Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen puutteessa parisuhteessa

sinkkumies
30.07.2023 |

Naiset, jotka ette saa mieheltänne riittävästi seksiä, miten pärjäätte, kun puutteessa seksi on mielessä koko ajan ja mielikuvitus laukkaa?

Miten varattua puutteessa olevaa naista voisi lähestyä, että hänen puuttettaan voi helpottaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut asian ottamalla itselleni rakastajan.

N55

Vierailija
2/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ratkaissut asian ottamalla itselleni rakastajan.

N55

Jep. Ja tosiaan kannattaa ottaa selvästi nuorempi rakastaja.

Sama juttu miehillä, selvästi nuorempi rakastajatar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja toisinaan. Mutta vain sinkkuja ei ikinä varattua.

Vierailija
4/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varattua naista kannata lähestyä.

Saattaa olla mies kuitenkin tietyissä asioissa MIES.

Sinkut/baarit on sitä varten jos haluaa miehenä naisia auttaa.

Ei varatut, ei kukaan halua hämmentää toisten asioita. Sehän on muiden asioihin puuttumista myös.

Vierailija
5/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on rakastaja, mutta morkkis ja katumus iskee ja alkaa rimpuilu eroon salasuhteesta. Naiset eivät osaa hoitaa tuota puolta tyylikkäästi. Kolemuksen ääni puhuu.

Vierailija
6/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun kannattaa ottaa nimenomaa varattu rakastaja/tar.

Luotettavampi - ei juorua, ei tauteja

Vierailija
7/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tyydytään itseni iltaisin sormilla, dildoilla yms. Jos aitoa mieheltä en saa. Niin teen tosiaan joka ilta koska ikääntyessä halut ovat vain lisääntyneet. Tuo rakastaja ( pano ) vois olla hyvä lisä minulle.

Vierailija
8/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 50-vuotias. Hän makaa sohvalla, polttaa tupakkaa ja iltaisin nukahtaa sängyssä heti.  Hän saattaa joskus humalapäissään haluta, mutta ei kykyne nussimaan. Viimeksi hän on pannut minua 3 kuukautta sitten.

Olen 42-vuotias ja kaipaan seksiä. Puolituttu leskimies, 80 vuotta, pystyy vielä panemaan. Menen hänen luokseen, kun kaipaan munaa. Tekee ylihyvää, kun hän nuolee pilluani ja työntää kalunsa syvälle sisääni ja nussii. Suhde pysyy salassa, kun moni ajattelee, että 80 vuotias on liian vanha seksihommiin.

Vierailija
9/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku anoppia tekisi kyllä mieli. Olisi tosi hyvä juttu, että saisin seksiä anopilta ja anoppi saa kullia ilman irtosuhteita.

Vierailija
10/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 50-vuotias. Hän makaa sohvalla, polttaa tupakkaa ja iltaisin nukahtaa sängyssä heti.  Hän saattaa joskus humalapäissään haluta, mutta ei kykyne nussimaan. Viimeksi hän on pannut minua 3 kuukautta sitten.

Olen 42-vuotias ja kaipaan seksiä. Puolituttu leskimies, 80 vuotta, pystyy vielä panemaan. Menen hänen luokseen, kun kaipaan munaa. Tekee ylihyvää, kun hän nuolee pilluani ja työntää kalunsa syvälle sisääni ja nussii. Suhde pysyy salassa, kun moni ajattelee, että 80 vuotias on liian vanha seksihommiin.

Oletko Jaana ja tuo mies on Olli?

Vierailija
11/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Jaana ja tuo mies on Olli?

Olen ja on.

Vierailija
12/13 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munaa mielellään annan kiimaiselle naiselle

Suomi24 ile673

Vierailija
13/13 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvoihin ei sovi mitkään liiton ulkopuoliset suhteet. Olen luvannut rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä ja se pätee myös miehen haluttomuuteen ja kyvyttömyyteen. Mua on turha lähestyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi