Mies arvosteli vartaloani
Tapailin miestä ja kutsuin miehen kotiini. Kysyin mielipidettä. Mies kysyi haluanko rehellisen vastauksen. Joo halusin ja mies sanoi että vartalostanii saisi kyllä seksikkään jos tekisi täysremontin. Selluliittia ihan liikaa joka paikassa ja myös ryppyjä. Ei katselisi sitä pitkään. Rintoja kannattaisi kohottaa ja etenkin alakerta kaipaa remonttia mies sanoi. Mies oli perusteellinen ja sanoi että vartaloni on katastrofin partaalla. Ei sillä ihmeitä tekisi mies sanoi. Myönnän kyllä että on liikaa paimoa mutta en odottanut että mies olisi niin suorapuheinen joten tuli paha mieli. On varmaan totta etten saa miestä jos en hankkiudu ylimääräisestä painosta eroon.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan.
Minä uskon. Miehet ovat sikoja.
Onko sinun sanakirjassa sika sama kuin rehellinen?
Liian iso ja kallis työmaa, miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"etenkin alakerta kaipaa remonttia". Miten tuo on edes mahdollista? Mitä ihmeen remonttia?
Ja miksi yrität miehiä, jos tilanne on tuo?
On tosi löysässä kunnossa ja rehottaa kuin viidakko. Kiristystä kaipaisi kovasti.
Höpö höpö. Ei kellään ole löysä.
Ai ei ole vai? On useampikin tulpaton mopo tullut koettua.
Tänään on satanut tänne palstalle naisvihamielisiä aloituksia. Tämä lienee saman aloittajan käsialaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on satanut tänne palstalle naisvihamielisiä aloituksia. Tämä lienee saman aloittajan käsialaa.
Ei ole satanut.
Ensinnäkin ei kannata kysyä rehellistä mielipidettä jos et kestä totuutta, ja toiseksi, miksi tuot toistuvasti esille mies, mies, mies? Kuulostaa provolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan.
Ja naiset enkeleitä
Puhutaanko tässä siis persereiästä vai pillusta :D
Miehen aloittama provo! Naisvihaa.
Samantyyppisiä aloituksia on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi?
0/5. Yrittäisit edes käyttää erilaisia sanoja. Äsken laitoit sen treffimies arvosteli asuntoani.
Aina on toivoa--- kirjoitti:
Puhutaanko tässä siis persereiästä vai pillusta :D
Pepusta.
Miehen kirjoittama provo. Ei mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siis minun mielestä tuossa mies saadaan näkemään huonossa valossa ja moukkana. En ymmärrä millä logiikalla käännät sen toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan.
Siinä tapauksessa olet varmaankin tyhmin tietämäni ihminen.
Naisille pitää aina sanoa se, mitä nainen haluaa kuulla. Naiset ei voi sietää totuutta. Miehestä pitää hyötyä. Mitä hyötymistä se on, jos mies ei valehtele ja kerro pitävänsä läskiä suominaista seksikkäänä? M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi?
No mikä muukaan se olisi? Valoja päälle nyt!
Vierailija kirjoitti:
Naisille pitää aina sanoa se, mitä nainen haluaa kuulla. Naiset ei voi sietää totuutta. Miehestä pitää hyötyä. Mitä hyötymistä se on, jos mies ei valehtele ja kerro pitävänsä läskiä suominaista seksikkäänä? M28
Sittenhän oot itse lihava tai joillain muulla tavalla epämiellyttävä jos vaan lihavat susta kiinnostuu. Kurkistus peiliin ja tekemään remonttia ulkonäölle sekä persoonallisuudelle.
https://www.whatclinic.com/cosmetic-plastic-surgery/turkey/mommy-makeov…