Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hei Tiina, olen ihmeissäni kun sinusta ei ole kuulunut. Onko kaikki hyvin?"

Vierailija
26.07.2023 |

Muun muassa tällaisia viestejä tulee sähköpostiin erilaisilta myyjiltä. Pitääkö myyntisähköposteihin oikeasti vastata, jos ei ole kiinnostunut yrityksen tarjoamasta palvelusta, eikä se hyödytä oman organisaationi toimintaa millään tavalla? Koen tuollaiset sähköpostit hyökkäävinä, eivätkä ne anna hyvää kuvaa lähettäjästä tai yrityksestä. Tuleeko muille tuollaisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mullekin. Siinä vaiheessa kun yritys lähettää noin päällekäyvää viestiä, niin blokkaan lähettäjän. Samoin kaikki, "meillä on ikävä sinua". Ihan naurettavaa manipulointia ja alkaa vain ärsyttämään.

Vierailija
2/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mullekin. Siinä vaiheessa kun yritys lähettää noin päällekäyvää viestiä, niin blokkaan lähettäjän. Samoin kaikki, "meillä on ikävä sinua". Ihan naurettavaa manipulointia ja alkaa vain ärsyttämään.

Oikeastihan tuo kuuluu 'meillä on ikävä sinun rahojasi'...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös on tullut pyyntö antaa sellaisen henkilön nimi, joka meillä voisi olla yhteydessä häneen, kun en kerran itse vastaa. Tämäkin on mielestäni outoa, kun meillä on kaikkien henkilöiden yhteystiedot kuvineen verkossa. Senkus valitsee sieltä seuraavan uhrin, en koe että minun pitäisi jotain nimiä antaa. ap

Vierailija
4/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9%:a sähköpostista on turhaa. Ärsyttävintä se on lomalta palatessa, kun viestejä on 500 ja niistä tosiaan yhdessä on puolet viestistä työhön liittyvää asiaa ja toinen puolikas kyselyä, miten loma meni. Ei muuten kuulu kenellekään työpaikalla, miten lomani vietin.

Vierailija
5/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös on tullut pyyntö antaa sellaisen henkilön nimi, joka meillä voisi olla yhteydessä häneen, kun en kerran itse vastaa. Tämäkin on mielestäni outoa, kun meillä on kaikkien henkilöiden yhteystiedot kuvineen verkossa. Senkus valitsee sieltä seuraavan uhrin, en koe että minun pitäisi jotain nimiä antaa. ap

Aaa, nää onkin jotain tuösähköpostiin tulevia elävän ihmisen (eikä sähköpostobotin) lähettämiä myyntisähköposteja? Tuomlaidiin vastaisin lyhyesti, että kiitos tarjouksesta, tällä hetkellä ei ole tarvetta mutta olen yhteydessä, jos tilanne muuttuu.

Spämmeille tapahtuu delete ja mahdollisesti lisäksi poistu sähköpostilistalta.

Vierailija
6/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% ei ole oikeilta ihmisiltä, kuten ei verkkokaupassa ilmestyvä pään kuva, joka kyselee kuinka voi auttaa, myöskään oikeasti ole ihminen.

Boomeri työelämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi