Sinä vihaa ja pahoinvointia internetissä levittävä: Miksi?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta on välillä hyvää viihdettä. Ei tätä kenenkään pidä vakavasti ottaa.
Tyypillinen kommentti sellaiselta, joka pyrkii satuttamaan puheillaan ja sitten huutaa "vitsi, vitsi". Vastuuta pakoileva luuseri siis.
Yksi mammapalsta kommenttikenttineen tämä vain on. Mitäpä tuosta.
Anteeksi. Korjaus. Huomiota hakeva narsisti siis.
Kummasti täällä ystävällisyyden nimeen joukkokiusaavat väärän mielipiteen omaavia.
Äiti (mahd. myös isä) ei ollut näillä läsnä elämässä. Nämä henkilöt kaipaavat ketä vain toista ihmistä kuuntelemaan tyhjänpäiväisiä kiukuttelujaan aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provoilu on taitolaji. Huippuälykkäiden viihdettä. Yhteiskunnan kermaa.
Joo on huippuälykästä toitottaa samaa aivokuollutta paskaa päivästä toiseen ja kattoa kun toisia alkaa v'tuttamaan
Pyydettiin rehellisiä vastauksia, mutta näköjään halutaankin vain rajoittaa keskustelijoita. Miksi?
Pidä nettitauko ja juttele perheesi, vanhempiesi ja ystäviesi kanssa eli aitojen ihmisten.
Netti on roskatunkio. Täynnä nilkkejä, jotka saavat mielihyvää kiusanteosta kun saavat jonkun mielen pahaksi.
Samoja tyyppejä, jotka kiusaavat ja ilkkuvat kaduilla "livenä" lihavia, vammaisia tai muuten erilaisia ihmisiä.
Oikeastaan säälittäviä "koukukiusaajatyyppejä" jotka saavat energiaa ja voimia kestää omaa turhautumistaan ja surkeaa elämäänsä sillä, että he kiusaavat muita.
Täytyy kuitenkin muistaa, että kaikki sinua ärsyttävät viestit eivät ole vihapuhetta.
Vaikka jotkut "palstapoliisit" viestejä poistellessaan yrittävät luoda illuusiota "yhden totuuden maailmasta", niin maailma on moniääninen.
Nämä viestienpoistelijat ovat kiusaajien tavoin samalla lailla koukussa ihmisten henkiseen nitistämiseen ja vallantunteeseen.
Kun näet "väärän mielipiteen", energiatasosi laskee ja ahdistut. Kun poistatat viestin, aivan kuin sitä ei olisi olemassakaan, energiatasosi nousevat. Tosin, pitäisikö sinun mielummin ottaa aikalisä ja ajatella että "sehän on vain hänen mielipiteensä." Hänellä on siihen oikeus kuten minullakin omiini.
Meni hermo persujen vihamielisiin kirjoituksiin. Siksihän minä niille takaisin kirjoitan, rumasti
Kai vihainen äiti levittää vihaa ympärilleen. Moni asiakaspalveluhenkilö saa vihaisten äitien kurat niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Meni hermo persujen vihamielisiin kirjoituksiin. Siksihän minä niille takaisin kirjoitan, rumasti
Persun tunnistaa siitä, että se et ole sinä?
Vierailija kirjoitti:
Pidä nettitauko ja juttele perheesi, vanhempiesi ja ystäviesi kanssa eli aitojen ihmisten.
Netti on roskatunkio. Täynnä nilkkejä, jotka saavat mielihyvää kiusanteosta kun saavat jonkun mielen pahaksi.
Samoja tyyppejä, jotka kiusaavat ja ilkkuvat kaduilla "livenä" lihavia, vammaisia tai muuten erilaisia ihmisiä.
Oikeastaan säälittäviä "koukukiusaajatyyppejä" jotka saavat energiaa ja voimia kestää omaa turhautumistaan ja surkeaa elämäänsä sillä, että he kiusaavat muita.Täytyy kuitenkin muistaa, että kaikki sinua ärsyttävät viestit eivät ole vihapuhetta.
Vaikka jotkut "palstapoliisit" viestejä poistellessaan yrittävät luoda illuusiota "yhden totuuden maailmasta", niin maailma on moniääninen.
Nämä viestienpoistelijat ovat kiusaajien tavoin samalla lailla koukussa ihmisten henkiseen nitistämiseen ja vallantunteeseen.Kun näet "väärän mielipiteen", energiatasosi laskee ja ahdistut. Kun poistatat viestin, aivan kuin sitä ei olisi olemassakaan, energiatasosi nousevat. Tosin, pitäisikö sinun mielummin ottaa aikalisä ja ajatella että "sehän on vain hänen mielipiteensä." Hänellä on siihen oikeus kuten minullakin omiini.
Niin. Joidenkin tulisi sisäistää että palstalla suurin osa kuitenkin omaa pohjaltaan normaalit terveet arvot. On turhanpäivästä syytellä sellaisia kiusaajiksi. Eräs kiinalainen sananlasku syyttävistä sormista on hyvä ja osuva tuollaiseen tilanteeseen kun syyttelee normaaleja kiusaajiksi.
Olen Kaaoksen agentti ja Belsebuubin palvelija! Minua ei pysäytä mikään! Muhahahahaa!
