Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko vielä tekemisissä sellaisten kaverien kanssa, jotka jättävät teidät pois 40v juhlista?

Vierailija
28.07.2023 |

Siinähän se. Hyviksi luullut kaverit kyseessä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni pitänyt yksiäkään juhlia, enkä vaivaa päätäni muiden juhlilla tai juhlattomuuksilla. Tuntuu oudoilta tuollaiset ongelmat.

Vierailija
22/30 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa mennä siihen, että ei kutsuta siksi, että olet naimaton, lapseton tai sinkku, niin pistäisin välit poikki. Mielestäni se on rasismia. Jokaisella on syynsä ja oikeutensa olla sinkku jos haluaa eikä sopivaa löydy tai lasta ei kuulu haluista huolimatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava ap.

Vierailija
24/30 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolestuisi. Aina ei kutsua tule.

Itse olen ollut jonkun kaverin synttäreillä kun kyseinen henkilö täytti 30v.

Nykyään olemme molemmat jo 41.

M41

Vierailija
25/30 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä kovin hyvä kaveri olisi alun perinkään ollut,

jos minua ei ois kutsuttu 40 vuotis. juhliin.

Ja monethan juhlii noita nelikymppistä perhepiirissä ja kaikkein lähimpien ja parhaiden kaverien kanssa.

Jos kuulun vain suurehkoon kaveripiirin, tai harrastusporukkaan,

en tietenkään edes odota, että minut kutsuttaisiin jonkun porukan jäsenen nelikymppisiä juhlimaan.

En itsekään kutsuisi, pelkkiä moikka tuttuja kemuihini.

Sillä enhän. tunne heitä paremmin, pelataan vain yhdessä koripalloa, tai lentopalloa tms.

Vierailija
26/30 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi

Vierailija
27/30 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Hyväksikäyttäjiä tuollaiset ihmiset ovat eikä kavereita.

Vierailija
28/30 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tälläinen ns valikoiva kaveriperhe. Ovat olleet meidän juhlissa mukana, mutta viime vuonna jättivät meidän mm lapsensa synttäreiltä pois.

Elämässä on siten, että teilläkin näitä juhlia vielä tulee, johon he toivoisivat mukaan.

Jos jättävät teidät pois 40v juhlista, niin jätä sinä heidät pois esim tyttäresi syntymäpäiviltä, tai tulevilta babyshowereilta. Voi siinä mammaa vähän harmittaa

Luuletko, että heitä oikeasti edes kiinnostaa? Minulla on kaikenlaisia kavereita, jotka eivät tunne toisiaan, joten jos en kutsu Viivin perhettä 40v synttäreilleni, niin se tarkoittaa vain sitä, että Viivin perheen kanssa ollaan tekemisissä toisenlaisissa ympyröissä, vaikka vain lapsen jalkapallon ympärillä. Jos Viivi ei tätä tajua, niin se on hänen ongelmansa.

Vierailija
29/30 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. En erityisemmin pidä juhlista.

Vierailija
30/30 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on näköjään niin, että toinen kuvittelee olevansa hyväkin kaveri toisen kanssa ja se toinen puolestaan vain tuttava.

Itselleni on käynyt näin joskus, ihan viime aikoinakin ja kyllähän se harmittaa kun luulee olevansa toisen ystävä ja sitten onkin vain kaveri, jota ei kutsuta tupareihin tai juhliin. Ei ole tarvetta lopettaa kokonaan yhteydenpitoa mutta ajatella myös tästä ystävästä että hänkin on mulle sitten vain kaveri. Että en mä sitten hänelle kerro jos vaihdan työpaikkaa, olen raskaana tai menen kihloihin. Mainitsen joskus sitten jos tulee puheeksi ja nähdään sitten kun nähdään. Ja aidosti on siis kiva nähdä mutta pitää jotenkin muuttaa vaan se oma suhtautuminen siihen kaveriin ettei tule loukkaannuttua turhaan kun ei saanut taaskaan kutsua sinne tai tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi