Miten tuo Sumari kehtaa ilakoida miten sai vuokrattua auton ja pääsi rannalle?
Kenties niille vuokra-autoillekin voisi olla parempaa käyttää kuin turistien rantapäivät?
"Sumari kertoo Instagramissa vuokranneensa tyttärensä kanssa pienen auton, jolla he pääsivät rannalle. Taksit ja julkinen liikenne auttavat evakuoinnissa.
Taksit ovat tärkeämmässä työssä, kun kuljettavat evakuoituja ihmisiä paikasta toiseen. Tuttu ravintolanpitäjä kertoi, että pari päivää sitten koko julkinen liikenne oli lopetettu"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/66a667be-5550-43d8-b236-58fa77…
Kommentit (10)
Ihminen joka elää elämänsä ehtoopuolta,yrittää vielä kerran elää ne puutteet,jotka omasta mielestään on jäänyt paitsi! Oma jälki jätetään"historiaan"keinoja kaihtamatta.
No sen voi ajatella niin että ne turistit jotka siellä jo on, voivat tukea saarelaisia edes tukemalla niiyä paikallisia yrittäjiä tienaamaan jotain. Eli syövät, ostoskelevat normaalisti.
Sitä en tajua että sinne joku vielä menee lomailemaan katastrofin jatkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Toimiko auto polttomoottorilla?
Hänhän oli uutisissa huolissaan ilmastonmuutoksesta...On ehkä falskein ihminen puhumaan kulutuskriittisesti?
Eli tyypillinen muita parempi ihminen joka vaatii muilta ja puhuu muuta, kuin itse tekee.
Ois nyt jo hiljaa ja pysyisi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän oli uutisissa huolissaan ilmastonmuutoksesta...On ehkä falskein ihminen puhumaan kulutuskriittisesti?
Eli tyypillinen muita parempi ihminen joka vaatii muilta ja puhuu muuta, kuin itse tekee.
tyypillinen paskapää
"älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää niinkuin minä sanon"
Samaa kastia orpon kanssa
Vierailija kirjoitti:
No sen voi ajatella niin että ne turistit jotka siellä jo on, voivat tukea saarelaisia edes tukemalla niiyä paikallisia yrittäjiä tienaamaan jotain. Eli syövät, ostoskelevat normaalisti.
Sitä en tajua että sinne joku vielä menee lomailemaan katastrofin jatkuessa.
Nyt oli kyse autosta ja tiet on siellä muutenkin jo ruuhkaisia, ei tarvita jotain turisteja köröttelemään rannoille.
Hänhän oli uutisissa huolissaan ilmastonmuutoksesta...
On ehkä falskein ihminen puhumaan kulutuskriittisesti?