Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko että elämälläsi on tarkoitus?

Vierailija
29.07.2023 |

Koetko että teet jotain tärkeää tai merkittävää? Tai tuntuuko sinusta että elämä on todella elämisen arvoista? Kertokaa ajatuksia. Minä koen oman elämän tylsänä. Käyn töissä, opiskelen ja satunnaisesti vietän aikaa kavereiden kanssa. En näe että maailmalla olisi minulle enää mitään annettavaa, enkä toisaalta halua mitään enempää kokeakaan.
Välillä mietin, kun nukun esimerkiksi 10h yöunia ja olen asunnossani päiviä, että mitä järkeä tässä on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa aloitusviestiin.

Aikanaan ajattelin, että käyn hyvän koulutuksen ja ostan oman talon. Lapsia en koskaan ole halunnut mutta kumppania olen aina kaivannut. Edeltävän suhteen loppuessa todellisuus iski vasten kasvoja. Mitä minulla on enää annettavaa tämän ikäisenä ja näköisenä? Tuntuu, että maailma on 20 vuotiaiden ja sitä nuorempien.

- Aloittaja

Vierailija
2/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on turistien karkoitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole semmosta vielä löytänyt.

Vierailija
4/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joo. Elämäni on uskomaton lahja, joten kyllä.

Vierailija
5/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tarkoitus on turistien karkoitus

*m a m u jen ja m a t u jen karkoitus

Vierailija
6/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on vain kellua pinnalla? Miksi ei tappaa itseään?

Vierailija
7/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sellainen on en ole sitä vielä löytänyt.

jokatapauksessa sen tulisi olla jotain ainutlaatuista.

odotan ehkä liikaa elämältäni mutta toivottavasti

tulee vielä vastaan. Tekemiset on aika pitkälle

talousasioista kiinni nykyään

Vierailija
8/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vielä poijjat kirjoitti:

jos sellainen on en ole sitä vielä löytänyt.

jokatapauksessa sen tulisi olla jotain ainutlaatuista.

odotan ehkä liikaa elämältäni mutta toivottavasti

tulee vielä vastaan. Tekemiset on aika pitkälle

talousasioista kiinni nykyään

Minulla ei ole varaa edes säästää rahaa. Olen maksanut 30k ulosottoon ja nyt olen totaalisen kyllästynyt. Jäljellä olisi enää jotain kuusituhatta euroa mutta eihän näitä noin vain makseta pois

Vierailija
9/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa!

Vierailija
10/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää varmaan uulostaa just joltain äitiysjargonilta, mutta oma elämäni sai oikeasti tarkotuksen kun sain lapsen. Ennen sitä yritin etsiä tarkoitusta opiskelusta, harrastuksista, matkustelusta, kavereista, työstä ym. Mutta ei ne mikään tuntunut siltä että ne tarjoaa merkitystä koko elämäksi.

Vierailija
11/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeiset pari kuukautta elänyt katumuksen aikaa omista elämänvalinnoista. Sinänsä tietysti turhaa, koska mennyttä ei voi muuttaa, enkä voinut valintoja tehdessäni tietää mitä tulevaisuus tuo. Eihän sitä oikeasti voi edes tietää olisinko onnellisempi, jos olisin valinnut tehdä toisin, mutta silti ajatukset kiertää kehää. Mitä tällä kaikella tai ylipäätään minun elämälläni oli tarkoitusta? Suuressa mittakaavassa, tuskin mitään.

Vierailija
12/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt onnekseni oman elämäntehtäväni jo pienestä lapsesta saakka. Poikkesi vahvasti lapsuudenperheen ja yhteiskunnan arvoista. En ole kuitenkaan lainkaan varma, onko elämälläni varsinaista tarkoitusta. Yleensähän ihmisillä elämäntarkoitus sekä -tehtävä on niinkin yksinkertainen kuin lisääntyminen.

Vierailija
13/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä ei ole objektiivista tarkoitusta.

Vierailija
14/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on vain samaa kaavaa joka on jatkunut jo vuosia. Rutiinien rikkominen ei auta, tämä on kai ikääntymisen aiheuttamaa haalistumista. Olen jo alkanut odottamaan hauden lepoa vaikka en ole edes 40 vielä.

Vierailija
15/15 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni tarkoitus on ollut lapsuudesta asti taide. Olen tehnyt taidetta koko ikäni. Taiteeni on myös koskettanut muita ihmisiä.Olen myynyt taideteoksiani. Toivon että taiteeni jää elämään jonnekin kun kuolen. Toivon että ihmiset näkee siitä pinnasta syvemmälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi