Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kun otat miehen

Sixty-nain
26.07.2023 |

Missä asennossa haluat naida häntä ? Doggystyle, seisaaltaan, 69, lähetysaarnaaja, jne mikä on paras. Entä bottom-miten haluat vastaanottaa; mikä on ihanimman tuntuista ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähis on kova. Siin on silmäkontakti ja voi nostaa jalat vaikka olkapäille ni pääsee syvään päätyyn

Vierailija
2/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä takaapäin on hyvä kun ujopoika olen. Sekä antavana ja ottavana. Mutta toisaalta lähärissä jalat ylhäällä on kuitenkin ehkä se paras tuntemus ja se näky kun panee ja siinä sojottaakin kulli🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lähärissä, juuri siksi kun näkee sen kovana seisovan munan jota voi samalla hyväillä ja runkata. Varsinkin kun toinen saa siinä orkun ja näkee sen syöksy. Siinä tulee itseltäkin kun näkee toisen nauttivan.

Vierailija
4/14 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti takaa pystystä pöytää vasten. Aivan mahtavaa kun näkee reijän auki, kun alkaa työntämään sisään. Pantava mahallaan pydällä jalat levällään, lanteista kiinni ja hiljaa siitä pohjaan, sen jälkeen hitaasti ulospäin ja lisää liukkaria. Sitten sisään ulos rytmikkäästi, kaverini uikuttaa kun käyrä kullini alkaa pohjassa osumaan eturauhaseen, hän jopa laukeaa joskus pelkällä panemisella.

Vierailija
5/14 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa kun toinen ratsastaa päälläni niin että pääsen samalla runkaamaan toisen kovaa munaa niinkuin omaa ja nähdä toisen orgasmi.

Vierailija
6/14 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperella ketään miesten väliseen 12.-13.8. Huone on Hotelli Ilveksessä!

Vierailija
7/14 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konduktöörinä ja jään Tampereella siinä 17.30 reikä reikä, joten ostan tullessani ärrältä kumi jutskat. Siinä kerkiis parituntia naatiskella nahkasikarista ennen kuin jatkan Kuopioon Pieksämäen kautta. Onkohan siinä hotellin kupessa mitään liikettä, mistä saisin sukkahousut? Aamusta kun pitää olla varjotanssi tunnilla, niin tulee muuten kiire. Tiiä sitten miten on reikä hellänä, että pääseekö, no se riippuu sinusta.

Vierailija
8/14 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkymuna kirjoitti:

Olen konduktöörinä ja jään Tampereella siinä 17.30 reikä reikä, joten ostan tullessani ärrältä kumi jutskat. Siinä kerkiis parituntia naatiskella nahkasikarista ennen kuin jatkan Kuopioon Pieksämäen kautta. Onkohan siinä hotellin kupessa mitään liikettä, mistä saisin sukkahousut? Aamusta kun pitää olla varjotanssi tunnilla, niin tulee muuten kiire. Tiiä sitten miten on reikä hellänä, että pääseekö, no se riippuu sinusta.

Asemalla ja Ilveksen vieressä on seksikaupat. Asemalla myös Lidl, jos normi sukkiksia haet.

Vierailija
9/14 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja top olen

Vierailija
10/14 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinnassa daddya 

Vierailija
11/14 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkymuna kirjoitti:

Kuinka kävi? Tuliko kukaan eilen klo17:30

Vierailija
12/14 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamperella ketään miesten väliseen 12.-13.8. Huone on Hotelli Ilveksessä!

Voi olla että muija ei lähde mukaan Tampereelle, joten katellaanpa jos onnistus!

Vierailija
13/14 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä odotan sua -

Vierailija
14/14 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi ehdottomasti takaapäin eli doggy style jossa munaa haluaisin saada ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän