Miten teidän puolisot osoittaa teille että arvostaa teitä?
Antakaa esimerkkejä. Koen itse että oma puolisoni ei arvosta minua.
Kommentit (7)
Ei ole osoittanut ikinä mitenkään ja siksi olenkin tätä nykyä vapaaehtoisesti sinkku.
Joku haastoi miehensä käräjille, kun kuvasi ilman lupaa vaimoaan aurinkoa ottamassa. Ovatkohan vielä yhdessä, onko kuvat ja viestit säilössä kummallakin oikein kunnon erokahinan varalta?
Ei naura tai kommentoi, jos sanon jotain väärää, ei koskaan tee pilkkaa tietämättömyydelläni. Selostaa kärsivällisesti ja perusteellisesti, jos ek ymmärrä jotain asiaa. Tukee ja kannustaa, kehuu ja tsemppaa kaikessa, mihin pyrin. Ei kerro yksityisasioitani muille.
Kysyy sopiiko minulle, että hän lähtee johonkin / ostaa meille tai itselleen jotakin erikoisempaa tms. Eli ottaa minut huomioon. Kertoo arvostavansa tekojani hänen hyväkseen, esim. hänen pyykkiensä pesu tms. Kehuu ulkonäköäni (vaikka olen tavis-tantta). Katsoo lämpimästi, koskettaa jne. Tekee, mitä on sovittu jne. Tehnyt osuutensa lastemme vanhempana, tuonut palkkansa perheen yhteiseen kassaan eikä ikinä ole eroteltu mitkä ovat kenenkin rahoja. Isot päätökset tehdään yhdessä. Huolehtii minusta, kun olen kipeä. Puhuu minulle järkeä, kun ahdistun turhista. Haluaa viettää lomat minun kanssani. 22 vuotta oltu yhdessä.
- silittää tukkaa (vaikka se on ohut)
- ostaa mekkoja
- näpertää kauniita tapasherkkuja
- peittelee viltillä kun makaan sohvalla
- käyttää paljon hellittelynimiä
- näyttää lähes aina iloista naamaa
Kaikella mitä hän tekee. Ei ole mitään yksittäistä asiaa, vaan kyse on kokonaisvaltaisesta käytöksestä.
-tarjoaa kahvit
-kantaa ostokset
-juottaa vettä
-ostaa herkkuja
-avaa ovet
-näyttää hellyyttä