Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pikku kotimaanreissulla enkä halua enää takaisin kotiin

Vierailija
27.07.2023 |

Ei vaan innosta yhtään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se usein menee.

Vierailija
2/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet seikkaillut? Mikä on ollut kivaa? 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannikolla. Ei ole tarvinnut laittaa perheelle ruokaa, huone on siivottu. On ollut hauskoja retkiä ja hotelli ollut luksusta sen sijaan, miten itse asumme.

Vierailija
4/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä oma viehätyksensä. Mulla taas meni viimeksi päinvastoin. Oli kivaa nähdä ja kokea uutta, mutta hotellielämää en kaivannut. Huone oli hieno ja siisti, mutta olihan se silti ahdasta perheen kesken. Aamupala on hyvä, mutta joka aamu samaa. Ruoka-allergioiden kanssa sai olla tarkkana

.

Se on varmaan ikä. Nuorempana ei ollut niin tarkkaa majoituksesta. Nykyään haluaa väihintään sitä neljää tähteä.

Vierailija
5/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä neuvoksi jos ei halua lomaltaan palata töihin? 

6/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lähdössä myös reissuun. Rannikon kautta pohjoseen ja pikku lenkki Norjan puolella. Heitä pari vinkkii missä kannattaa käydä?

Vierailija
7/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä oma viehätyksensä. Mulla taas meni viimeksi päinvastoin. Oli kivaa nähdä ja kokea uutta, mutta hotellielämää en kaivannut. Huone oli hieno ja siisti, mutta olihan se silti ahdasta perheen kesken. Aamupala on hyvä, mutta joka aamu samaa. Ruoka-allergioiden kanssa sai olla tarkkana

.

Se on varmaan ikä. Nuorempana ei ollut niin tarkkaa majoituksesta. Nykyään haluaa väihintään sitä neljää tähteä.

Olen jo keski-ikäinen, en ole nuori enää ja ruoka-allergioitakin löytyy. Mutta kyllä tämä kotiolot voittaa.

Vierailija
8/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä neuvoksi jos ei halua lomaltaan palata töihin? 

Se on vaan sellainen tunne.sitten taas alistut siihen kuvioon seuraaviksi 11 kuukaudeksi.

Vierailija
9/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rannikolla. Ei ole tarvinnut laittaa perheelle ruokaa, huone on siivottu. On ollut hauskoja retkiä ja hotelli ollut luksusta sen sijaan, miten itse asumme.

Opeta se perheesi siivoamaan ja laittamaan ruokansa itse. 

Minäkin tänään ihan ilomielin laitoin lautaset pöytään, kun pojan tekemä lasagne oli uunissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi