Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärtääkö Tinder deitti, että tinderissä on muitakin joita tapailee?

Vierailija
28.07.2023 |

Tarkoitan siis niin, että tapailee sillä ajatuksella että tietää kenen kanssa haluaisi jatkaa aitoon seurusteluun?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautua? Olen menossa Tinder-treffeille ekaa kertaa ja halusin sanoa rehellisyyden nimissä, että käyn tapaamassa vielä paria muutakin mätchin saanutta. Onko ok ja yleistä?

Vierailija
2/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen tiedä mikä siellä on pelin henki. Sitten jos on aidosti avoin ja toisaalta myös onnekas, vastaan tulee tyyppi jonka jälkeen ei vaan voi olla muita. Ja joka ajattelee samoin susta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtautua? Olen menossa Tinder-treffeille ekaa kertaa ja halusin sanoa rehellisyyden nimissä, että käyn tapaamassa vielä paria muutakin mätchin saanutta. Onko ok ja yleistä?

Tuollaisen sanominen kuulostaa samalta kuin sanoisi, että "et ole sitä mitä etsin eikä kiinnosta, mutta pidän hätävarana jos ei muita saa".

Vierailija
4/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole yleistä. Harvalla on noin huonot ihmissuhdetaidot.

Vierailija
5/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen sanominen kuulostaa samalta kuin sanoisi, että "et ole sitä mitä etsin eikä kiinnosta, mutta pidän hätävarana jos ei muita saa".

Tätähän tässä pelkään, mutta Tinderissä kun noita matcheja tulee useampia niin ei voi pelkästään kuvan perusteella valkata että se on nyt tämä yksi vain. Ehkä vasta sitten kun kaikki on tavannut edes kertaalleen.