Mies katoilee viikoittain
Parisuhde ei ole taloudellisesti tasapainoinen, koska asumisen kustannukset maksan täysin itse. Mies sai rakennusmiehen töitä keikkaluonteisena juuri, mutta katoilee jopa kerran viikossa yöksi tai pariksi pois.
Kun/jos pyydän häneltä avainta, hän ei anna avainta kuitenkaan. Mitä tehdä tilanteessa?
Voisin toki itse etsiä uuden työpaikan ja muuttaa, jolloin en enää antaisi avainta. Mutta miksi mies kuvittelee voivansa asua ilmaiseksi ja kadota vielä kylkiäiseksi? Kun puhun aiheesta, että tämä ei voi jatkua tällä tavalla , ettei ilmoita mitään poissaoloistaan, hän on pelkästään hiljaa.
Mies on tokaissut muutama päivä sitten, että kokee olonsa toissijaiseksi, kun entinen rakastajano yrittää pyytää minua luokseen. En voi estää maailman kaikkia miehiä kirjoittamasta minulle. Minulla on paljon seksuaalista vientiä, kuten monella nuorella naisella. En kuitenkaan anna aihetta mustasukkaisuudelle. Parisuhdetta takana yli 3 vuotta.
Kommentit (22)
Mies edelleen kateissa. Neljäs yö jo tulossa.
Viimeksi toukokuussa oli 5 yötä pois ja tuli sitten kipeänä takaisin jostain...
Parisuhteessa kuuluu keskittyä omaan kumppaniin, mikäli hän vaan on läsnä. Mutta jos toinen menee omia menojaan viikoittain, jatkuvaa käytöstä, ei ole ihme jos vanhan rakastajan seura saattaa janottaa? Toki se voi muodostaa lisää pettymystä, kun huomaa naisella olevan vientiä...