Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 30 v.nainen: Mistä ostat OMAT VAATTEESI??

Vierailija
15.12.2006 |

Mistä ostatte vaatteenne? Lähinnä siistiä työpukeutumista tarkoitan. Kävin tänään Tampereella Lindexillä, KappAhlissa ja H&M:ssä mutta en löytänyt mitään ostettavaa. Mistä ihmeestä ostatte siistejä työvaatteita (toimistotyöhön)?? Kohtuuhintaisia pitäisi olla, ei mitään satasen paitiksia.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa Global sport tai essential -mallistoa.

Vierailija
2/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v, 163/62kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui täysin paitojen parhaimmisto. Brooks Brothersin paitapuserot, joita ei tarvitse silittää. Pysyvät crispeinä vaikka Singaporen kosteudessa nimimerkillä kokemusta on. Harmi vaan, että naisten paitoja ei saa Suomesta.

Vierailija
4/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet: Seppälä. Lindex, KappAhl, Indiska

Vierailija
5/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
6/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteet ensin: Mä ostan jakkupuvut Andiatalta pääsääntöisesti, joku mulla on myös Marc Aurelilta. Paidat More, Mexx, Marc Aurel, Sisley, Ril' s, 2or+ YAT, Birger Mikkelsen. Sitten on joku Ivana Helsingin mekko.

Vapaa-ajan vaatteet ostan Diesel, H&M (t-paidat ihan ok), Mexx, Marimekko, Nanso jne.

Jakkupuvuissa ei kannata pihistellä. Mä kuljen samoilla monta vuotta, Andiatat tosi hyvälaatuisia ja leikkaukset kohtuunuorekkaita.

Vierailija
7/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas ap. Menehän nyt sinne Stokkalle. Säälittävää, kuinka moni kolmekymppinen nainen hankkii ryysynsä jostain halpisliikkeesta ja kuvittelee näyttävänsä tyylikkäältä. Eivät tajua, että paska laatu näkyy kyllä. Pahin junttikauppa on kyllä Seppälä.

Vierailija
8/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita myyvistä putiikeista, Marimekolta, esim. MaxMaralta yms... ja tulee halvemmaksi, kun käydä joka viikko jossain H&M:llä ostamassa paskaa ja silti aina on tunne, että ei ole mitään päälle pistettävää, kun laaduton vaate on aina ruma.

Vierailija
9/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostavat H&M:stä, Seppälästä, yms. teinipaikoista?! Ja vielä työvaatteita? Hennesiltä voi just ja just ostaa jotain mökkivaatteita, joilla ei ole väliä, meneekö rikki vai ei, mutta kyllä mä työ- ja edustusvaatteet ostan Andiatalta, Rilsilta, Your Facelta, jne.

Vierailija
10/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ostan jonkin verran Benettonia, Mexxiä (yläosia), Hilfigeriä (housuja) ja satunnaisostoksia (jotain trendilisukkeita) Henkkamaukasta tai Espritiltä.

Vierailija
11/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vaatteistani on vähän kalliimpia ja osa halvempia. Käytän töissä farkkuja ja muutenkin rentoja vaatteita.

Vierailija
12/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan kaikki vaatteet Stockmannilta.

Ostan Mexxiä, Filippa K:ta, InWearia ja PartTwo:n vaatteita ja AuguastSilkin paitoja.

Stockmannin oman merkin Globalin olen huomannut todella huonolaatuiseksi. Sitä en osta enää koskaan.

Indiskasta minulla on joitain paitoja.

Olen huomannut aivan saman, että laatuvaatteet saavat maksaa. Kestävät hyvinkin viisi vuotta hyvännäköisinä. Juuri eilen pukeuduin osin juhlavaatteisiin, jotka olivat yo-juhlissani (joo, pukeuduin jo silloin aika pelkistetysti ja olen pitänyt mittani) ja näyttivät minusta edelleen tosi hyviltä. Ja silloin muistan, kun kaverini kauhisteli, miten voin panna niin kamalasti rahaa yksiin juhlavaatteisiin! En nyt tiedä, mikä tulee loppujen lopuksi kalliiksi. Näitäkin yo-juhlavaatteita olen käyttänyt nyt 8 vuoden ajan aina silloin tällöin uudempiin vaatteisiin yhdistellen, joten minusta olivat ihan kannattava ostos.

Eli jos löydän Marc Aurelia, Andiataa tai Ril' siä, mistä todella pidän, en aikaile yhtään ostaa. Minun kokemukseni mukaan kannattaa ja on ekologisempaakin ostaa kerralla hyvää ja käyttää viisi vuotta, kun ostaa joka sesonki jotain riepuja.

Vierailija
13/33 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita aina kehutaan, kun päälleni pistän. Olen myös " alkuperäisissä mitoissa" kokoa 34-36. Esim. minulla on Andiatan klassinen pikkumusta, joka on todella hyvännäköinen. On noin kuusi vuotta vanha, mutta kuin uusi ja todella hyvin istuva - laatutuote.

Vierailija
14/33 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy myös kohtuuhintaisia, parhaiten Riveristä.

Vierailija
15/33 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:stä, Seppälästä, jopa Citymarketista ja Prismasta joskus. Jotain Lindexiltä ja KappAhlista. Aika paljon ruotsinlaivoilta (Esprit, Blend).

Työpukeutumisessa tyyli on paitis+suorat housut/hame, mutta siviilissä pukeudun lähinnä samaan tyyliin kuin pissikset *nolo*. Myös punk-tyylisiä vaatteita käytän, en " aitoja" vaan pissispunkkivaatteita.

Vierailija
16/33 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Lindexiltä, KappAhlista, H&M: stä ja lisäksi vielä Vero Modasta (vai onkohan se Onlyn puoli), Seppälästä ja Stockmannilta.

Vierailija
17/33 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee ap.

Vierailija
18/33 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan Seppälän nuorten osastolta, H&M:ltä, Lindexistä ja joskus KappAhlista. Joskus vaan tuntee itsensä typeräksi ostamassa hupparia sieltä Seppälästä... On mulla kyllä " aikuisempiakin" vaatteita. Taitaa olla pukeutumiskriisi.. Ja ikää on 31v.

Vierailija
19/33 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne tanskalaiset merkit.

Vierailija
20/33 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taroitin siis lähinnä tyyliin " paitis ja suorat housut" .

En vaan löydä mitään esim. Lindexiltä ja Kappahlista. Stockalla pitääkin taas poiketa pitkästä aikaa.

Lisäyksenä vielä että ap on kokoa 38-40. Ei siis mikään hoikka,joka voisi pukea päälleen mitä vaan,mutta ei lihavakaan.

ap