HELP! Onttolasss varusmiehenä olleet, milloin pitää olla paikalla
Kommentit (25)
Ei koske minua mutta tarviin tiedon KIIREESTI kun pitää päättää lähteekö yksi tyyppi sinne.
Siis että ehtiikö junalla joka on perillä 22.49.
Vierailija kirjoitti:
Siis että ehtiikö junalla joka on perillä 22.49.
Ja varuskuntaan 7 km.
Eiköhän se ole sen varusmiehen itsensä vastuulla hoitaa itsensä takaiIn kasarmille ajoissa. Aikuinen (tai no, täysi-ikäinen) kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole sen varusmiehen itsensä vastuulla hoitaa itsensä takaiIn kasarmille ajoissa. Aikuinen (tai no, täysi-ikäinen) kuitenkin.
Se on harjoituksessa eikä pysty googlettemaan näitä ja tänään pitää heti päättää.
Onko siellä paluuaika 23 vai puolilta öin, tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on harjoituksessa eikä pysty googlettemaan näitä ja tänään pitää heti päättää.
Googlettaa? Miksi tuota pitäisi googlettaa? Eiköhän se ole siellä kasarmilla kerrottu ennen lomaa.
Varuskuntaan puhelin yhteys ja siinä kysymys " Monelta minun pitää olla paikan päällä? "
Vierailija kirjoitti:
Varuskuntaan puhelin yhteys ja siinä kysymys " Monelta minun pitää olla paikan päällä? "
Mutta kun kaverin puolesta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kaverin puolesta kysyn.
Vastaa ne ihan kaikkiin puheluihin.
Ja viikonloppu loma oli pe-su aikana. Kakkaa tippuu niskaan nyt ke palaa viikonloppu lomalta.
Haloo, sinne määrätään yhtä tyyppiä ja nyt yritetään selvittää ehtiikö se sinne junalla vai ei. Kukaan ei oo vielä siellä palveluksessa. Kyse siitä ottaako vastaan paikan vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, sinne määrätään yhtä tyyppiä ja nyt yritetään selvittää ehtiikö se sinne junalla vai ei. Kukaan ei oo vielä siellä palveluksessa. Kyse siitä ottaako vastaan paikan vai ei.
Ottaako paikan? Mitä minä luen.
Niin mihi aika ketä pitö olla perille?
Eikö sinne ole puhelinnumeroa? Tai sähköpostia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako paikan? Mitä minä luen.
Niin paikan vastaan meneekö sinne.
Olisit kuunnellut!