Tykkäätkö Iron Maidenista?
Kommentit (44)
Yritin joskus kuunnella, mutta ei vaan pysty.
En tiedä yhtääkään niiden piisiä paitti ehkä Fiör of tö daakin, mutta muistan siintä vain pari kertosäveltä
Tykkään. Kuulin ensimmäisen kerran -84.
Stranger in a strange land on suosikki vaikka seventh son of a seventh son on kovin lähellä.
Tykkään - hyvä jo alkuaikoinaan, mutta aivan huippu näinä viimeisinä vuosinaan. Sanokaa toinen bändi joka tekee "vanhuus"iällään parhaat levynsä.
Olin nuorena kovakin fani.
Monista kappaleista pidän yhä.
Suosikkikappale voisi olla vaikka Wasted years, vaikka en yleensä pidä tapanani nimetä parasta kappaletta.
Di'Annon aikaisistakin pidän.
3 kertaa olen nähnyt livenä.
Eipä tule juuri kuunneltua Somewhere in timeä uudempaa materiaalia.
Assburger kirjoitti:
Olin nuorena kovakin fani.
Monista kappaleista pidän yhä.
Suosikkikappale voisi olla vaikka Wasted years, vaikka en yleensä pidä tapanani nimetä parasta kappaletta.
Di'Annon aikaisistakin pidän.
3 kertaa olen nähnyt livenä.
Eipä tule juuri kuunneltua Somewhere in timeä uudempaa materiaalia.
Itse taas en enää juuri kuuntele Brave New Worldia ennen tehtyä materiaalia paitsi, jos keikkasetissä mukana
Tykkään, tykkään myös AC/DC:stä. Metallicasta en tykkää ollenkaan enkä siitä oopperahevibandistä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, tykkään myös AC/DC:stä. Metallicasta en tykkää ollenkaan enkä siitä oopperahevibandistä.
Ooppera?
Tykkään, en ole kuitenkaan fani. Löytyy hyviä kappaleita joskaan ei kaikkea jaksa.
Vierailija kirjoitti:
En. Lapsuuden paras ystävä oli fani ja kuunteli kasetilta. Itse en erottanut edes sitä, millon biisi loppui ja toinen alkoi. Kamalaa sontaa.
Jep. tunnin mittaisia biisejä turhilla jaarituksilla. Epäilen vahvasti, että niiden fanitkaan ei tiedä mistä ne biisit kertoo.
Mulle the one and only Iron Maiden on Paul Di'Annon Iron Maiden
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, mutta en ole kovin perehtynyt uusimpiin levyihin. Lempibiisi on Stranger in a Strange Land ja keikalla olen ollut muutaman kerran, ekan kerran 1988. N51
Uusin levy on minusta hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Lapsuuden paras ystävä oli fani ja kuunteli kasetilta. Itse en erottanut edes sitä, millon biisi loppui ja toinen alkoi. Kamalaa sontaa.
Jep. tunnin mittaisia biisejä turhilla jaarituksilla. Epäilen vahvasti, että niiden fanitkaan ei tiedä mistä ne biisit kertoo.
Jo kasarilla oli luokan paras kuullun ymmärtäminen englannista. Eikä iron maidenin biisit ole ainoita joista tykkään sanotustenkin takia. Niitäkin on turhan paljon lueteltavaksi. Sehän auttoi kun katsottiin paljon leikkaamattomia elokuvia. Niissä ei ollut tekstiä. Totta kai vähän väliä tuli sanoja joita ei tiennyt. Useimmat niistä tajusi asiayhteydestä.
Kun tajuaa sanat niin barbie girl on ihan hauska biisi. Sen voi kuunnella vaikken diggaa sen tyyppistä musiikkia. Sitä kun lauloi itse mukana niin se ärsytti sukulaistyttöjä. Sehän nosti biisin pisteitä heti.
Ei ole suosikkini mutta Beast ja Seventh Son on loistavia levyjä. Jälkimmäinen varsinkin on soinniltaan paras hevilevy minkä tiedän. Todella hyvin tuotettu, Mukaansatempaava mutta ei silti käy ärsyttäväksi pidemmän päälle.
Ihan ok bändi, mutta en keikalle menisi omakustanteisesti. Bändihän esiintyy Suomessa useammin kuin vaikka Nightwish.