Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähnyt kun vaimoanne nuollaan?

Vierailija
30.07.2023 |

Oletteko nähnyt kun vaimoanne nuollaan, siis mies tai nainen?
Minäpäs olen!
M

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen käy nuolemassa silloin tällöin.

Vierailija
2/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Meillä asuu nuorempi lesbo nainen, joka nuolee vaimoani. Joskus, mutta harmillisen harvoin, hän myös imee minua, mutta vain jos olen juuri ollut vaimoni sisällä. Hän nuolee vaimoani myös silloin kun me panemme. Ei halua nuolla kuitenkaan, jos olen juuri lauennut vaimoni sisään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Meillä asuu nuorempi lesbo nainen, joka nuolee vaimoani. Joskus, mutta harmillisen harvoin, hän myös imee minua, mutta vain jos olen juuri ollut vaimoni sisällä. Hän nuolee vaimoani myös silloin kun me panemme. Ei halua nuolla kuitenkaan, jos olen juuri lauennut vaimoni sisään. 

Kivaa kerrontaa sinulta!

Minä olen aivan oikeasti nähnyt kun miehet sekä naiset ovat nuolleet ja imeneet puolisoni vulvaa.

Vierailija
4/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt kun vaimoni miehen munaa imetään. Sitä en ole nähnyt kuin ihan pari kertaa, kun sperma purskahtaa suusta; mulla kun väkisinkin pää kääntyy taakse ja silmät menee kiinni kun laukean.

Vierailija
5/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti??

Vierailija
6/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kun kaveripariskunnan nainen ja mies on nuollut vaimoani. Myös tämä toinen mies on nähnyt kun hänen vaimoaan nuollaan (sekä minä että vaimoni)

Vierailija
7/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti??

Nää on tarinoita. En usko yhtäkään juttua täällä.En mitään

Vierailija
8/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on ed kirjoittalle tosijuttu, usko tai älä :)

Meillä oli todella pitkään pyöritelty fantasiaa kolmannesta pyörästä, siis ihan vuosia. Päätimme sitten, että hoidetaan sellainen pois 'bucketlisilta' ja katsotaan sitten hymyilläänkö sille vai jatkuuko jutut. Siitäkin meni vielä kuukausia ennen toteutusta. Jätän sen kandidaattihaun pois tästä, mutta juu olen nähnyt kun vaimo saa suuta vieraalta.  Aiva järkkykiihottavaa oli jo se kun yhdessä vaimoa riisuttiin, estot meni kun taisi olla niin kiimoissaan (toki vähän viiniäkin oli rohkaisuna). Minä suutelin vaimoani ja hyväilin rintoja, katselin sivusilmällä, miten auliisti hän levitti reitensä kun vieras kävi siihen jalkoväliin samalla. Hullua, miten se voi kiihottaa, vaimea huokaus suulleni ja tajusin että nyt kieli pyörii kivalla tavalla pillulla.... Vetäydyin vähän, vaimo hamusi kaluani suulleen samalla kun sai pehmeää kieltä vieraalta. Halusin nähdä sen kunnolla ja vähän vetäydyin katselemaan, kun rouva nuoltiin orkkuun. En unohda ja on yksi kiihottavimpia juttuja ikinä. Oma lukunsa on sekin, kun vieras minua vähän kookkaammalla nai hänet taivaisiin takaa, ne huokailut ja voihkeet ja etenkin se ilme vaimon kasvoilla. Mustis meinasi iskeä, mutta kiiman tunne voitti. Ehkä joskus uusitaan, nyt ei ole ollut jutuissa

Vierailija
9/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran. Ja se nuolija oli vielä vaimon paras ystävätär. Toivoisin näkeväni sen koko toimituksen vaikka joka viikko. Kaksi naista sormettamassa toisiaan, sitten kielileikit ja minä vieraan taakse.

Kiesus, antaisin paljon kokeakseni sen uudestaan.

Vierailija
10/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti??

Nää on tarinoita. En usko yhtäkään juttua täällä.En mitään

Meidän seksipositiivisessa yhteisössä ihan arkea nämä ;)

Vierailija
11/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aika viineissä, houkuteltiin vaimo meidän kanssa saunaan, pistettiin istumaan meidän keskelle. Heiteltiin vähän löylyä ja alettiin hiplaamaan ja hyväilemään, tunnelma lämpeni, kaveri pyysi alalauteille istumaan ja sitten levitti haarat. Alkoi nuolemaan ja minäkin välillä, vaimo sai lopulta kaverin ollessa nuolemassa. Oli se kuumottavaan, mutta ei antanut panna, vaan raja meni nuolemisessa.

Alkoholi vapauttaa.

Vierailija
12/16 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä , otimme kqveriemma kanssa viinaksia , meitä oli neljä miestä ja kaksi naista . Pelasimme räsypokkkaa ja kun kaikki olivat alasti niin keksin lisää , kun yksi kaverini hävisi sanoin nuole vaimoni pillu no hän nuoli ja muutkin halusivat , nuoltiin vuoronperää ja joku miehistä sanoi , nuollaan vaimollesi orgasmi ja niin jatkui nuoleminen , vaimoni ei tahtonut saada orgasmi mutta kun tämä toinen nainen alkoi nuolemaan kans niin ei kestänyt kauaa kun vaimo jo hoki tulee , tulee ja saikin kunnonvorgasmin , sanoin taijetaan me miehetv olla vähän huonoja kun nainen nuolee toista niin heti tulee orgasmi . Eihän se ilta päättynyt siihen vaan vielä myöhemmin nussittiin vielä naiset , molemmille kaksi miestä .

Vierailija
13/16 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnut mutta vaimon kanssa on fantasioitu siitä. Mistä löytyisi hivenen atleettinen, mielellään parrakas mies joka haluaisi tulla nuolemaan hoikan vaimoni butterfly-tyyppistä pillua? Panna ei saisi mutta voisi meidän puolesta runkata samalla.

Vierailija
14/16 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ihan lähietäisyydeltä. Nimittäin, kun olen itse hoitamassa asiaa.

Vierailija
15/16 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt pari kertaa kun ollut kolmen kimppaa

näkyi nauttivan joten hyvä niin

toinen mies sai vastapalveluksen suihin kun panin itse vaimoa takaa päin ja toisella kertaa pantiin toisen miehen kanssa

vuorotellen oli kiihottavaa molemmilla kerroilla

Vierailija
16/16 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, ihan lähietäisyydeltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi