Minkä kohuotsikon saisi menneestä viikostasi tyyliin Seiska?
Jos olisit julkkis nimeltä Maija/Matti Meikäläinen.
Esim. "Hätä iski! Maija Meikäläinen kävi puskapissalla kuntopolun varressa, katso kuvat"
Kommentit (91)
Helsingin esikaupunkialueella kohistiin: Nuori nainen ei poistunut asunnostaan viikkoon! Naapurit huolestuivat!
Maija Meikäläinen nähtiin tuppukylän markkinoilla ! Osti kilohailisäilykkeen !
Keski-ikäinen nainen istui koko lomaviikkonsa nenä kirjassa!
Harvinen kuva Maija Meikäläisestä ja mysteerimies-rakkaasta laiturilla nakuina.
Mulla on kolmen naisen fani kerho ja näköjään siihen haluaa liittyä lisää naisia. Olin niitä kilteimpiä poikia joita äiti ei päästänyt kylille.
Ei tarvitse mennä nytkään kun kotiin tunkevat
Outoa mutta totta
Julkkis nähtiin syömässä jäätelöä, kahdesti! Toimitus epäilee hänellä jäätelöongelmaa.
Kuumaa kesäsutinaa! Maija Meikäläinen treffeillä uuden miehen kanssa! Katso kuvat!!!
Eläkkeellä oleva naisopettaja meni yksin asuvan liikuntakvyttömän miehen asuntoon avoimesta ovesta!
Matti Meikäläinen otti itseltään suihin hämeenpuistossa ja sammui omaan oksennukseensa keskellä päivää.
Maija Meikäläinen ja Mikael Gabriel halasivat Tikkurila-festivaalin päälavan edessä!
Maija Meikäläisen nähtiin kantavan käytettyä huonekalua peräkärryyn. Spekulaatiot rahaongelmien ympärillä kasvaa.
Maija Meikäläinen istui olut kädessä torilla.
Raisa Alapää sikaili laivalla! Katso kuvat! (Join yhden siiderin)
Raisa Alapään poika liikenneonnettomuudessa! (Pieni lommo takapuskurissa)
Raisa Alapää varasti kaupasta! (Jätin muovipussin epähuomiossa maksamatta)
Raisa Alapään selittämätön sairaus! (Oli ripuli)
Maija Meikäläisen itkuinen tilitys:" Minulla on burnout"! Jäi sairauslomalle!
Päästi kirpeän pierun jonossa Asuntomessuilla. Silminnäkijät avautuvat kärsimyksistään.
Maija Meikäläisen seikkailut pyykkituvalla: märät pikkuhousut kuivumaan!
Kääk!
Maija Meikäläinen nähtiin kaupungilla ilman meikkiä! Katso kuvat!
Keskustasta Maija poistui Matti-rakkaan kanssa lämpimissä väleissä!
Paparazzi yllätti! Maija Meikäläinen söi kylmiä nakkeja Halpahallin parkkipaikalla. Maijan matkaan oli myös tarttunut ainakin iso irtokarkkipussi. Eväät hän huuhtoi Pepsi Maxilla. "Verensokerini heittelee, Maija tilittää".
"Suosikkitavis bongattu yksin Turun yöelämässä - missä on Mika-rakas?"
JULKKIS KÄVI RAVINTOLASSA!
(syömässä)