Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jo Malonen Poppy & Barley -tuoksu, mitä pidät siitä?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun en ole koskaan tuoksutellut sitä. Eikös Jo Malonen parfyymeja saa vain tyylin Stockalta? Ja fiinimmistä verkkokaupoista.
ihan kicksiltä voi ostaa kuka tahansa. Mulla on discovery set mut siinä ei ollut tuota kysyttyä tuoksua niin en siitä osaa sanoa mitään mut Wood & sage teki vaikutuksen! Lisäksi olen Lontoosta ostanut sen wild bluebell 30 ml, ihan ok sekin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vaikea sanoa kun en ole koskaan tuoksutellut sitä. Eikös Jo Malonen parfyymeja saa vain tyylin Stockalta? Ja fiinimmistä verkkokaupoista.