Tapasin oikean unelmamiehen, mutta se saa kivusta nautintoa....
Olen ymmälläni. Käytiin kahvilla ja juteltiin pitkään ja mies vaikutti tosi ihanalta, vaikka olikin ehkä aika ujo, mutta ujouskin omalla tavallaan hurmaavaa. Pitkä lihaksikas mies. Myöhemmin mies laittoi viestiä, jossa kertoi haaveilevansa siitä, että satuttaisin häntä erilaisin tavoin. Nyt on kiireiden vuoksi viestittely vähän hitaampaa, mutta mietin ylipäänsä, että mitä ihmettä tuommoisen ihmisen päässä liikkuu? Onko hellä kosketus tuollaiselle sitten suurta tuskaa, jos kipu on nautintoa? Itse nimittäin olen nimittäin vahvalla hoivavietillä varustettu tapaus, joka ei voisi tuommoista miestä (tai ketään muutakaan) satuttaa sitten mitenkään.
Kommentit (12)
Muilla tuota ongelmaa? Tuliko kahden tämmöisen eri mieltymyksen omaavan välille lopulta mitään suhdetta?
Aapee
Etsitkö hänestä suhdetta vai seksiseuraa? Jos mies täräyttää fetissinsä tiskiin heti ekojen treffien jälkeen, hän etsii ensisijaisesti fetissiensä toteuttajaa.
Anna itsesi hänelle, anna hänelle kehosi ja mielesi.
Anna.
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö hänestä suhdetta vai seksiseuraa? Jos mies täräyttää fetissinsä tiskiin heti ekojen treffien jälkeen, hän etsii ensisijaisesti fetissiensä toteuttajaa.
Todennäköisesti niin. En nyt liian suurin odotuksin ylipäänsä liikkeellä, ettei tule hirveää pettymystä. Oikeastaan mietin asiaa vain tällaisen mielenkiinnon kannalta. Vähän kuin tarkastelisin jotain sirkusfriikkiä.
Aapee
Vierailija kirjoitti:
Muilla tuota ongelmaa? Tuliko kahden tämmöisen eri mieltymyksen omaavan välille lopulta mitään suhdetta?
Aapee
Kumpi on sulle tärkeämpää. Upea mies vai oma mielenrauha?
Jokaisella on omat mieltymyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti niin. En nyt liian suurin odotuksin ylipäänsä liikkeellä, ettei tule hirveää pettymystä. Oikeastaan mietin asiaa vain tällaisen mielenkiinnon kannalta. Vähän kuin tarkastelisin jotain sirkusfriikkiä.
Aapee
Fetissi on todella hallitseva, kun se tuodaan noin aikaisin esiin. Tällaisen kanssa suhteessa harvoin on molemminpuolisesti tyydyttävää "normiseksiä". Eli siis mies saatta harrastaa sitä sinun mieliksesi, mutta sinä tiedät sen ja se latistaa fiiliksen, koska toivoisit hänen haluavan sinua itsenäsi ei vain fettissin toteuttajana.
Lienetköhän törmännyt entiseen tapailumieheeni. Tosin hän ei ihan heti ilmoittanut mieltymyksistään. Hän tykkäsi juuri tuollaisista ja minä taas hellemmästä. Hän ei selvästikään pitänyt ns. normaalista, kiihottuminen oli silloin haastavaa ja hän kertoi aina milloin seksiä voisi yleensä edes harrastaa. Meidän juttu kuivui kokoon, ei siitä yksinkertaisesti tullut mitään, ihan vinksahtanutta se oli.
Itse tapasin mieheni 25v sitten, olimme olleet noin 5v kun hän alkoi varovasti puhumaan BDSM jutuista. Kieltämättä kuuntelin silmät pyöreänä, mutta kuuntelin loppun kun hän puhui haluistaan. Ensin ajattelin että lähden suhteesta, mutta kun hän on hyvä mies, niin ajattelin että kokeillaan. Sanoin että hän kirjoitaa paperille mitä tahtoisi, monta A4:sta tuli täyteen kirjoitettuna. Sitten aloin pikku hiljaa opettelemaan dominan roolia ja kieltämättä se vei mennessään. Nykyään olen täysiverinen domina, nahkatamineissa ja koroissa. Mieheni on alisteisessa asemassa ollut nyt 20v. En olisi uskonut että minusta tulee domina, mutta nautin suuresti roolistani. Mieheni tekee kaiken kuningatarensa eteen, palkitsen kyllä suikkareilla ja hän saa naida minua kun on palvellut hyvin. Piiskaa en säästele jos jokin ei toimi mielestäni hyvin, Kovaakin annan reisille, pakaroille sidottuna. Samalla jäi poikien saunaillat jne pippalot kun on aina reisistä ja pakaroista raitanen ja mustelmilla. Kokeilkaa saatatte yllättyä mitä kaikke löydättekään itsestänne. Meillä toimii hienosti.
Tuon toiveen esittäminen heti alussa todennäköisesti kertoo, että hän ei enää halua suhdetta ilman että saisi toteuttaa fetissiään. Ehkä hänellä on kokemusta siitä, ettei suhde silloin toimi. Tärkeän fetissin salaaminen kumppanilta on mielestäni epäreilua ja epärehellistä.
Minä siis arvostan tuollaista toimintatapaa. Jos toista osapuolta ei kiinnosta, niin suhteen voi lopettaa. Molemmille ajanhukkaa, jos seksimaku on ihan erilainen. Itse voisin hyvinkin toteuttaa tuollaista fetissiä, vaikka niitäkin on niin kovin monenlaisia, joten varmaksi ei voi sanoa.
Sikäli kun sadistinen tai masokistinen suuntautuminen on ihmisellä hallitsevana, tavallinen seksi ei ole hänelle tyydyttävää. Sitä voi välillä harrastaa toki, mutta ei koko ajan.
: (