Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin maitolitravertailu: kallein maito K-ryhnössä, halvin Lidl ja Prisma

Vierailija
27.07.2023 |

Citymarket oli erityisen kallis

https://www.hs.fi/ruoka/art-2000009717647.html

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhän on pakko käydä Lidlissä. Toisaalta siellä maksetaan työntekijöille paras palkka, hyvä mieli siitäkin.

Prisma ei ole nykyään yhtään sen kalliimpi kuin Lidl, valikoima on ylivertainen Lidliin verrattuna ja sijainti on keskimäärin Lidliä paremmalla paikalla.

Työntekijät saa Prismassa paskaa palkkaa Lidliin verrattuna.

Vierailija
22/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa vaan, pian sieltä K-ryhmän "järjenjättiläiset" avautuvat ja tulevat julkisesti kertomaan, kuinka helvetin hyvää tulosta ja voittoa he siellä taas tekevät.

En käytä K-ryhmän palveluja!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt K-kaupassa asioilla varmaan kokonaiseen vuoteen lainkaan kun tein vähän ruokakorivertailua niin suoraan sanottuna alkoi sen verran *tuttaa sinne viemäni raha.

Omasta kuitistani kun katson S-Marketin kotimaista kevytmaito oli nyt viikonloppuna 0,89/l

Vierailija
24/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laktoositon maito, K-kaupassa 20 senttiä kalliimpaa kuin lähimmissä S-marketissa/ Lidlissä.

Samoin viili, Lidlissä ja S-marketissa 0,44/ prk, K-kaupassa 0,54/ prk.

Halvimmat omenat Lidlissä (0,64/ kg), toisissa yli euron/kg.

Vierailija
25/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhän on pakko käydä Lidlissä. Toisaalta siellä maksetaan työntekijöille paras palkka, hyvä mieli siitäkin.

Prisma ei ole nykyään yhtään sen kalliimpi kuin Lidl, valikoima on ylivertainen Lidliin verrattuna ja sijainti on keskimäärin Lidliä paremmalla paikalla.

Tähän vielä mainittava, että jos on isompi talous, niin bonukset kuukausittain ovat merkittävät.

Meillä esimerkiksi ne vaihtelevat 50-70 euron välillä, ja kyllä, lapsia on siunaantunut riittävästi.

Lisäksi Lidlissä kassajonoja joka kerta, Prismassa saa skannerilla tägättyä ostokset kaupassa ja pakattua ne samalla. Sitten kassalla vaan maksaa.

Tuo on paikkakuntakohtaista, ja mua asiakkaana vituttaa tuo itsepalvelun pakkosyöttö ja työntekijöiden vähentäminen. En todellakaan käytä skannereita.

Vierailija
26/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primaan siirtyi meidänkin talous. Citymarketeissa on joka tuotteessa euron tai parin "kauppiaalle kiitos" -lisä, jota ei huvita maksaa. Esim. jauhelihan hinta on pompsahtanut 15 euroon per kilo K-laupassa, maitolitra saattaa maksaa 1,40e ja valion voipala parhaimmillaan 5,30e.  Prisma on ylivoimainen valikoimallaan ja hinnoilla.

Vierailija
27/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa saa skannerilla tägättyä ostokset kaupassa ja pakattua ne samalla. Sitten kassalla vaan maksaa.

Ai sä olet iloinen että joudut asiakkaana tekemään myyjien työt 🤦

Vierailija
28/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä mainittava, että jos on isompi talous, niin bonukset kuukausittain ovat merkittävät.

Meillä esimerkiksi ne vaihtelevat 50-70 euron välillä, ja kyllä, lapsia on siunaantunut riittävästi.

Lisäksi Lidlissä kassajonoja joka kerta, Prismassa saa skannerilla tägättyä ostokset kaupassa ja pakattua ne samalla. Sitten kassalla vaan maksaa.

Tuo on paikkakuntakohtaista, ja mua asiakkaana vituttaa tuo itsepalvelun pakkosyöttö ja työntekijöiden vähentäminen. En todellakaan käytä skannereita.

Ihan samat itsepalvelukassat löytyy täältä Turusta ainakin jokaiselta em. kauppaketjulta

Vierailija
29/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lisännyt lidlin käyttöä, koska niiden mainokset ei ole niin ärsyttäviä kuin ässän ja koon, pääsiäsmainos oli jopa yksi parhaista mainoksista. Jos lidl ei mainostaisi lainkaan kävisin pelköstään siellä.

Vierailija
30/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa saa skannerilla tägättyä ostokset kaupassa ja pakattua ne samalla. Sitten kassalla vaan maksaa.

En enää mene kauppaan missä ei ole itsepalvelukassoja, ellei ole ihan pakko. Skannaan ostokset nopeammin itse eikä juuri koskaan tarvitse jonottaa.

Vierailija
31/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitoit maksullisen linkin?

Luulin, että olit saanut tuet jo

Vierailija
32/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hemmetti menkö noihin skannereihin ja itsepalvelukassoihin. Niiden ainoa tarkoitus on vähentää henkilökuntaa =lisää työttömiä.

Vierailija
33/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kassoilla ei ole mitään kiinnostusta asiakkaan tavaroihin. Paiskotaan ja mäiskitään menemään niin että vaan persiljatupsut lentää. Teen siis mielelläni myyjän työt, koska osaan itse paremmin, enkä ala maksamaan kassan murjomista tuotteista.

Vierailija
34/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää mene kauppaan missä ei ole itsepalvelukassoja, ellei ole ihan pakko. Skannaan ostokset nopeammin itse eikä juuri koskaan tarvitse jonottaa.

Selvä se, senkun menet. Mulle taas on tärkeää että ihmisillä on töitä. Kaupan ala on etenkin nuorille tärkeä työllistäjä.

Vierailija
35/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hemmetti menkö noihin skannereihin ja itsepalvelukassoihin. Niiden ainoa tarkoitus on vähentää henkilökuntaa =lisää työttömiä.

Ei ole minun ongelmani, noin simppelit hommat pitääkin automatisoida, ei siihen ihmistä tarvita.

Vierailija
36/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä se, senkun menet. Mulle taas on tärkeää että ihmisillä on töitä. Kaupan ala on etenkin nuorille tärkeä työllistäjä.

En ala tuhlaamaan omaa aikaani siksi että jollain olisi töitä, eikä kehitystä muutenkaan voi jarruttaa.

Vierailija
37/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään koska en jaksa jonottaa ja odottaa 5 minuuttia että joku mummo kaivaa hilujaan/korttia, ja on äärimmäisen kätevä systeemi, ja kyllä kaupassa aina töitä riittää, niiden tarkoitus on nopeuttaa kassajonoja.

Vierailija
38/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat itsepalvelukassat löytyy täältä Turusta ainakin jokaiselta em. kauppaketjulta

Jep. Perähikiän punaniskat taas luulee, ettei missään pysytä kehityksessä mukana.

Prismoissa täytyy lisäksi hakea sätkät ja tehdä veikkaukset infopisteellä, millä on työllistävä vaikutus. Ei ole itsepalvelukassaa siinä.

Vierailija
39/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin mieluusti käytän noita skannereita, helpottaa ihan helvetisti, kun ei tarvii moneen kertaan ostoksia ees taas lempata.

-eri

Vierailija
40/58 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun ongelmani, noin simppelit hommat pitääkin automatisoida, ei siihen ihmistä tarvita.

Eihän se nyt mikään automaattinen ole, pösilö. Sinähän teet vaan itse ne työt jotka aiemmin teki työntekijä 🤦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi