Veronpalautusten piti tulla 3.8. Mutta tuleekin vadta 4.9.
Plääh. No, onneksi en ollut laskenut niiden varaan. Muuta kun pikkureissua suunnitellut. Mutta, onneksi vasta suunnitellut.
Kommentit (39)
Kuulostaa oudolta että päivämäärä vaihtuisi. Sitäpaitsi ei kai kukaan laske mitään veronpalautusten varaan? Palkka on sitä varten.
No teitte muutoksia niihin niin päivämäärä muuttui
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta että päivämäärä vaihtuisi. Sitäpaitsi ei kai kukaan laske mitään veronpalautusten varaan? Palkka on sitä varten.
Kyllä se voi vaihtua, varsinkin jos tekee muutoksia veroilmoitukseen. Siskolla muuttui elokuulta syyskuulle, mulla ei, mutta mulla maksupäivä olikin jo alun perin syyskuussa. Kumpikin siis tehtiin muutoksia.
Ei ole tullut muutosilmoitusta joten odotan että maksupäivä on 3.8.
Onko tästä jotain virallista viestiä luettavissa? Minun pitäisi hakea elokuulle toimeentulotuki, jos palautukset siirrettiin.
Mistä sen näkee, kumpana päivänä itsellä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä jotain virallista viestiä luettavissa? Minun pitäisi hakea elokuulle toimeentulotuki, jos palautukset siirrettiin.
Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Lue omaverosta.
Älä nylje karhua ennen kuin se on kaadettu. Pätee edelleen eli älä suunnittele vielä toteutumattoman varaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta
Kyllä kiinnostaa pelkästään siksi että jos on luvattu niin lupaus pitää.
Onko tuolla nyt niin suurta väliä että mikä maksupäivä sattuu olemaan. Ei kai kukaan nyt mene kuluttamaan rahoja joita ei ole vielä hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Älä nylje karhua ennen kuin se on kaadettu. Pätee edelleen eli älä suunnittele vielä toteutumattoman varaan.
pitäähän ny valtiohon luottaa hohohohooo..
Vierailija kirjoitti:
No teitte muutoksia niihin niin päivämäärä muuttui
Muuttui elokuulta syyskuulle vaikka en tehnyt mitään muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla nyt niin suurta väliä että mikä maksupäivä sattuu olemaan. Ei kai kukaan nyt mene kuluttamaan rahoja joita ei ole vielä hallussa.
Kai ihmisillä silti on oikeus tietää, minä päivänä heille kuuluva raha tulee. Esim. minä haluaisin nyt tietää, vaikka ei mitään rahapulaa olekaan. En OmaVerosta kyllä äkkikatsomalta löytänyt tietoa maksupäivästä, joten olisi kiva jos joku kertoisi, mistä sen löytää.
Veronpalautukset ja lisäverojen maksaminen tapahtuu asteittain, samassa järjestyksessä kun oli viimeinen veroilmoituksen jättöpäivä. Näet sen omasta veroilmoituksesta.
Osalle se on 3.8 ja seuraava ryhmä on 4.9 jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta
Kyllä kiinnostaa pelkästään siksi että jos on luvattu niin lupaus pitää.
3.8. ellet tee muutoksia, jos teet muutoksia 4.9. Ei ole mikään uusi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ihmisillä silti on oikeus tietää, minä päivänä heille kuuluva raha tulee. Esim. minä haluaisin nyt tietää, vaikka ei mitään rahapulaa olekaan. En OmaVerosta kyllä äkkikatsomalta löytänyt tietoa maksupäivästä, joten olisi kiva jos joku kertoisi, mistä sen löytää.
Se näkyy veroilmoituksessa, jonka olet joutunut hyväksymään ja korjaamaan tiettyyn päivämäärään mennessä. Ja voit milloin tahansa tarkistaa omasta verokannasta.
3.8 muistaakseni maksut ja palautukset saavat, jos sukunimi A-K ja 3.9 L kirjaimesta eteenp.
Joo ihmettelin ihan samaa.