No okei, modet voi pysäyttää. Mutta ei mikään muu!
Minua on sanottu pahanilmanlinnuksi ja tunnelman pilaajaksi. Olen kuitenkin mukana harrastuspiirissä, jossa kilpaillaan elävillä eläimillä. Puutun näkemiini puutteisiin ja eläinten laiminlyöntiin tai kaltoinkohteluun, joka tietenkin harmittaa ja kiukuttaa niitä, kenelle menen kommentoimaan. Ei minua muiden menestys haittaa, mutta eläinten kärsimys haittaa. Minut on kuitenkin tämän myötä leimattu kateelliseksi valittajaks (ja niin tullaan leimaamaan tässäkin ketjussa). Ehkä vihan levittäjäksi, koska puutun kärkkäästi siinä missä muut vain taputtelevat näitä kaltoinkohtelijoita päähän hyväveliverkostossa. Harrastus on ollut henkisesti kuluttava ja olen lähtenyt monesta someryhmästä, mutta ajan asiaani edelleen julkisessa some- ja livekeskustelussa.
Miksi sensuroit huumoriketjuja?
Vähemmästäkin ärsyyntyy.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti täällä ystävällisyyden nimeen joukkokiusaavat väärän mielipiteen omaavia.
Minkä väärän mielipiteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmat trollauksen merkit tekstissä:
- onko tietoa
- olisiko täällä vertaistukea
- niin?
- onko muilla samaa ongelmaa
- vihanlietsonta kahden ihmisryhmän välilleLisäksi usein ilmestyy ns. muka-asiallinen aloitus, jossa heti perään alkaa ko. Ihmisryhmän haukkuminen. Vaikkapa kaikki tatuointijutut.
Samat sanarakenteet toistuu. Sama trolli.
Jatkan listaa:
- tapailu-mies tai nainen
- emä äidistä
- ja aina kun vouhkataan yhden päivän uutisaiheesta. Tänään on unisex-vessat trollien listoilla.Eikö ne uniseks vessat ole teille naisille se vastenmielinen juttu? Mä ainakin toivon että tulevaisuudessa kaikki vessat ja pukuhuoneet yms, ovat yhteisiä tiloja😘.
Unisex vessoista, ja mikä creep hyypiö sinä olet? Jep sinne pikkutytön kanssa vaan kaikki alastomat papparaiset. Ei kuulosta hyvältä. Ja toi emoji. Miten vastenmielinen kommentti. Tietokoneellasi saattaa olla kaikenlaista joka kiinnostaa poliisia.
Vierailija kirjoitti:
Et sanoisi mitään kasvotusten, tiedän sen jo nyt. Katos sinua, netissä niin kova politiikan vuoksi. Pahempi kuin trollit koska sentään trollit ei yleensä edes usko mistä kirjoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä kertaa vihasivat? Ettei vaan paskapuhetta kuitenkin?
kaikki eivät ole vain samaa mieltä kaikkien kanssa ja tyhmimmät itkevät, että pitäisi olla. kovin "ystävällistä" menoa tämä tasapäistäminen. miten kukaan voi vaatia toiselta olemaan koko ajan kiva ja samaa mieltä asioista ja vielä täällä "äitien" keskellä. on täällä isiäkin, lapsettomia ja kaikenlaisia.
Koska tarvitaan vallankumous, missä valkoisen heteromiehen oletettu valta maailmassa kumotaan ja korvataan kommunistisella maailmanvaltiolla, jossa kaikki ovat tasa-arvoisia, köyhyys on poistettu, luonto ennallistetaan ja ilmastonmuutos pysäytetään ja luonnonvaroja käytetää kohtuudella. Tällä alkaa olla jo kiire, koska Wef ja Yk ovat asettaneet nämä tavoitteeksi vuoteen 2030 mennessä. Mutta kyllä se toteutetaan yhdessä, koska kaikki sorretut vähemmistöt yhdessä muodostavat vahvan joukon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun haluaisin niin keskustella sivistyneesti ja ilkkumatta, mutta onko se mahdollista? Jos kerron jonkun tarinan omasta elämästä, saan palkaksi kymmenestä kommentista ainakin 4 jotka haukkuu mut lyttyyn. Ja kierre on valmis.
Kirjoitat elämäkerran jossa sinä olet se sankari ja kaikki syypäitä kaikkiin sinun ongelmiin? Kun joku kehtaa olla eri mieltä se on lyttyyn haukkumista?
Minä voisin kirjoittaa elämäkerran, missä tulisi ilmi, että aika moni asia on ulkopuolisista johtuvaa ja tahalleen sabotoituja. Aika moni sellainen asia, mitä moni ei ikinä uskoisi. Vaan ne uskoo, jotka tietää ja ehkä jotkut uskoisi kun kerron lisää, jos tietää ennestään joistain erikois järjestelyistä, mitä oikeasti on järjestetty elämän varrella ns. olen ollut kohde ja kauan.
Aika moni ei ole sama kun kaikki. Itse osaan kyllä erottaa ne. Ja suora sabotointi eri kun manipulointi. Manipuloinnissa on yleensä vielä oma valinta olemassa. Sabotoinnissa ei.
Yksi mammapalsta kommenttikenttineen tämä vain on. Mitäpä tuosta.