväkuntoisen Tuomon kanssa opin monia asioita rakkauden pelistä ja samalla huomasin miten heikkoa omanikäisten miesten ymmärrys rakastelusta on. Ehkä heidän pitäisi ottaa vanhempi nainen harjoittelukumppaniksi
Sinäänsä samaa mieltä. Etelässä ollaan oltu sellaisissa nakurannoilla missä vanhemmat miehet runkkailevat samalla kun katsovat naisia. Munkin vaimoa katsonut useat miehet kun availen vaimon reisiä. Erään miehen kanssa juteltiin muutama sana samalla ja hän oli 76 vuotias ja vaimo vasta 41. Usein on luonnollisempaa että miies on vanhempi noissakin asioissa.
suurin ikäero on ollut liki 30 vuotta, silloin olin +20 ja mies n 50.
vanhin mies on ollut 63, ihan tässä viime vuonna, itse olin 48. Mies oli hyvin nuorekas enkä olisi ikäänsä arvannut ellei olisi maininnut, että oli eläkkeellä ja siitä tuli iät puheeksi. Hän mietti hetken, että tuottiko se minulle pettymyksen, että eläkeläisen kanssa, mutta ei. Toiset on tuossa iässä ihan jo toimen jalka haudassa, toisista voisi luulla, että on max viisikymppinen.
240 vuotias olin vanhin, itse olin 40 vuotias, se oli jäähai eli holkeri.
62-vuotias. Viimeksi tänään. Oli lystiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 61-vuotias eronnut nainen. Jalkovälini kostuu, kun näen puolitutun miehen, vaikka tämä on jo 82-vuotias. Menin hänen luokseen ja jätin pikkuhousut pois. Sani imemällä hänen kalunsa jäykistymään ja liukasteen avulla se työtyi pilluni perälle. Paneminen kesti pitkään ja sen jälkeen tunsin saaneeni.
Sulla on jo kymmenen tarinaa täällä, kun otit kyrvän suuhusi ja tyrkytit karvaista revaas. Todellisuudessa olet kalevi 65, etkä oo pesää nähny sitten äitis karvaisen kolon.
Olen 61-vuotias eronnut nainen. Jalkovälini kostuu, kun näen puolitutun miehen, vaikka tämä on jo 82-vuotias. Menin hänen luokseen ja jätin pikkuhousut pois. Sani imemällä hänen kalunsa jäykistymään ja liukasteen avulla se työtyi pilluni perälle. Paneminen kesti pitkään ja sen jälkeen tunsin saaneeni.