Miksi jotkut pitää varjoisalla säällä tai kaupan sisällä aurinkolaseja?
Kommentit (86)
Mun kaukot tummenee valossa eikä se tummuus heti katoa sisälle mennessä. Alkukesästä huvitti, kun joku tuijotti idiootti ilme naamalla, kun olin pysäkillä arskat naamalla. No ilman niitä en olisi nähnyt mitään, eikä näköjään kummastelija älynnyt, että vieressä on silmäsairaala. Käytän laseja myös silloin, kun tulen silmähoidosra, ettei roskat lennä silmiin ja mahdollisesti aiheuta tulehdusta.
Ap. Saitko tyydyttäviä vastauksia robleemaasi.. 🤣🤣🤣🤣🤣
Ei jaksa ottaa aurinkolaseja joka välissä pois päästä jos aurinko välillä paistaa?
Kuuluu tyyliin.
Miksi joku pitää rannekorua? Yhtä "turhaa". Korkokenkiä? Mitä sillä korolla tekee? Korvakoruja? MIKSI?
Kaikilla agenteilla on mustat lasit, jos on itsetietoinen. Kysy miksi laivalla on jollain sanomalehdessä reiät jonkin Niinistön kuvan kohdalla ja lehti väärinpäinkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaukot tummenee valossa eikä se tummuus heti katoa sisälle mennessä. Alkukesästä huvitti, kun joku tuijotti idiootti ilme naamalla, kun olin pysäkillä arskat naamalla. No ilman niitä en olisi nähnyt mitään, eikä näköjään kummastelija älynnyt, että vieressä on silmäsairaala. Käytän laseja myös silloin, kun tulen silmähoidosra, ettei roskat lennä silmiin ja mahdollisesti aiheuta tulehdusta.
Musta aviomies?
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse arvelet mahdollisiksi syiksi?
Ehkä he kuvittelevat olevansa cooleja rockareita tai elokuvatähtiä tai heillä on jotain salattavaa kuten mustat silmänaluset. Minusta on ainakin rasittavaa jutella jonkun kanssa ilman että näkee toisen silmät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut pitää lennkareita kaupassa. Miksi lehmällä on häntä miksi, miksi, miksi.
No, miksi?
Valoherkkyys, joka aiheuttaa migreeniä
Miksi jotkut kyselee tyhmiä vauvapalstalla?
Mulla on vahvuudet laseissa. Kaupassa en usein jaksa ottaa pois. Jos lähden vaikka ulkoilemaan, mulla on usein vaan yhdet lasit mukana. Jos aurinko paistaa lähtiessä, ne on aurinkolasit. Ne on sitten päässä silloinkin jos sattuu menemään pilveen.
Varmaan yleisin syy se, että niissä on vahvuudet.
Ohis, mutta oletteko kokeilleet ajaa autoa pimeällä aurinkolasit silmillä? Varsinkin ruskeilla laseilla näkee paremmin kuin ilman arkoja. Tuntuu uskomattomalta, mutta kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse arvelet mahdollisiksi syiksi?
Ehkä he kuvittelevat olevansa cooleja rockareita tai elokuvatähtiä tai heillä on jotain salattavaa kuten mustat silmänaluset. Minusta on ainakin rasittavaa jutella jonkun kanssa ilman että näkee toisen silmät.
Miten monen ihmisen kanssa keskimäärin juttelet kaupassa käydessäsi?
Koska migreeni ei tykkää yhtään valoista.
Kaihi, silmäleikkaus tai vamma, lääkitys.
Itselläni kaihi ja kaikki kirkkaat valot häikäisee.
Lasit on vahvuuksilla ja tarvitsen niitä. Joko toisia ei ole mukana, tai en jaksa vaihtaa.
Mitäs luulet? Mistä aloittaisin? Migreeni ja krapula, miksi vaihtaisi, jopa sokeat, monet kaupoissa olevat valot on kirkkaita kuin aurinko itse, pilven läpi voi paistaa vielä helposti.