Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö Iron Maidenista?

Vierailija
28.07.2023 |

Mikä on paras biisi? Oletko ollut keikalla?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok bändi, mutta en keikalle menisi omakustanteisesti. Bändihän esiintyy Suomessa useammin kuin vaikka Nightwish.

Vierailija
22/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus kuunnella, mutta ei vaan pysty.

Vierailija
24/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtääkään niiden piisiä paitti ehkä Fiör of tö daakin, mutta muistan siintä vain pari kertosäveltä

Vierailija
25/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Kuulin ensimmäisen kerran -84.

Stranger in a strange land on suosikki vaikka seventh son of a seventh son on kovin lähellä.

Vierailija
26/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään - hyvä jo alkuaikoinaan, mutta aivan huippu näinä viimeisinä vuosinaan. Sanokaa toinen bändi joka tekee "vanhuus"iällään parhaat levynsä.

Vierailija
27/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kovakin fani.

Monista kappaleista pidän yhä.

Suosikkikappale voisi olla vaikka Wasted years, vaikka en yleensä pidä tapanani nimetä parasta kappaletta.

Di'Annon aikaisistakin pidän.

3 kertaa olen nähnyt livenä.

Eipä tule juuri kuunneltua Somewhere in timeä uudempaa materiaalia.

Vierailija
28/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Olin nuorena kovakin fani.

Monista kappaleista pidän yhä.

Suosikkikappale voisi olla vaikka Wasted years, vaikka en yleensä pidä tapanani nimetä parasta kappaletta.

Di'Annon aikaisistakin pidän.

3 kertaa olen nähnyt livenä.

Eipä tule juuri kuunneltua Somewhere in timeä uudempaa materiaalia.

Itse taas en enää juuri kuuntele Brave New Worldia ennen tehtyä materiaalia paitsi, jos keikkasetissä mukana

Vierailija
29/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä....

Vierailija
30/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, tykkään myös AC/DC:stä. Metallicasta en tykkää ollenkaan enkä siitä oopperahevibandistä.

Vierailija
31/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somewhere in time.🤘

Vierailija
32/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, tykkään myös AC/DC:stä. Metallicasta en tykkää ollenkaan enkä siitä oopperahevibandistä.

Ooppera?

Vierailija
33/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, en ole kuitenkaan fani. Löytyy hyviä kappaleita joskaan ei kaikkea jaksa.

Vierailija
34/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Lapsuuden paras ystävä oli fani ja kuunteli kasetilta. Itse en erottanut edes sitä, millon biisi loppui ja toinen alkoi. Kamalaa sontaa.

Jep. tunnin mittaisia biisejä turhilla jaarituksilla. Epäilen vahvasti, että niiden fanitkaan ei tiedä mistä ne biisit kertoo.

Vierailija
35/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle the one and only Iron Maiden on Paul Di'Annon Iron Maiden

Vierailija
36/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, mutta en ole kovin perehtynyt uusimpiin levyihin. Lempibiisi on Stranger in a Strange Land ja keikalla olen ollut muutaman kerran, ekan kerran 1988. N51

Uusin levy on minusta hyvä.

Vierailija
37/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/44 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Lapsuuden paras ystävä oli fani ja kuunteli kasetilta. Itse en erottanut edes sitä, millon biisi loppui ja toinen alkoi. Kamalaa sontaa.

Jep. tunnin mittaisia biisejä turhilla jaarituksilla. Epäilen vahvasti, että niiden fanitkaan ei tiedä mistä ne biisit kertoo.

Jo kasarilla oli luokan paras kuullun ymmärtäminen englannista. Eikä iron maidenin biisit ole ainoita joista tykkään sanotustenkin takia. Niitäkin on turhan paljon lueteltavaksi. Sehän auttoi kun katsottiin paljon leikkaamattomia elokuvia. Niissä ei ollut tekstiä. Totta kai vähän väliä tuli sanoja joita ei tiennyt. Useimmat niistä tajusi asiayhteydestä. 

Kun tajuaa sanat niin barbie girl on ihan hauska biisi. Sen voi kuunnella vaikken diggaa sen tyyppistä musiikkia. Sitä kun lauloi itse mukana niin se ärsytti sukulaistyttöjä. Sehän nosti biisin pisteitä heti. 

Vierailija
39/44 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suosikkini mutta Beast ja Seventh Son on loistavia levyjä. Jälkimmäinen varsinkin on soinniltaan paras hevilevy minkä tiedän. Todella hyvin tuotettu, Mukaansatempaava mutta ei silti käy ärsyttäväksi pidemmän päälle.

Vierailija
40/44 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono bändi.