Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan ollut pääsemättä henkilökohtaiseksi avustajaksi?
26.07.2023 |
Jos vaikka olet hakenut johonkin yritykseen esim. Mehiläinen, Aarre avustajat tms?
Kommentit (7)
Eikö kukaan ole hakenut? Käsittääkseni normikeikkaa saa ainakin kaikki?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hain ja kyselin mutta yhtäkkiä sähköposteihin ei enää vastattu. Ihmekkään jos ei tekijöitä saa jos rekryprosessi jää kesken.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nosto. Luulin että näihin töihin pääsisi aina mutta ei kuulu mitään