Miksi jotkut ovat inhottavien ihmisten kanssa?
Parisuhteessa tai ystävyyssuhteessa? Täällä näkee paljon esimerkkejä.
Miksi ovat valinneet vaikkapa alkoholistimiehen tai kuspäisen ystävän?
Kommentit (7)
Vähä sama asia kuin siinä että miksi jotkut ihmiset asuu tällä palstalla ja elää negassa täällä 247
Vasttaus on siis se että ei osta/uskalleta liikkua eteenpäin
Koska eivät psykologisesti kykene irtautumaan, ellei joku auta ystävällisesti keskustellen, ymmärtäen, läpi käyden eroa estäviä tekijöitä. Pelkkä sanominen että "eroa" ei auta. Ja käytännön järjestelyt myös ja raha. Ehkä heillä ei ole ystäviä juuri muualla apuna ja on pelkoja. Joskus henkiset entiteetit voivat myös pitää hallinnassa tai aivopesu.
En tiedä itsekään. Olen sietänyt kahdelta ystävältä vuosia törkeää käyttäytymistä. Kai siksi että heissä on se kivakin puoli. Viime aikoina on alkanut tuntumaan siltä, että lopetan yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itsekään. Olen sietänyt kahdelta ystävältä vuosia törkeää käyttäytymistä. Kai siksi että heissä on se kivakin puoli. Viime aikoina on alkanut tuntumaan siltä, että lopetan yhteydenpidon.
Minä tein tuon yhteydenpidon lopettamisen niin että varmasti pariin vuoteen en itse ottanut enää yhteyttä. Silti tuo ikävä ihminen, entinen kaveri, ei tajunnut mitään ja roikkui minussa ja soitteli. Lopulta oli lakattava vastaamasta puheluihinkaan kokonaan. En tiedä hoksasiko hän ikinä katsoa yhteydenpitomme historiaa kännykästään että milloin viimeksi minä olin soittanut...
Voiko nuorilla aikuisilla vaikuttaa pieni alkoholi, vaikka olisi taukoja. Silloin helposti joku puhuu ympäri. Ja kokemuksen puute, uskotaan helpommin ihmisiin.
Noh tuota itse en ainakaan ajatellut 19 vuotiaana että puolisostani tulee alkoholiongelmainen. Toki joi jo silloin, mutta niin joi suuri osa kaveripiiristämmekin. Yhdessä oltiin melkein 20 vuotta kunnes luovutin ja lähdin, kun viimein tajusin että mikään ei tule muuttumaan.
Ei koe ansaitsevansa parempaa, t. narsistin lapsi