Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä ulkonäöstäni

Vierailija
28.07.2023 |

Hän on kommentoinut muutamaa ulkonäköpiirrettäni naureskellen ja jotenkin ivallisesti. Sain sanottua hänelle, etten pidä huomauttelusta, koska olen hyvin tietoinen ulkonäköni vioista itsekin. Mies pyysi anteeksi, mutta nyt minun on vaikea olla hänen seurassaan.

Onpa masentavaa. En tiedä pystynkö jatkamaan suhdetta.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Miten päästä yli kalvavasta kelpaamattomuuden tunteesta?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten sanoi?

En oikeastaan halua kertoa, koska sitten alkaa jankkaaminen siitä, onko kyseinen piirre viehättävä vai ei. Tai alkaa sadella vinkkejä, mitä minun tulisi kyseiselle asialle tehdä (kaikki konstit on jo kokeiltu, uskokaa pois). Tai minua aletaan syyllistää siitä, kun en ole päässyt ko. piirteestä eroon. Jne.

Haluaisin pitää keskustelun yleisellä tasolla.

- ap

Jos kyseessä on lihavuus niin ihan aiheesta kommentoi, se ei ole tervettä ja siihen voi jokainen itse vaikuttaa.

Tyhmä, siihen EI VOI JOKAINEN vaikuttaa. Luetko koskaan mitään muuta kuin vauvaa, akuskia ja bilteemaa? Tietäisit enemmän mm, ylipainosta ja aineenvaihduntasairaukista, lääkkeiden vaikutuksista!!

Vierailija
62/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun mies on urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten oli kyse? Kierosilmistä, vinoista hampaista, kaljuuntumisesta, huonosta ihosta? Vai oletko sittenkin lihava?

Vierailija
64/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahah :D

Vierailija
65/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen maistaa omaa lääkettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä