Mihin heivaatte parivuoteen vanhan sijauspatjan?
Kommentit (82)
Jos mattopuukko tai vastaava terävä pystyy, niin leikkaan palasiksi ja vien sekaroskiin.
Pilkon pienempiin paloihin ja sekajätteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn liikkeestä kierrätysmahdollisuutta tai käytän palvelua jossa kuljettaja hakee ne ja vie kaatopaikalle.
Ei kai kukaan ole niin hölmö, että tilaa sijauspatjalle useiden kymmenien eurojen hakupalvelun??
Totta kai tilaan jos en sitä itse halua tai pysty kuljettamaan. Eikö sulla ole muutamaa kymppiä rahaa ylimääräistä?
Huhuh!
Tungen pikkuisina paloina vessanpyttyyn.
Tukkoonhan se menee, mutta säästin ja sain kivaa tekemistä.
Jos on jotain muutakin isoa jätettä niin sitten vien kaatopaikalle, tai miksi niitä nyt nykyään kutsutaankaan. Jos ei ole muuta vietävää, niin sitten taittelen kasaan ja laitan jätesäkkiin ja ilmoitan jäteyhtiölle että on ylimääräinen poisvietävä roskiksen vieressä. Jäteauto vie mennessään ja tulee joku parin euron lisämaksu laskulle. Näin siis ok-talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn liikkeestä kierrätysmahdollisuutta tai käytän palvelua jossa kuljettaja hakee ne ja vie kaatopaikalle.
Ei kai kukaan ole niin hölmö, että tilaa sijauspatjalle useiden kymmenien eurojen hakupalvelun??
Muutama kymppi on niin pieni raha ettei sitä kannata säästää itse tekemällä. Ja työllistän samalla jonkun.
Vein normaalisti kaatisjätteeseen kerrostalon roskasäiliöön.
Sortti-asemalle vein. Se oli helppo kuljettaa henkilöautolla. Jonkin naurettavan pikkusumman se maksoi. Ei ollut ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Sain kyllä ihan taloni roskikseen rullattua.
Eivät kuulu taloyhtiön sekajätteisiin.
Näistä joutuu taloyhtiö maksamaan ekstraa ja kun monta tällaista toisilla maksattavaa, niin kovasti nousee taloyhtiön jätekulut.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä maksaa 25€ kun vie kaatopaikalle. Itse työnnän uffin laatikkoon.
Sillä hinnalla saa normaalisti vietyä 2 jousipatjaa ja 2 petaria. Kun ajaa vaakalle, niin perusmaksu + mahdolliset lisäkilot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kyllä ihan taloni roskikseen rullattua.
Eivät kuulu taloyhtiön sekajätteisiin.
Näistä joutuu taloyhtiö maksamaan ekstraa ja kun monta tällaista toisilla maksattavaa, niin kovasti nousee taloyhtiön jätekulut.
Jos se mahtuu sekajäteastiaan niin kuuluu. Joku sijauspatja ei edes ihan mahdottomasti vie tilaa ja sen voi vaikka pilkkoa ja viedä useammassa erässä. Mitä ihmettä??
5€ maksusta sai viedä useita rikkinäisiä mattoja ja parisängyn petauspatjan paikallisen jäteaseman energiajätteisiin. Yllätyin, ettei maksanut sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kymppi on niin pieni raha ettei sitä kannata säästää itse tekemällä. Ja työllistän samalla jonkun.
Tilaatko jonkun myös kantamaan roskapussin ulkoroskikseen? Yhtä vaativasta toimenpiteestä on kyse.
Naapurin pihalle. Katso milloin siellä ei ole ketään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaatko jonkun myös kantamaan roskapussin ulkoroskikseen? Yhtä vaativasta toimenpiteestä on kyse.
Miksi se on niin kova paikka sinulle jos joku maksaa muutaman kympin että pääsee vanhasta petarista eroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerrostalossa asuva yksinäinen autoton mies. Minulla ei ole tilaa varastoida eikä mahdollisuutta kuljettaa mihinkään. Muutama kymppi ei ole minulle paljon satunnaisesti. Olen tosi kiitollinen jos pääsen tavarasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ison petauspatjan pilkkominen ja hävittäminen on huomattavasti vaativampi toimenpide kuin roskapussin vieminen. Olen pahoillani jos sinulla ei ole varaa pikku palvelujen ostamiseen, mutta toiset meistä ovat kouluttautuneita ja tekevät palkkatyötä, jolloin pystyy kyllä hyvin muutaman kympin maksamaan palveluista.
Pistät pienempiin paloihin ja polttokelpoiseen jätteeseen.
Totta kai tilaan jos en sitä itse halua tai pysty kuljettamaan. Eikö sulla ole muutamaa kymppiä rahaa ylimääräistä?