Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko äärimmäisen notkea

Oma apu paras apu
27.07.2023 |

Toiset ovat, minä en
Taipuvat nimittäin niin paljon että voivat
tyydyttää itsensä suullisesti, eli ottavat itseltään suihin.
Pystyykö tähän palstan notkeimmat ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäinen (oma-)apu on äärimmäinen nautinto?

Vierailija
2/8 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen kertaan kysytty kysymys palstalla, mutta vastataan taas. Parikymppisenä olin, sain puoliväliin varttakin suuhun parhaimmillaan, nyt viisikymppisenä ei enää toivoakaan, vaikkei edes maha ole pahemmin tiellä. Silloin nuorena siinä oli kyllä se yllättävä piirre, että koko homma oli vaikea saada tuntumaan miltään. Osin siksi, että kieli tulee ikään kuin väärälle puolelle kullia, mutta osin myös sama ilmiö kuin että itseään on vaikea kutittaa.

Nykyään enää näkee vain harvakseltaan unta, että kullin saa vielä suuhun. No, onhan sekin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu oikein hyvin.

Vierailija
4/8 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolle erehdyin tästä kertomaan kysyi näin minulta. Sinullakun on tuollainen monsteri seisoessa niin yllätkö ottamaan suuhun?.

Piti saunassa näyttää otin sen suuni viereen koska en halunnut sitä suuhuni. Mutta kyllä puolisoni sanoi että ei helvetti sinähän yletät ihan kevyesti.

Ja ei en ole notkea.

Vierailija
5/8 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa sitä vain onnistuisikin ottamaan itseltään suihin niin joka päivä niin tekisin ;)

Mutta kun sitä ei vain siihen taivu niin ei taivu :(

Vierailija
6/8 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen haaveillut tuosta vuosien ajan.

Harmi, etten ole kiinalainen akrobaatti.

Vierailija
7/8 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmekymppiseksi asti niin notkea että pystyin ottamaan suuhun itseltäni ja nuolemaan palleja ja välilihaa, jopa anuksen nuoleminen onnistui, perskarvat vaan ratisi hampaissa. Niitä aikoja! M37

Vierailija
8/8 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kolmekymppiseksi asti niin notkea että pystyin ottamaan suuhun itseltäni ja nuolemaan palleja ja välilihaa, jopa anuksen nuoleminen onnistui, perskarvat vaan ratisi hampaissa. Niitä aikoja! M37

Harmillista siis nykyään jos ei enää onnistu mutta kateeksi käy jos olet siinä aiemmin (nuorempana) onnistunut ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi