Kamala ahdistus, vaikka kaikki on ihan hyvin
Ahdistaa, vaikka kuinka toitottaa itselleen, että mitään hätää ei ole. Pienetkin vastoinkäymiset kuitenkin laukaisee kamalan ahdistuksen. Syksyllä vasta pääsen terapiaan. Miten tästä pääsisi omin avuin yli?
Kommentit (9)
Täällä toinen ahdistunut... Kaikkea hyvää sulle ja tsemppiä!
Toisin sanoen menet veronmaksajien rahoilla ruikuttamaan kaikista pienistäkin asioista? Huoh!
mulla sama. ahdistaa koko ajan, ja koko ajan myös semmoisessa hälytystilassa. en osaa yhtään rentoutua, vaikka periaatteessa siihen pitäisi olla mahdollisuus. tällekään päivälle ei ole mitään pakollista tehtävää, sikäli voisin rentoutua ja niin pois päin, mutta oon kuin viulunkieli, ja ahdistaa ja välillä itkettää ja tuntuu etten selviä. kyllä me kuitenkin selvitään, sinä ja minä. nää on tuntemuksia vain, ja jollain niistä pitäisi päästä eroon. en osaa sanoa miten.
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen menet veronmaksajien rahoilla ruikuttamaan kaikista pienistäkin asioista? Huoh!
Mitä kaikkea sinäkin teet tai olet tehnyt veronmaksajien rahoilla?
Kaikki tuskin on ihan hyvin jos olotila on tuo.
Vierailija kirjoitti:
mulla sama. ahdistaa koko ajan, ja koko ajan myös semmoisessa hälytystilassa. en osaa yhtään rentoutua, vaikka periaatteessa siihen pitäisi olla mahdollisuus. tällekään päivälle ei ole mitään pakollista tehtävää, sikäli voisin rentoutua ja niin pois päin, mutta oon kuin viulunkieli, ja ahdistaa ja välillä itkettää ja tuntuu etten selviä. kyllä me kuitenkin selvitään, sinä ja minä. nää on tuntemuksia vain, ja jollain niistä pitäisi päästä eroon. en osaa sanoa miten.
Lääkäriin, voi olla jokin fyysinen sairaus. Syö mahdollisimman puhdasta ruokaa, liiku. Pidä päivärytmi. Huolehdi vitamiineista. Ruoka on lääkettä myös mielelle.
Älä lue mediaa eikä somea ja syö hyvin. Liharuokaa. Ja ditten ulkoilet ja nukut. Ja vaikka kufot sukat itsellesi.
Mulla on kamala ahdistus, koska mikään ei ole hyvin. Vuokra pitäis maksaa, mutta tilillä ei ole niin paljoa rahaa..
Mee lääkäriin, jos ke määräis lääkkeitä tai jotain, jota voit tarvittaessa ottaa.