En saa aktiivisuusrannekkeen minimitavoitteita täyteen.
Huawein ranneke. Päivitykset tehty.
Mun pitäisi saada päivässä väh 20 min keskiraskasta liikuntaa, jotta saan merkinnän liikunnasta.
Askeleet kello laskee ihan hyvin, samaten kilometrit ja jopa aktiiviset kalorit.
Teen työkseni porrassiivousta ja aktiivisia liikuntaminuutteja tulee ainoastaan työmatkasta ja työkohteiden väleiltä. 10 min tehokkaasta hulavanteilusta saan 1-2 min aktiivisuutta.
Arkipäivisin saan tavoitteet täyteen ja aktiivia minuutteja tulee 20-40. Nyt tänään kuitenkin olen tehnyt koiran kanssa 2 x 45 min lenkin ja vielä on yksi tulossa. Normaalia vauhtia - ei löntystelyä tai juoksemista, mutta koira toki pysähtyy välillä nuuskimaan/pissimään. Ei tosin paljoa. Aktiivisia minuutteja 3 ja taas jää tavoite saavuttamatta.
Kommentit (5)
En tiedä, mutta ärsyttää, kun viereisessä hotellihuoneessa on typeriä rääkyviä riehuvia pentuja. Eikö nuo vois Sokos-hotelleissa varata lapsiperheille omiksi kerroksiksi alimmat kerrokset?
Vierailija kirjoitti:
Kävely on liian hidasta. Sykkeen pitää nousta.
Mä yritän! Mutta joka vapaapäivä ei jaksaisi lähteä erikseen lenkille koiralenkkien lisäksi. Toki tiedän, että porrassiivous on melko raskasta saunanpesuineen ja portaiden kävelyineen, ja 2-2,5 tuntia rauhallistakin kävelyä päivittäin on parempi kuin mitään, mutta silti toisaalta on sellainen olo, että mitään ei ole tehnyt! Pitäisi varmaan heittää tyhmä kello vaan mäelle.
Heitä kello mäelle. Olen myös siivooja ja minulla Polar Ignite 3 laskee työn aktiivisuustavoitteeseen. Tulee täyteen aamupäivän aikana.
Miksi sen tavoitteen saaminen täyteen on niin tärkeää? Liikut kuitenkin päivän aikana paljon työsi puolesta ja vielä lenkit koiran kanssa siihen päälle. Sinuna hylkäisin kellon tai vähintään muuttaisin sen asetuksia niin, ettei se antaisi päivittäistä tavoitetta liikkumisen suhteen.
Kävely on liian hidasta. Sykkeen pitää nousta.