Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ala selittää. Miksi istut kotona keskellä kaunista iltaa?

Vierailija
27.07.2023 |

Miksi et ole reippailemassa ulkona?
Minäkin juoksen juuri samaan aikaan!!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mikä ap kuvittelee olevansa mutta jos käyttäytyy noin livenäkin niin ei kovin hyvin mene.

Sitäpaitsi mistä sinä ap muka tiedät millainen keli on täällä mistä minä kirjoittelen?

Vierailija
22/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen ja onneton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän samalla laittaa vauvaa alulle, näppärästi voi tänne samaan aikaan kirjoittaa

Vierailija
24/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole rahaa lomailla. Mökillä känninen appiukko sorpottaa taas jotain kuinka kukaan ei tee mitään ja samalla hivuttelee kättään reidelleni. Eli ei kiitos.

Vierailija
25/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn_lässyn_ Läti_ Läti_LÄÄ!

Vierailija
26/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunis ilma

Vierailija
27/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole elämää eikä kavereita, eikä miestä tai koiraa. Mulla ei ole mitään. Elämäni on koneen ja kaupan väli. Joskus käyn leffassa tai ostoksilla kauempana. Sama olisi kuolla, ei mitään tarkoitusta ja turha tulla lätisemään, että senkus hankit. Ei tapahdu niin. Liian syvällä.

Yksinäisyys on pahimpia asioita elämässä. Silloin monesti katoaa elämänhallinta eikä jaksa edes yrittää mitään.

Mä monesti mietin sitä, että ainoa ihminen joka puhuu minulle on kaupan kassatyöntekijä.

Lääkäri sanoi, että minun pitäisi vähentää juomista mutta se auttaa siinä minua ettei minun tarvitse elää yksin seuraavaa kolmeakymmentä vuotta.

Vierailija
28/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun juokset ap. Minä lähden asemalle ja hyppään junaan.

Vierailija
29/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisällä koska masentaa, ahdistaa, pitkällä sairaslomalla. Ei jaksa mitään. Turha kenenkään ihmetellä jos ei ole itse kokenut miltä vaikea ahdistus tuntuu.

Vierailija
30/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vasta seiskalta kävelemään. Nyt katson remontilla rahoiksi ja vauvailen.

Vierailija
31/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotona vaan mökillä. Saunaa tässä lämmittelen.

Vierailija
32/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen illalla ulkoiluttamassa koiraa. Tiesin kyllä, että tie on karmeassa kunnossa, kun kunnalla ei ole varaa huolehtia siitä. Kuinka ollakaan kompastuin rosoiseen asfalttiin ja kaaduin rähmälleni. Oikea polvi turposi ja on aika kipeä, silmälasit meni rikki, päässä on patti ja oikeassa kädessä ruhje.

Vierailija
33/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut koko päivän etätöissä. En ole vielä ehtinyt ulos tänään.

Sama vika. 

Sitten aloin katsomaan The Witcherin uusia jaksoja, väsyin ja otin välissä päikkärit. Nyt takaisin koneella ja The Witcherin jakso(t) loppuun.

Kelpaako selitys?

Vierailija
34/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työn uuvuttama. En jaksa! Tekisin mieluiten kotihommia ja sitten ulkoilisin mutta en vaan jaksa. Tarviiko siis tilla hieromaan pas k a a naamaan ap?

Vierailija
35/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, yhtään mitään, edes lähteä Meripäiville.

Vierailija
36/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liian vanha ja läski onnelliseksi naiseksi. Ei ole rahaakaan tehdä mitään en voi juoda alkoa ja olen jo syönyt. Olen kesäisin kiertänyt samoja reittejä jo vuosia. Ulkona on kaunis ilma ja kesästä nauttivia nuoria. Kun kulkee ohi niin ne ajattelee että noin tylsää on keski-ikäisellä semirumalla naisella. Lisäksi vastaan tulee jotain ärsyttäviä lapsiperheitä ja huonosti käyttäytyviä nuoria miehiä. Kusipäisiä woltkuskeja. Jos joku joskus tulee jututtamaan niin se on taatusti joku ruma ja tyhmä ulkomaalainen mies. Ihmiset ärsyttää liikaa... Silti menossa iltakävelylle ihan kohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi