Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kiinnosta smalltalkki yhtää

Vierailija
25.07.2023 |

Naapurit koittavat aina jotain reaktiota saada irti, olen huomannut että minua ei kiinnosta se ollenkaan. Jos aihe ei ole järkevä eikä syvällinen niin en halua edes avata suutani. Viimeksi kävi niin että naapurini alkoi selittämään jotain autotallin ovestaan, en osannut edes vastata. Tai ku naapurini kysyi minulta että "tarkeneeko" kun helteet tulivat, en osannut edes vastata katoin vaan häntä kuin tyhmää apinaa. Sittenkun kuuntelen heitä kun he itse puhuvat toisilleen tuolla pihalla niin se kuulostaa ihankuin AI robotit puhuisivat toisilleen mikä lähinnä naurattaa.
Kai tää smalltallk on taito siinä missä muutki mutta itse en sitä hallitse enkä haluakkaan hallita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan nappaa yhtään semmonen kevyt liibalaaba.

Vierailija
2/9 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pikku jenkkilässä pitää sentään naapurien kanssa lätistä jonninjoutavaa.

Sillälailla kaikilla on rennompaa.

Oikeesti itse en kans kauheesti harrasta tyhjää lätinää, kun tuntuu, että mun pitää aina alottaa ne, eikä aina jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla hiljaa. Itse tein virheen ja kun muutin halusin oikein tutustua naapureihin.

No kaksi heistä onkin kunnon juorukelloja.

Ei kiinnosta muiden asiat joten nykyään yritän vältellä heitä.

Vierailija
4/9 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ylimielistä! Nämä syvälliset ovat teini-iän omnipotenasiharhaansa juuttuneita mörköjä, jotka eivät kanna mitään vastuuta sosiaalisten tilanteiden sujuvuudesta. Ja koska he ovat niin tylyjä, kukaan ei halua heidän kanssaan koskaan syvälliselle tasolle, jolloin he pitävät tätä vain esimerkkinä omasta fiksuudestaan. Totuus on toista.

Vierailija
5/9 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että naapurisi ovat ihan hirveästi sinusta kiinnostuneita ja saada sinusta jotakin reaktiota irti. Ei kannata aliarvoida heitä ja naureskella verhon takana heidän keskinäiselle vuorovaikutukselleen (miksi ylipäätään kyttäät mitä he puhuvat, jos et ole itse paikalla?) KYllä he näkevät ja tajuavat, millainen olet, mutta ihmiset ottavat herkästi vastuuta pitääkö kuitenkin koettaa olla jollakin lailla ystävällinen ja edes jotakin säälistä sanoa. 

Voit ihan rauhassa laahustaa ohi ja murjottaa. Suurin osa tajuaa jättää sinut rauhaan pikku hiljaa.  Sitten vain et ole enää kenellekään olemassa ja  siitäkään eivät ihan kaikki small talkin vastustajat kuitenkaan tykkää. 

Vierailija
6/9 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla autisti, tai sinulla on joku sosiaalisen kehityksen vaje. Toisaalta vaikka sanot, ettet haluakaan osata jutustella, niin tuntuu että taidon puuttuminen harmittaa sinua. Apinat kun mainitset, niin small talk on kuin apinoiden keskinäinen turkin sukiminen, se ylläpitää hyviä välejä ja osoittaa kunnioitusta ja arvostusta muita kohtaan.

Vierailija
7/9 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita BIGTALK niin naapuri häippäsee !

Vierailija
8/9 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tiki-talk??

Vierailija
9/9 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan nappaa yhtään semmonen kevyt liibalaaba.

Olet vajaaä1yinen?