Ex-mies vierailee edelleen sukulaisteni luona vaikka olen kieltänyt heitä ottamasta häntä vastaan
Käyvät edelleen kalassa ja marjassa yhdessä vaikka olen soittanut moneen kertaan, että olen eronnut tuosta miehestä ja kaikkien on katkaistava välit häneen. Kuitenkin. Minulle tihkuu tietoa, että näin ei ole käynyt. En voi ymmärtää sukulaisiani. Miten saan heidät lopettamaan tapaamasta ex-miestäni? Auttakaa!
Kommentit (35)
Liittyykö tähän huutamista ja itkemistä, pitäisikö joku pakottaa johonkin? Vaikka parisuhteeseen kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole sukulaistesi kanssa tekemisissä, jos vainoaja saa heidän kauttaan tietojasi.
Kukahan tässä kuviossa on vainoja?
He luultavasti pitävät ex-miehestäsi enemmän kuin sinusta.
Et oikeastaan mitenkään väkisin, jos he eivät halua katkaista yhteyksiä mieheen. Mutta tietysti voit katkaista omat välisi sukulaisiisi jos he ovat miehen kanssa tekemisissä. Ehkä se herättelee heitä valitsemaan sinut miehen sijasta. Jos ei, niin saavat minusta mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Et oikeastaan mitenkään väkisin, jos he eivät halua katkaista yhteyksiä mieheen. Mutta tietysti voit katkaista omat välisi sukulaisiisi jos he ovat miehen kanssa tekemisissä. Ehkä se herättelee heitä valitsemaan sinut miehen sijasta. Jos ei, niin saavat minusta mennäkin.
Voinko hankkia lähestymiskiellon?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ai että sukulaisesi eivät saa lähestyä sinua, vai mies heitä vai mitä meinaat? Annapa olla. Joku marjanpoiminta ei kyllä ole syy lähestymiskieltoon mitenkään päin.
Millä valtuuksilla asetat kieltoja toisille aikuisille ihmisille? Kysytkö itsekin lupia heiltä keiden kanssa saat olla tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Itsellesi?
Ap on siis kontrollifriikki, joka haluaa kaiken menevän, kuten määrää. Ei, et voi päättää siitä, kuka frendaa kenenkin kanssa. Ja miksi olet noin katkera?
Tämä on selkeä provo tai aloittaja on vielä keskenkasvuinen. Eihän nyt kenenkään kuulu määräillä kenen kanssa toiset ovat tekemisissä! Jos tämä olisi totta, suosittelisin keskittymään omaan elämään. Ihme on, jos kukaan lähipiiristä ei ole ojentanut. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mitenkään ole mahdollista sallia heidän välistä ystävyyttä.
Ei toki jos on asioita joita pelätään puhuttavan, tosia tai epätosia. Molempi pahempi.
Ei ex-mieheni olisi koskaan tavannut sukulaisiani ilman minua. Minusta ei ole oikein, että hän nyt erottuamme on vielä yhteydessä heihin vaikka yhteys minuun on katkennut. Millä oikeudella hän niin tekee? Mistä asioista he puhuvat, kun tapaavat? Tässä voi olla kunnianloukkaus kyseessä!
AP
Siis miksi suku pitää katkaista välit eksääsi? Oliko hän väkivaltainen? Minä olen enemmän tekemisissä veljeni eksän kanssa kuin veljeni kanssa.
Ap koita tajuta ettei sulla ole mitään määräysvaltaa sukulaisiisi.He saavat aivan vapaasti valita seuransa. Vaikka kokonaan lakata pitämästä yhteyttä noin tylsään tyyppiin kuin sinä.
He ovat ystäviä keskenään, et voi kieltää heitä tapaamasta. Aikuistu.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi suku pitää katkaista välit eksääsi? Oliko hän väkivaltainen? Minä olen enemmän tekemisissä veljeni eksän kanssa kuin veljeni kanssa.
Oletko aina ollut vähän outo lintu? Meidän suvussamme ei niitä ole ollut!
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei ex-mieheni olisi koskaan tavannut sukulaisiani ilman minua. Minusta ei ole oikein, että hän nyt erottuamme on vielä yhteydessä heihin vaikka yhteys minuun on katkennut. Millä oikeudella hän niin tekee? Mistä asioista he puhuvat, kun tapaavat? Tässä voi olla kunnianloukkaus kyseessä!
AP
Olet trolli jonka mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.
Koita nyt vaan elää tämän tiedon kanssa.
Ainoa ihminen jonka tekemisiä sulla on mahis tai oikeus kontrolloida olet sä ite
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi valita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina ollut vähän outo lintu? Meidän suvussamme ei niitä ole ollut!
AP
Älä pliis jatka enää, meni trollaus jo yli.
Ei kukaan ota sun juttuja vakavasti.
Hanki elämä.
Älä ole sukulaistesi kanssa tekemisissä, jos vainoaja saa heidän kauttaan tietojasi.