Aikuisella (+30v) naisella Muumi-laukku?
Onko noloa? Haluaisin ostaa sellaisen, on niin söpö.
Kommentit (36)
No ei ole noloa! Isäni keräilee muumi-astioita. Ei mitenkään ihmeellistä nähdä aikuisilla muumi-tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole noloa! Isäni keräilee muumi-astioita. Ei mitenkään ihmeellistä nähdä aikuisilla muumi-tuotteita.
Mitä niillä kerätyillä astioilla tehdään? Mitä hyötyä niistä on?
Ihan pikkusen huvittaa, kun mammat täällä julistaa, kuinka rohkeita ja muista piittaamattomia he uskaltavat olla, kun käyttävät muumituotteita
Ihan kuin jokaisen +40-vuotiaan vaatekaappii ei pursuisi muumitunikoita XD
Mun miehellä oli Hello Kitty pyyhe. Revi siitä! :-D
Aikuinen nainen ei piittaa pätkääkään mitä muut ajattelevat hänen laukustaan.
Suomalaisen tantan tyylin kliimaksi. Muumilaukku tai Marimekko laukku. Päällä musta, pitkä ja leveä toppatakki. Valkoiset tennis sukat kruunaa asukokonaisuuden ja tietty ylipaino joka on jo sairaalloinen. Pinkki tai hennalla kotona värjytty tukka.
Kyllähän se vähän kulmia nostaa ja hymyilyä aiheuttaa jos aikuinen kantaa muumikassia. Vähän sama juttu jos esim. värjää hiukset vaaleanpunaisiksi tai viisikymppisenä pukeutuu teinimäisesti. Mutta jos itsetunto sen kestää niin ei kai sille muuten mitään estettä ole.
Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee? Ostat laukun itsellesi omaan käyttöön.
N41 jolla hattivattilaukku ja kassi, Harry Potter kassi ja tenavat sarjakuvalaukku
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikkusen huvittaa, kun mammat täällä julistaa, kuinka rohkeita ja muista piittaamattomia he uskaltavat olla, kun käyttävät muumituotteita
Ihan kuin jokaisen +40-vuotiaan vaatekaappii ei pursuisi muumitunikoita XD
N41 eikä ainoatakaan muumitunikaa tai muumipaitaa kaapissa
-30v eivät laukkuja tarvitsekaan.
Palstan sensuuri on aika bonkers tasolla, tämä vuoden 2023 ketju oli tuossa "uusimmat" palkissa.
Asennetta kehiin. Onhan näitä Iittalan taika astioitakin monella, kyllä voi ja saa käyttää.
En kyllä itse välitä lainkaan aikuisista, jotka käyttää muumivaatteita, asusteita tai nukkuu muumilakanoissa. Astiat on ihan ok. Tulee aivan mieleen joku tätiytynyt keski-ikäinen suurperheäiti, joka kulkee muumitunikassa muumilaukku olalla sotkunuttura päässä. Joskus vitsailin miehelle, että saa herätellä sitten kyllä, kun tätiydyn ja ostan muumitunikan :D
Mutta en minä kenellekkään mitään kommentoisi, ja kannatan sitä, että jokainen saa pukeutua juuri niinkuin haluaa ja mikä kenestäkin hyvältä tuntuu ja näyttää. Osa muumikuoseista on myös tosi kivoja :)
Mulla on joku yöpaita muumikuviolla, ehkä en pukisi muumiaasua muuten päälleni, mutta ei hiukkaakaan häiritse, jos joku muu sellaista käyttää. Go for it!
Kevyttä siihen nähden, mitä joskus tulee vastaan. Eräs ruma nainen käytti joskus laukkua, jossa oli jättikokoinen vitunkuva. Pitäähän sitä tietenkin olla ylpeä revastaan, mutta...