Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jorner ! Huhuu, kuka on

15.12.2006 |

Lääkärisi, joka kirjoitti reseptit ? Meille on suunniteltu vkolle 21 icsiä, joten kyllähän ne reseptit sitten pitäisi irrota. Se olisi kyllä aikamoinen säästö. Soitin heti Taysiin kun luin viestisi, mutta eihän sieltä ketään saa langanpäähän.

Mutta kiitos kuitenkin Jorneri viestistäsi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärini on HT. Meillä tuosta viikosta ei osattu sanoa mitään. Lapussa vaan luki, että kun otan maaliskuussa yhteyttä menkkojen alkaessa, on punktio n. 7 viikon päästä tästä.

Säästöä tuli todella. Itse asiassa laskin summan ihan päin prinkkalaa, apteekin loppulasku oli lähes tuplat, joten säästöä n. 600 eur..... :). Tietysti jos ensi vuonna joutuu ottamaan koko homman uudestaan, niin pitää maksaa taas mutta mennään nyt yksi hoito kerrallaan.

Soittele TAYSiin taas maanantaina, musta tuntuu että perjantaisin sieltä on aina vaikea saada ketään kiinni. Itse olen taas niin tosi tyytyväinen TAYSn tomintaan, että voisin käydä halaamassa vaikka sitä rakennusta :)

Onnea teille hoitoihin!

Vierailija
2/2 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joopa joo. En saanut reseptiä, ei kuulemma kirjoitella niin pitkän ajan päähän. No, kuukausi siinä sitten on vissiin eroa jos sun yhteydenottos tapahtuu maalis- ja mun huhtikuussa. Lääkärinä oli KAH.

Näin kävi. Ei voi mitään. Olen kyllä ihan tyytyväinen muuten saamaani kohteluun taysissa. Hienoa työtä tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi