Naiset - minkälainen Tinder-profiili herättää mielenkiinnon?
Voin aloittaa itse minkälainen herättää oman mielenkiintoni (haen siis elämänkumppania):
1. Kuvat: ainakin pari kasvokuvaa, harrastuksen parista tai muusta yhteydestä otettu kokokuva ja yksi näin pukeudun siististi-otos.
2. Kuvaus: minkälainen olet luonteeltasi, mitä itse haet toisesta - samoja ominaisuuksia tai aivan jotain muuta? Mitä harrastat ja mitä asioita arvostat elämässä.
3. Muut tiedot: tiedä mitä haluat - esim. lapsiasian pohtiminen 40-50-vuotiaana ei anna kovin kypsää kuvaa. Profiilit, joissa ilmoitetaan, ettei hlö tiedä, mitä appista hakee menevät heti hylkyyn.
Kommentit (17)
Sellanen missä on temmomtanassa ja viivotin viressä. Vielä jos saa jotain dataa ettei ole mikään kolmenminnutin muna, niin johan alkaakiinnostamaan.
Profiilit ovat yleensä aivan totuuden ylärajoille taiteiltuja, joten eipä niitä kannata edes lukea. Seikkaperäinen kuvan luonneanalyysi on paras tapa selvittää vastustajan sielunelämä.
Samat kun sulla mutta tällaisia profiileja ei juurikaan ole! Tuntuu et joka toinen siellä vaan huvikseen ilman edes tekstiä pörrää.
Silloin, kun olin Tinderissä, tykkäsin vain profiileista, joissa oli jotain tekstiä. Ei tarvi romaania kirjoittaa, mutta muutama lause. Itse olin ihan tositarkoituksella liikkeellä, joten reilua oli sekin, jos profiilissa luki, että etsii vain seksiseuraa. Tiesi siis itse olla tykkäämättä.
Käytännön tutkimus osoittaa, että tämän miehen kuva herättää mielenkiinnon:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
... Tinderissä tähän kuuluu vielä tumma sänkiparta, vahva leukalinja/poskipäät ja tummat ripset.
En usko Tindereihin. Itse tapasin mieheni jossain random chatissa, ja juttumme alkoi vain luistaa. Muistan vieläkin miten naturaalilta se tuntui, siis keskustelu hänen kanssaan. Lisäksi oli koko ajan sellainen pieni mielenkiinto ja innostus toista kohtaan. Pidimme jonkin aikaa chattailystä taukoa ja muistan vieläkin,miten odotin että pääsen keskustelemaan asioista hänen kanssaan. Tässä vaiheessa ei ollut jaettu kuviamme, ääntä,juuri mitään. Tiesimme toisistamme vain iät, nimet, ja missä asuimme. Ei pituuksia, ammatteja, työpaikkoja, mitään tälläisiä. Seurustella aloimme 25v, ja 26v. Nyt ollaan 31v. ja 32v. Tuon takia Tinderiin on vaikea uskoa kun ihmiset laativat sinne niin mahdottomia kriteerejä, monille ei anneta mitään mahdollisuuksia..
Itse Ihmettelin että miksi ei tule tykkäyksiä, mutta sitten kaveri kertoi ratkaisevan virheeni.
Mulla ei ollut yhtään kuvaa jossa näkyy lantiosta ylöspäin. En tehnyt yhtään muuta korjausta kuin yhden kokovartalokuvan lisäämisen, niin tykkäystä alkoi tulemaan ja pari treffikokelastakin valikoitui.
Toki mun vartalossa ei ole kertynyttä ylimääräistä rasvaa, mutta tämän osoittaminen piti tehdä.
En tiedä millaista tinderissä on kun en ole koskaan ollut, mutta uskoisin, että se kuva on kaikista oleellisin asia tuollaisessa. Kuva, josta huokuu sellainen mentaliteetti, johon voin samaistua ja joka tuntuu kotoisalta. Ei siis ole sinällään yhtä oikeaa vastausta.
Mites peili selfie hihattomassa paidassa aurinkolasit päässä? Onko bonus jos suussa on sikari (ei pala, koska en polta sisällä)? Mietin vaan kun on tuota hauista mitä näyttää, niin miks ei myös treffi ilmoitukseen.
Kuvat ei kiinnosta, en halua ulkonäkökeskeistä elämänkumppania. Profiilitekstin pitää sen sijaan olla persoonallinen ja erottuva, näyttää että pään sisällä liikkuu jotain mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Itse Ihmettelin että miksi ei tule tykkäyksiä, mutta sitten kaveri kertoi ratkaisevan virheeni.
Mulla ei ollut yhtään kuvaa jossa näkyy lantiosta ylöspäin. En tehnyt yhtään muuta korjausta kuin yhden kokovartalokuvan lisäämisen, niin tykkäystä alkoi tulemaan ja pari treffikokelastakin valikoitui.
Toki mun vartalossa ei ole kertynyttä ylimääräistä rasvaa, mutta tämän osoittaminen piti tehdä.
Lantiosta alaspäin kuva tuo vielä enemmän tykkäyksiä.
http://media.vogue.fr/photos/5c9b4077488cdc4843df8c05/2:3/w_2240,c_limi…
Kun laitat tuon kuvan Tinderiin, niin herättää varmasti mielenkiinnon. Mätsejä luvassa kaupungista riippuen 900-3000.
Vierailija kirjoitti:
Kun laitat tuon kuvan Tinderiin, niin herättää varmasti mielenkiinnon. Mätsejä luvassa kaupungista riippuen 900-3000.
Totta kai. Kemia puskee ruudusta läpi. Ehkä tuo haluaisi juuri minut elämänkumppanikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Kemia puskee ruudusta läpi. Ehkä tuo haluaisi juuri minut elämänkumppanikseen?
Sillä ei ole mitään merkitystä, haluaako tuo sinut elämänkumppanikseen. Tuo mies kuuluu siihen kuuluisaan alle 5 prosentin ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
no ei ihmekään, jos sun kasvoja ei näkynyt
Otsikko ei vastaa sisältöä