Onko teillä siellä vuoden harmain päivä?
Kommentit (22)
Kyllä vaan ja näyttää nätiltä. Just katselin netistä sumuisen aamun kuvia. Minä asun tässä kosken rannalla ja yleensä on aamusumua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan ja näyttää nätiltä. Just katselin netistä sumuisen aamun kuvia. Minä asun tässä kosken rannalla ja yleensä on aamusumua.
Minun mielestäni eilen oli kauniinpaa. Oli sumua järven yllä ja aurinko paistoi osin sumuverhon takaa. Liikuttavaa. En tykkää harmaasta värinä muutenkaan. Mutta asuinpaikkana varmaan hieno tuo mainitsemasi koski.
On harmaa. Tänään ite iltavuorossa klo 21.15 asti pyysin että jos mies ostaisi mullekin yhden lonkeron , jos sen suihkun jälkeen illalla joisi..Niin jos mies siivoisi ja imuroisi tänään näin harmaana päivänä ;)
Vierailija kirjoitti:
Joo, minäkin juon lonkeroa...
Pää asia että on edes jotain päihdyttävää. The head asia ja silleen.
kyllä ollut jo monta päivää.. en ymmärrä ihmisiä jotka tykkää syksystä ja talvesta, tää on niin ruman näköistä että huhhuh ja pää kipeä matalapaineesta
Vierailija kirjoitti:
kyllä ollut jo monta päivää.. en ymmärrä ihmisiä jotka tykkää syksystä ja talvesta, tää on niin ruman näköistä että huhhuh ja pää kipeä matalapaineesta
Jep. Tuntuu että taivas painaa hartioita, ahdistaa hengittäminen ja ympärillä oleva harmaa masentaa mielen. Suomessa on maailman rumin ilmasto. Onnekkaita ne, jotka pääsevät täältä muuttamaan muualle.
Jooon. En ole vielä viitsinyt nousta ylös, eikä koirakaan ole edes päätään nostanut. Niin harmaata, märkää, tylsää, pzkaa. Mies aloittaa ihan kohta oluen tissuttelun. Mulla on vaan vielä tylsempää.
Tein jo yhden nettitilauksen. Taidan seuraavaksi katsella, mitä temun algoritmi mulle esittelee. Tylsää on .
Näkyy olevan taivas tasaisen harmaa ja tihuttaa vettäkin. Joku tunnin auringonpilkahdus on merkitty sääkarttaan keskipäivällä, joka tuskin toteutunee.
Miksi joku yksi päivä on nimetty vuoden harmaimmaksi, olisi kyllä kiva tietää syy siihen, koska riittäähän näitä tämmöisiä päiviä syksyssä.
On hieno, tunnelmallinen sää. Asun viidennessä kerroksessa ja näkymä on todella kaunis. Pikkulinnut lentävät istumaan parvekekaiteelle. Kohta kävelemään läheiseen puistikkoon ja sitten ystävän kanssa päiväkahville viereiseen kahvilaan. Tämä Helsingissä.
Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka menettävät mielenterveytensä sään takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni eilen oli kauniinpaa. Oli sumua järven yllä ja aurinko paistoi osin sumuverhon takaa. Liikuttavaa. En tykkää harmaasta värinä muutenkaan. Mutta asuinpaikkana varmaan hieno tuo mainitsemasi koski.
Et harmaavarpusestakaan?
Ihanaa 🥳 Nautin harmaasta, sumusta ja pimeestä ajasta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Minusta paljaat puunrungot ja moni muu asia syksyssä on kaunista. Kauneus on katsojan silmässä. Ja jos vaikka harrastaa esim. piirtämistä, näkee kiehtovia aiheita paljon.
Itse teette päivästä tylsän ja ikävän. Ihminen voi tehdä lukemattomia asioita säästä riippumatta.
On, on ollut monta ja tuleekin vielä monta. Marraskuun harmaus ja sateet on parasta :)