Imetän ja lihon, alkaa pinna palaa
Onko muita kohtalotovereita?? Mä en kertakaikkiaan kestä enää tätä, ahistaaaaaaaaa
Paino 83kg, oli synnäriltä tullessa 80kg. Nyt vauva 3,5kk ja mä vaan paisun!!
Syön hyvin mutten älyttömästi. Liikun niin kuin kahden alle 2-vuotiaan kanssa nyt voi. Yritän välttää herkkuja. ENKÄ HELVETTI TAJUA MIKSI VAAN LIHON??????????????????????????
Ja sit en kuitenkaan halua laihduttaa tiukasti imetyksen takia ja muutenkin haluaisin olla " lempeä" itselleni, kun kroppa on vajaassa kahdessa vuodessa tehnyt 2 lasta... mutta ahdistaa silti, kun ei laihdu.
Apuja kaivataan.
Kommentit (7)
imetys kai lisää ruokahalua ja liikunta on vähän niin ja näin. nyt olen lopettanut jälkimmäisen imettämisen ja heti pystyy paremmin kontrolloimaan syömisiään, olen jo alkanut kutistua... ajattelepas, että useimmat laihtuvat nimenomaan imetysaikana! eli aika auttaa ja ens keväänä helpottaa.
Huomaat syöväsi enemmän kuin uskotkaan. Ole rehellinen itsellesi, sinulla on huomattavasti ylipainoa.
imettäjät vaan kutistuu ja kuihtuu pois ja joutuu melkeimpä lopettamaan imetyksen, kun paino vaan tippuu..... Se on kyllä totta, että syön varmaankin enemmän, kuin luulen ja vaikka liikkeesä olenkin näiden 2 ipanan kanssa lähes koko ajan, niin en mä varsinaisesti liiku.
Ja perkeleen joulukin tulee....
No kait se on tartuttava itseä kaksinkäsin niskasta. Ennen raskauksia painoin 60kg.
Lisäkannustus auttaa kuitenkin... siis kiitos
Itse lihoin raskausaikana 15 kiloa ja 5 kiloa on ollut todella tiukassa. Minulla tosin vasta esikoinen joten voi olla möllöttää kotona nin paljon kun haluaa eikä ulkoiltua tule kovin paljon. Aikaisemmin taisin syödä vähän liikaa, mutta kun kaiken syömänsä kirjoittaa ylös niin ei voi huijata itseään. Katso jollain netin energiankulutuslaskurilla paljon on päivittäinen energiantarpeesi niin tiedät paljonko saat syödä. Itse olen vähän yli kuukaudessa laihtunut nyt n. kilon tuon ruokapäiväkirjan avulla. Siihen kun lisäisi vielä liikuntaa niin paino tippuisi varmasti nopeamminkin.
Muista, että imetysaikana ei saa laihduttaa rajusti vaan se on jätettävä imetyksen jälkeiseen aikaan
palatessani olen ollut kevyempi kuin ennen raskautta, mutta imetysaikana on kertynyt n. 10 kiloa. Jotka kyllä sitten imetyksen loputtua ovat lähteneet. Mä en ainakaan ole voinut vähentää syömistäni ilman että maidontulo olisi siitä kärsinyt.
Terveisin, kutistuva ja kasaan kuivuva, nyt jo alipainoinen imettäjä, joka syö koko ajan eikä silti saa painoa pysymään edes nykyisellään.
Älä syö koko ajan. Älä osta mitään kiusauksia kotiin vaanimaan. Jätä sokeri ja valkoiset jauhot ainakin lähes kokonaan. Syö hirveitä määriä kasviksia. Muista, ettei ole mitään oikotietä. Vähennä päivittäistä kalorimäärää, niin laihdut kyllä!