Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettämisen jälkeen jatkaa avioliittoa

Vierailija
23.07.2023 |

Mies jäi kiinni. On käynyt maksullisen naisen luona x 4 Helsingin herttoniemessä. Happy end 140€ / kerta. Oon vihasta ja vitutuksesta sekaisin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa toista enää samalla tavalla katsoo tuollaisen jälkeen.

Vierailija
2/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sinusta kiinni. Itse ajaisin tuon kuvotuksen pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tuntuu siltä, että kaikki pettävät toisiaan....

Vierailija
4/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pahoillaan ja valmis muuttamaan tapaansa?

Se nyt olisi ihan ensimmäinen tarvittava asia Itse en pystyisi jatkamaan liittoa. Jo huorissa käyminen on mielestäni ala-arvoista ja täysin arvojeni vastaista. Ja pettäminen sitten päälle.

Olet supernainen jos pystyt antamaan anteeksi ja jatkamaan eteenpäin miehen kanssa ilman että kannat kaunaa tuosta.

Neuvoja en anna, sinun päätös.

Vierailija
5/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Vaatii vaan, että mies käyttää jatkossa aina kondomia ja myös suuseksin aikana suojaa, jos sitä harrastatte. Tietysti edellyttäen, että itse vielä tunnet seksuaalista halua tuota puoliksi syötyä, kylmää porsaankyljystä kohtaan.

Vierailija
6/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde terapiaan on aika varattuna. Haluan kuulla terapeutin mielipiteen asiaan ja miehen reaktiot, kun avaan samaisen arkkuni

Vierailija
7/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on liiankin yleistä. Moni kiltti vaimo hyssyttelee ja alistuu.

Vierailija
8/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on ne pariskunnat jotka ei petä ja sikaile.

Vierailija
9/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin. Vaatii vaan, että mies käyttää jatkossa aina kondomia ja myös suuseksin aikana suojaa, jos sitä harrastatte. Tietysti edellyttäen, että itse vielä tunnet seksuaalista halua tuota puoliksi syötyä, kylmää porsaankyljystä kohtaan.

Ah mikä verbaliikan kukkanen, tykkään, kiitos tästä :D

Mies on päässyt kielletyn makuun, elämä ei enää palaudu ennalleen. 

Vierailija
10/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä maksullisia ilolintuja riittää PK seudulla. Moni mies pettää

Vierailija
11/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jatkaisit suhdetta, niin ei se ole enää entisensä..

Minä petin miestäni. Rakastin häntä yli kaiken. Siksi en tiedä mikä minuun meni. Oltiin vaan hukuttu perhe-elämään ja unohdettu toisemme. Sitten itselle tuli jotain elämänvaihekriisiä.. kuitenkin se kaikki johti siihen että syttyi jokin kipinä työkaverin kanssa. Kerran suudeltiin ja toisella kertaa harrastettiin seksiä. Aloin sen jälkeen heti itkeä kun tajusin mitä tein. En halunnut puhua tuon ihmisen kanssa enää koskaan. Puoli vuotta pidin asiaa sisälläni, mutta ahdistuin todella pahasti. Sitten kerroin miehelle. Näin miten rikki hän meni. Ja niin menin minäkin, en pystynyt ajattelemaan mitään. Itkin vain joka päivä. En siksi että pelkäsin hänen jättävän minut, vaan siksi että olin saattanut satuttaa maailman rakkainta ihmistä niin.

Hän ei kuitenkaan jättänyt. Sanoi että rakastaa niin paljon ja haluaa unohtaa koko asian. Pari vuotta oltiin vielä yhdessä, mutta ei se ollut enää sellaista kuin ennen. Meidän väliltä oli mennyt jotain pysyvästi rikki. Mies muuttui paljon hiljaisemmaksi ja apeamman oloiseksi. Ei enää juteltukaan niin paljoa kuin ennen. Se oli hänen mielessään aina. Se oli minunkin mielessäni. Ei elämä tuntunut enää samalta. Sitten oli pakko lähteä. Nyt erosta on vuosi ja minulla on ihan kamala ikävä ja suru. Miksi rikoin meidän suhteen noin. Hän oli elämäni rakkaus. Antaisin mitä vaan jos pääsisin takaisin siihen aikaan kun mitään ei ollut vielä tapahtunut.

Vierailija
12/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tarinalla olla happy end , epäilen . Itse pelkäisin sukupuolitauteja ja hiviä erityisesti enkä usko että osaisin arvostaa ihmistä tuollaisen jälkeen . Maksullisilla käynnin ymmärrän vain jos on sinkkumies joka ei saa seksiä muualta vaikka kehitysvamman vuoksi, mutta perheenisän harrastus tuo ei ole .

Vierailija
13/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti jos kyseessä on vain maksullinen bilu ilman tunteita. Joku salasuhde olisi sitten eri juttu.

Vierailija
14/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jatkaa, mutta sun pitää jatkossa pitää miehestä parempaa huolta.

Vierailija
15/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat jatkaneet.

Mutta jotta voisi olla jonkinlaista harmoniaa niin se vaatii kyllä paljon työstämistä, kypsyttelyä ja aikaa.

Vierailija
16/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet että ansaitset uskottoman kumppanin, niin mikäs siinä. Itse yritin pettämisen jälkeen hetken jatkaa suhdetta, mutta eihän siitä tullut mitään kun toisesta oli tullut mielessäni kuin saastunut lihankappale, jota en olisi voinut kuvitellakaan päästäväni enää iholleni. Ajatuskin seksistä kumppanini kanssa pettämisen jälkeen etoi, vaikka meillä oli ollut todella hyvä ja himokas seksielämä ennen tapahtumaa.

Minusta tuossa on loppujen lopuksi kyse ihan sinun itsetunnostasi ja omanarvontunteestasi. Jos itsetuntosi on heikko etkä arvosta itseäsi, ja siten ajattelet että tämä pettävä mies on nyt parasta mitä maailmalla on minulle tarjota, niin sitten jäät suhteeseen. Muussa tapauksessa lähdet.

Vierailija
17/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde terapiaan on aika varattuna. Haluan kuulla terapeutin mielipiteen asiaan ja miehen reaktiot, kun avaan samaisen arkkuni

Ei siinä enää terapiat auta.

Vierailija
18/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvallapa oli saanut, siellä varmaan poljetaan hintoja?

Vierailija
19/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on rakkaus heikoilla kantimilla jos tuon takia pitää erota.

Vierailija
20/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet viimeksi antanut miehelle? Mies käy huorissa ainoastaan tarpeen takia. Eri juttu jos olisi suhde työkaveriin tms,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi