Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä siellä vuoden harmain päivä?

Vierailija
08.11.2025 |

täällä on aika harmaata

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on ollut monta ja tuleekin vielä monta. Marraskuun harmaus ja sateet on parasta :)

Vierailija
2/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan ja näyttää nätiltä. Just katselin netistä sumuisen aamun kuvia. Minä asun tässä kosken rannalla ja yleensä on aamusumua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin juon lonkeroa...

Vierailija
4/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan ja näyttää nätiltä. Just katselin netistä sumuisen aamun kuvia. Minä asun tässä kosken rannalla ja yleensä on aamusumua.

Minun mielestäni eilen oli kauniinpaa. Oli sumua järven yllä ja aurinko paistoi osin sumuverhon takaa. Liikuttavaa. En tykkää harmaasta värinä muutenkaan. Mutta asuinpaikkana varmaan hieno tuo mainitsemasi koski.

Vierailija
5/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmaa. Tänään ite iltavuorossa klo 21.15 asti pyysin että jos mies ostaisi mullekin  yhden lonkeron , jos sen suihkun jälkeen  illalla  joisi..Niin jos mies siivoisi ja imuroisi tänään  näin  harmaana päivänä ;)  

Vierailija
6/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minäkin juon lonkeroa...

Pää asia että on edes jotain päihdyttävää. The head asia ja silleen.

Vierailija
7/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ollut jo monta päivää.. en ymmärrä ihmisiä jotka tykkää syksystä ja talvesta, tää on niin ruman näköistä että huhhuh ja pää kipeä matalapaineesta

Vierailija
8/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paistaa aurinko.

Vierailija
9/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ollut jo monta päivää.. en ymmärrä ihmisiä jotka tykkää syksystä ja talvesta, tää on niin ruman näköistä että huhhuh ja pää kipeä matalapaineesta

Jep. Tuntuu että taivas painaa hartioita, ahdistaa hengittäminen ja ympärillä oleva harmaa masentaa mielen. Suomessa on maailman rumin ilmasto. Onnekkaita ne, jotka pääsevät täältä muuttamaan muualle.

Vierailija
10/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ulkona on sankka sumu. 

Vierailija
11/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooon. En ole vielä viitsinyt nousta ylös, eikä koirakaan ole edes päätään nostanut. Niin harmaata, märkää, tylsää, pzkaa. Mies aloittaa ihan kohta oluen tissuttelun. Mulla on vaan vielä tylsempää.

Vierailija
12/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mulla on keissi lonkeroo

Vierailija
13/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo yhden nettitilauksen. Taidan seuraavaksi katsella, mitä temun algoritmi mulle esittelee. Tylsää on .

Vierailija
14/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy olevan taivas tasaisen harmaa ja tihuttaa vettäkin. Joku tunnin auringonpilkahdus on merkitty sääkarttaan keskipäivällä, joka tuskin toteutunee.

Miksi joku yksi päivä on nimetty vuoden harmaimmaksi, olisi kyllä kiva tietää syy siihen, koska riittäähän näitä tämmöisiä päiviä syksyssä.

Vierailija
15/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieno, tunnelmallinen sää. Asun viidennessä kerroksessa ja näkymä on todella kaunis. Pikkulinnut lentävät istumaan parvekekaiteelle. Kohta kävelemään läheiseen puistikkoon ja sitten ystävän kanssa päiväkahville viereiseen kahvilaan. Tämä Helsingissä.

Vierailija
16/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka menettävät mielenterveytensä sään takia.

Vierailija
17/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni eilen oli kauniinpaa. Oli sumua järven yllä ja aurinko paistoi osin sumuverhon takaa. Liikuttavaa. En tykkää harmaasta värinä muutenkaan. Mutta asuinpaikkana varmaan hieno tuo mainitsemasi koski.

Et harmaavarpusestakaan?

Vierailija
18/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa 🥳 Nautin harmaasta, sumusta ja pimeestä ajasta. 😊

Vierailija
19/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta paljaat puunrungot ja moni muu asia syksyssä on kaunista. Kauneus on katsojan silmässä. Ja jos vaikka harrastaa esim. piirtämistä, näkee kiehtovia aiheita paljon.

Vierailija
20/22 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teette päivästä tylsän ja ikävän. Ihminen voi tehdä lukemattomia asioita säästä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä