Mistä johtuu lapsivihamielisyys?
Kommentit (72)
Tämä yhteiskunta tulee mullistuksen kautta päättymään. Ihmiset ovat onnettomia, ärtyneitä ja vihaavat kaikkea ja kaikkia. Viattomia lapsia pitäisi kaikkien rakastaa.
Tajuaako kukaan miten sairas meidän yhteiskuntamme on? Tämä ihmisten käytös toisia ihmisiä kohtaan EI OLE NORMAALIA. Kulttuuri-evoluutio-biologisesti ihmisten tulisi auttaa ja tukea toisiaan eikä vihata toisiaan.
Kohta rytisee, tämä ei voi enää pysyä kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä yhteiskunta tulee mullistuksen kautta päättymään. Ihmiset ovat onnettomia, ärtyneitä ja vihaavat kaikkea ja kaikkia. Viattomia lapsia pitäisi kaikkien rakastaa.
Tajuaako kukaan miten sairas meidän yhteiskuntamme on? Tämä ihmisten käytös toisia ihmisiä kohtaan EI OLE NORMAALIA. Kulttuuri-evoluutio-biologisesti ihmisten tulisi auttaa ja tukea toisiaan eikä vihata toisiaan.Kohta rytisee, tämä ei voi enää pysyä kasassa.
Tämä on just juurisyy tälle(kin) ilmiölle.
Miksi ihmeessä syntyvyys pitäisi saada nousuun? Oletko ihan pihalla? #ilmastonmuutos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitten huuto on kamalaa. Jos eivät huutaisi niin kovaa, niin olisi ihan siedettäviä.
Sinäkin olet ollut pieni ihminen.
Mitä sitten?
Et ole varmaankaan huutanut tai kiukutellut ikinä?
Miten se liittyy siihen, että en pidä lasten huudoista aikuisena?
Sinä et näköjään halua sukusi jatkuvuutta omalla kohdallasi!
No en todellakaan halua. Miksi se sua huolestuttaa?
Ei se huolestuta,mut negatiivinen asenteesi kertoo huolestuttavasta elämäntilanteestasi.
Siis mitä ihmettä sä oikein selität.😂
Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi 😎
Venäjän trollit haluaa heikentää suomalaiset harvalukuisiksi ja keskenään kinasteleviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitten huuto on kamalaa. Jos eivät huutaisi niin kovaa, niin olisi ihan siedettäviä.
Mitä sitten? En ollut kiljuva erityisperseilijä kuten nykykakarat. Minun aikanani lapset kasvatettiin vielä käyttäymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Ei se huolestuta,mut negatiivinen asenteesi kertoo huolestuttavasta elämäntilanteestasi.
Kiitos vaan, mutta mun pähkinät on jo purtu ja syöty.😂
Ei lapset nykyisin mitään LAPSIA ole, he ovat keskisormea näyttäviä ja huonosti käyttäytyviä olioita. Jo koulussa sen huomasin, että muistuttavat lähinnä petolaumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Kiitos vaan, mutta mun pähkinät on jo purtu ja syöty.😂
No sittenhän"kaikki"on hyvin! Muista putsata hampaiden välit 😁
Lasten huuto on kieltämättä karmeaa kuultavaa, ja olen kestänyt sitä pikkulapsiaikaa hyvinkin paljon. Nyt kun katsoo noita rauhallisia ja hyväkäytöksisiä teinejäni, niin enpä voi enää valittaa. Aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapset nykyisin mitään LAPSIA ole, he ovat keskisormea näyttäviä ja huonosti käyttäytyviä olioita. Jo koulussa sen huomasin, että muistuttavat lähinnä petolaumaa.
Älä hauku kaikkia. On paljon hyvin käyttäytyviä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi 😎Kiitos vaan, mutta mun pähkinät on jo purtu ja syöty.😂
No sittenhän"kaikki"on hyvin! Muista putsata hampaiden välit 😁
Kaikki on hyvin ilman lainausmerkkejäkin. :-)
Vierailija kirjoitti:
Kävin kesälomalla useammassakin museossa (Tekniikkaan ja historiaan keskittyviä museoita) ja olisin halunnut kiertää ne rauhassa katsellen ja lukien infotaulujen tekstit. Mutta kun ei. Lapsiperheet raahaa ne muksunsa sinne museoonkin kyllästymään jo heti kun astuvat kynnyksen yli ja huuto ja riehuminen on valtaisaa. Mikä ihme ihmisiä vaivaa että pitää tunkea sellaisiin paikkoihin, jota ei varmasti kiinnosta lapsia. Menkää nyt hyvä jumala jonnekkin puuhamaahan, sirkukseen tai eläinpuistoon jossa on jotain virikkeitä myös niille lapsillenne? Ne on teitä varten. En ollut ainoa joka naamasta näki että ärsyyntyminen oli nousussa.
Omalla käytöksellä vanhemmat sitä lapsivihamielisyyttä lisää. Minä en ole vihainen lapsille vaan niiden ajattelemattomille vanhemmille.
Lapsiperhe tuo yleensä useamman pääsylipun tulot siihen museoon ja ostaa niiden kahvioista muutakin kuin pienen kahvin. Sinunkaltaisten rahoilla ei monikaan museo pärjäisi. Saattaa vanhempia kiinnostaa se museo ja ei lapsia voi jättää uloskaan odottelemaan. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.
Se on henkilöiden korvien välissä, siis niiden jotka kuvittelevat tuollaista. T. Tyttärien vanhempi
Voit miettiä, että nämä lapsivihaajat ei kuitenkaan itse lisäänny, joten eipä heidän geenit jää tänne enää pyörimään jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku kaikkia. On paljon hyvin käyttäytyviä lapsia.
Missä niitäntapaa niin oma mieli voisi muuttua lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Voit miettiä, että nämä lapsivihaajat ei kuitenkaan itse lisäänny, joten eipä heidän geenit jää tänne enää pyörimään jatkossa.
Kyllä! Tuo onkin ainoa positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kesälomalla useammassakin museossa (Tekniikkaan ja historiaan keskittyviä museoita) ja olisin halunnut kiertää ne rauhassa katsellen ja lukien infotaulujen tekstit. Mutta kun ei. Lapsiperheet raahaa ne muksunsa sinne museoonkin kyllästymään jo heti kun astuvat kynnyksen yli ja huuto ja riehuminen on valtaisaa. Mikä ihme ihmisiä vaivaa että pitää tunkea sellaisiin paikkoihin, jota ei varmasti kiinnosta lapsia. Menkää nyt hyvä jumala jonnekkin puuhamaahan, sirkukseen tai eläinpuistoon jossa on jotain virikkeitä myös niille lapsillenne? Ne on teitä varten. En ollut ainoa joka naamasta näki että ärsyyntyminen oli nousussa.
Omalla käytöksellä vanhemmat sitä lapsivihamielisyyttä lisää. Minä en ole vihainen lapsille vaan niiden ajattelemattomille vanhemmille.
Käy museoissasi aamulla juuri kun ne aukeaa tai juuri ennen sulkemista. Vältä iltapäivän sesonkia, jos et siedä meteliä. Ilmeisesti yksin liikkuvana voit paljon vaikuttaa siihen mihin aikaan liikut toisin kuin lapsiperheet.
Kaikkien miiden lapset on ihan hirveitä mutta minun on vain täydellisiä enkeleitä jotka ei koskaan tee mitään väärää ainakaan minun omasta mielestä