Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tutustua ihmisiin ja löytää ystäviä aikuisena?

Vierailija
28.07.2023 |

Vaikeaa tuntuu olevan. En tiedä, voiko yleistää, mutta ainakin minulle on tullut vastaan todella lukuisa määrä ihmisiä, joiden asenne tuntuu olevan, että heillä on jo tarpeeksi ystäviä, eikä heitä kiinnosta tippaakaan tutustua saati ystävystyä enään yhdenkään uuden ihmisen kanssa. Tai vähintäänkin tämän uuden tuttavuuden on oltava jotakuinkin täydellinen.

Tai sitten vika on minussa. Ehkä en (tahtomattani) vain osaa olla sellainen ihminen, johon haluttaisiin tutustua yhtään paremmin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Kaikilla tuntuu olevan ne samat omat ystävät suurinpiirtein lastentarhasta asti ja ei haluta tutustua uusiin. 

Perustetaanko ystäväkerho, johon uudet jäsenet ovat tervetulleita?

Vierailija
2/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut saman, osittain vika taitaa olla minussa koska olen melko hiljainen kunnes tutustun kunnolla ja sitten alkaa juttu luistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ystävyys synny niin , että menet ja kysyt että tuletko minun ystäväkseni. Vaatii aikaa, yhteisiä kokemuksia. Väkisin ei onnistu.

Vierailija
4/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut mitenkään. Töistä en ole saanut ja työpaikkaa olen vaihtanutkin pari kertaa viime vuosien aikana. Kuulun kaveri sovellukseen, facen kaveriryhmiin. Olen mukava ja töissä minusta pidetään ja se on suoraan sanottu useamman suusta. Ystäviä vain en saa. Kukaan ei ole koskaan pyynnöstäni lähtenyt edes mihinkään tapahtumaan. Itse lähden aina, jos joku pyytää, vaikka en tykkäiskään. Olen epätoivoinen jo.

Vierailija
5/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ystävyys synny niin , että menet ja kysyt että tuletko minun ystäväkseni. Vaatii aikaa, yhteisiä kokemuksia. Väkisin ei onnistu.

No ei tietenkään. Ongelma on vaan siinä, kun eihän sitä tutustumista ja yhteisiä kokemuksia -joista ystävyys muodostuu- pääse tapahtumaan, kun tutustumisyrityksetkin torpataan heti alkuunsa.

ap.

Vierailija
6/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja joskus sitten ihmisiin tutustuu mitä erkoisimmissa paikoissa, itse olen saanut kivoja ihmisiä ystäviksi lenkkipoluilta ja erikoisin oli kaupan kassa mutta kun hänkin oli ihastuttavan puhelias nuori nainen niin tällainen vähän hiljaisempi avautuu helpommin.