Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitatko mielesi, jos miehesi ei laita mitään viestiä muutamaan päivään?

Vierailija
27.07.2023 |

Voi olla kyseessä miesystävä tai aviomies. Jos on vaikka reissussa/mökillä tms. ettekä näe vaikka pariin viikkoon. Niin pahoitatko mielesi jos useamman päivän ajan ei ota minkäänlaista yhteyttä? Korkeintaan vastailee tylsästi jos itse laitat jotain, muttei oma-aloitteisesti soita tai laita yhtään viestiä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin

Vierailija
2/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen päivän hiljaisuus johtaa sianjättäjäisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itse ensin monen päivän hiljaisuuksia vastaamatta? jos noin, turha pahoittaa mieltään, jos toinen tekee samoin.

Vierailija
4/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika?

Vierailija
5/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei noin tee. Mut hei arvaan: sinun mies on muuten tosi ihana ja täydellinen...

Vierailija
6/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaikka ole mitään asiaa? Ärsyttää sellainen, että koko ajan pitäisi olla naama kiinni puhelimessa ja soittelemassa ja tekstailemassa turhuuksia.

Vierailija
7/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuisin, mitä on tapahtunut. Viestitämme/soitamme vähintään joka aamu ja ilta toisillemme ja välillä pitkin päivää. Jos viestejä/soittoja ei tulisi, todellakin huolestuisin, mitä on tapahtunut.

Vierailija
8/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailun alkuvaiheessa kyllä pahoitan ja tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi. Tai myöhemminkin, jos on ollut tapana viestitellä päivittäin ja toinen yhtäkkiä ottaa etäisyyttä.

Vierailija
9/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eensä jätän tommoset paskiaiset. Saavat miettiä sitte iha ite mitä meni tekemään, mulla ei oo aikaa tommosille kusikärpäsille jotka ei ees suostu viestiä laittaa.

Vierailija
10/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis entinen mies.

Vierailija
11/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millaista kommunikaatio on ollut aiemmin ja onko viestittelyssä käynyt muutos. Jos aiemmin on ollut innokas viestijä niin pahoitan mieleni. Jos on sellainen ihminen, josta tiedän, ettei ole koko ajan kännykällä muutenkaan, en pahoita.

Vierailija
12/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailun alkuvaiheessa kyllä pahoitan ja tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi. Tai myöhemminkin, jos on ollut tapana viestitellä päivittäin ja toinen yhtäkkiä ottaa etäisyyttä.

Joo itsellä hiukan tällä tapaa juuri kävi deitin kanssa (ei tinderin tms. palvelun kautta lähtenyt juttu), viestittely oli todella tiheää ja päivittäistä ekoihin treffeihin saakka ja mies oli hyvin kiihkeä koko treffien ajan alusta asti, sen jälkeen yhteydenpito jäikin 99% mun kontolle ja tuli enää muutama lyhyt vastausviesti pitkillä viiveillä ja kun sitten laitoin viestiä että ei taidakaan enää kiinnostaa kun ei hänestä ole kuulunyt niin vastasi että "öö aijaa on vaan ollut työkiireitä". Jännä juttu kun ennen treffejä viestitteli suunnilleen kesken palaverin ja muutenkin sanoi että työnsä on sellaista että voi tehdä milloin ja minkä verran huvittaa. Taisi riittää kun sai mut kellistettyä ja nyt ei olekaan vissiin miestä sanomaan etten kiinnostakaan. Ilmoitin pari pv sitten viimein viestillä etten ymmärrä missä mennään ja että tuntuu pahalta jos ei voi edes sanoa ettei tunne olekaan molemminpuolinen ja ettei tule kuulemaan musta enää jollei ensin itse ota yhteyttä. 

Vierailija
13/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen päivän hiljaisuus johtaa sianjättäjäisiin?

Meillä poikkiksen kaa 7kk.

Vierailija
14/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt iltaisin vois lähettää vaikka hyvät yöt ja rakastan sinua jos ei muuta viitti lähettää viestiksi.

Vierailija
15/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan omissa asunnoissamme yksin ja ollaan paljon yhteydessä, joten jo päivän viestikatkon jälkeen lähdettäisiin selvittämään, onko toinen esimerkiksi kuollut.

Vierailija
16/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, meillä on viestit muutenkin lyhyitä, kauppalista tyyppisiä.

Vierailija
17/33 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo itsellä hiukan tällä tapaa juuri kävi deitin kanssa (ei tinderin tms. palvelun kautta lähtenyt juttu), viestittely oli todella tiheää ja päivittäistä ekoihin treffeihin saakka ja mies oli hyvin kiihkeä koko treffien ajan alusta asti, sen jälkeen yhteydenpito jäikin 99% mun kontolle ja tuli enää muutama lyhyt vastausviesti pitkillä viiveillä ja kun sitten laitoin viestiä että ei taidakaan enää kiinnostaa kun ei hänestä ole kuulunyt niin vastasi että "öö aijaa on vaan ollut työkiireitä". Jännä juttu kun ennen treffejä viestitteli suunnilleen kesken palaverin ja muutenkin sanoi että työnsä on sellaista että voi tehdä milloin ja minkä verran huvittaa. Taisi riittää kun sai mut kellistettyä ja nyt ei olekaan vissiin miestä sanomaan etten kiinnostakaan. Ilmoitin pari pv sitten viimein viestillä etten ymmärrä missä mennään ja että tuntuu pahalta jos ei voi edes sanoa ettei tunne olekaan molemminpuolinen ja ettei tule kuulemaan musta enää jollei ensin itse ota yhteyttä. 

Mulle on myös käynyt näin monta kertaa. Olen pahoillani, tuollainen tuntuu tosi kurjalta.

Vierailija
18/33 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahoita. En itsekään laittele viestejä, jos mies lähtee vaikka työreissulle tai kavereitten kanssa viikonlopuksi mökille tms. Tiedämme, että rakastamme ja välitämme toisistamme ilman viestejäkin. Kuulumiset ehtii kuulla reissun jälkeen.

Vierailija
19/33 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun normaalisti viestittelyä on päivittäin, kyllä yhtäkkinen radiohiljaisuus loukkaa ja saattaa herättää helposti huolta. Mieheni katoaa yhtäkkiä jonnekin yöksi eikä ilmoita yhtään mitään. Mitä hän tuolla minulle viestittää? 

Vierailija
20/33 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itse se laiskempi viestittelijä, kun viimeksi olen suhteessa ollut. Kai sekin kertoo jostain, eli ettei niin kiinnostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme