Mies katoilee viikoittain
Parisuhde ei ole taloudellisesti tasapainoinen, koska asumisen kustannukset maksan täysin itse. Mies sai rakennusmiehen töitä keikkaluonteisena juuri, mutta katoilee jopa kerran viikossa yöksi tai pariksi pois.
Kun/jos pyydän häneltä avainta, hän ei anna avainta kuitenkaan. Mitä tehdä tilanteessa?
Voisin toki itse etsiä uuden työpaikan ja muuttaa, jolloin en enää antaisi avainta. Mutta miksi mies kuvittelee voivansa asua ilmaiseksi ja kadota vielä kylkiäiseksi? Kun puhun aiheesta, että tämä ei voi jatkua tällä tavalla , ettei ilmoita mitään poissaoloistaan, hän on pelkästään hiljaa.
Mies on tokaissut muutama päivä sitten, että kokee olonsa toissijaiseksi, kun entinen rakastajano yrittää pyytää minua luokseen. En voi estää maailman kaikkia miehiä kirjoittamasta minulle. Minulla on paljon seksuaalista vientiä, kuten monella nuorella naisella. En kuitenkaan anna aihetta mustasukkaisuudelle. Parisuhdetta takana yli 3 vuotta.
Kommentit (22)
Testailee rajoja mitä sallit ja mitä et?
Ei ihme jos häipyy kun harrastat seksiä muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos häipyy kun harrastat seksiä muiden kanssa.
Seksiä ei ole ulkopuolisten kanssa. Sellainen ei kuulu parisuhteeseen, mutta kerran miehen oltua 5 yötä ilmoittamatta muualla, tapasin vanhan rakastajani pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Poliisille ilmoitus.
Ai mistä?
Miten poliisi auttaisi tässä tilanteessa?
Onko vuokra-asunto ja mies kirjoilla asunnossa? Irtisano vuokrasopimus ja muuta.
Ei ole tulevaisuutta tuolla suhteella. Mies manipuloi saadakseen haluamansa.
Alienin vie aina välillä tutkimuksin tai mies työskentelee salaissessa palvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tulevaisuutta tuolla suhteella. Mies manipuloi saadakseen haluamansa.
Mikä on miehen halun kohde? Mikä tavoite?
Eroa. Ota oma avaimesi salaa häneltä pois, jos vie sen väkisin. Ei tietoa miksi katoilee, jos ei puhu.
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Ota oma avaimesi salaa häneltä pois, jos vie sen väkisin. Ei tietoa miksi katoilee, jos ei puhu.
Joillekin katoamisille on kertonut joutuneensa sairaalaan epilepsian vuoksi, toisinaan poltelleensa pilveä ja joskus jopa ollut putkassa.
Pilven polttelu taitaa olla hänelle yhtäkkiä yllättävän tärkeä harrastus ja koti ei silloin kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Onko vuokra-asunto ja mies kirjoilla asunnossa? Irtisano vuokrasopimus ja muuta.
On vuokra-asunto. Muutto taitaa olla ainoa ratkaisu. Tosin sitten on etsittävä uusi työkin mahdollisimman nopeasti.
niin että sulle pimputtaa puhelin munaviestiä pitkät illat ja vastailet niihin mutta oman miehesi muna ei siis ole suussa samaan aikaan? ymmärsiksmä oikein ehkä siksi tuntee olonsa epämukavaksi ja on äitillän sen ajan kun viitsii
olisiko sinun syytä katsoa peiliin ja jättää ne emättimesi vieraat käyttäjät vähemm'älle ja keskittyä oman l
kultaan ja sen kassien tyhjentämiseen mikä on pääasiallinen toimesi suhteessa
NollatOnJaPysyy kirjoitti:
Vaihda lukot ja heitä paska ulos!!
Selviät halvemmalla kun soitat taloyhtiöön pydät sitä kautta Lukon sarjotuksen muttamisen.Itse ei kerostaloissa asuntojen lukon vaihtoja tai sarjotuksisa tilata vain jostain.Itse olet pästänyt tilanteen tuolaiseksi.Turha syylistää miestä.Sanot vaan avain tänne tai teet poliisi asian .
Vierailija kirjoitti:
Miten poliisi auttaisi tässä tilanteessa?
Entä palokunta?
Vaihda lukot ja heitä paska ulos!!